U zgjua nga drita e diellit qe binte mbi fytyren e tij . Kishte pak dhimbje koke por nuk ndihej keq . Ishte ne gjendje te cohej . Kthehet nga ana tjeter dhe shikon....
Martin : Diiioooor ? Cdreqin do ketu tiii ?
Dior : hmmm shpirt miremengjes .Erdha ne dhomen tende dje dhe beme dashuri te dy . Po me luteshe te hyje brenda meje . Edhe pse i dehur ishe i magjishem . Hmmm mund te them qe ishe me mire se heret e tjera ( genjente ajo )
Martin : Ne cfareee ? Une te jam lutur ty ?
Dior : po Martin dhe me bere shum te lumtur .Filloi te kujtonte momentin ne lokal kur ishte me Viktorin . Kishte pire shume dhe u kujtua disa momente nga dita e djeshme. Maria .... e duaa.... sdua ti afrohet askush .... esh e imjaaa . Po i kujtoheshin kto fjale qe kishte thene me shkeputje .
Martin : Dior cohu .
Dior : por pseee. Une dua te rri me ty .
Martin : Diorrrr cohu po te them . Mos e bej me te veshtire. Une kam qene i dehur dhe ti vjen ne dhomen time ? Pse e ben kete dreqi e marrte pseee? (dhe i bertet asaj )
Dior : Martin por ti vete me the qe te beje dashuri me mua. Me the qe te kishte marre malli. Doje te ndjeje shijen time.
Martin : çshije moj ? E kupton cke bere apo jo ? ufffff (dhe u cua nga krevati duke kaluar gishtat neper floke )Kishte kuptuar me ne fund qe Maria ajo vajza e re qe erdhi para pak muajsh ne ferme i kishte rembyer zemren qe diten e pare qe e kishte pare ne spital. Kur e kishte perqafuar dhe zemra e tij ishte zbutur. E donte Marian tashme. Nuk kishte pike dyshimi per kete gje. Por cdo bente. ? Kishte Diorin. Jeta e kishte vene perballe nje sfide qe nuk e dinte si dp i jepte fund.
Martin : te lutem dil nga dhoma.
Dior: Dje nuk me thoje keshtu Martin .
Martin : Dil dhe nuk do hysh me pa te thene uneee ne rregullll. ? Sdua qe te na shohin te dy ne nje dhome .
Dior : do ma paguash Martin .(dhe doli nga dhoma gjoja e merzitur por me nje buzeqeshje ne fytyre )Ske per ta patur kurre Marian .U largua per ne dhomen e saj pa e permbushur misionin qe kishte. Nuk kishte kaluar dot naten qe deshironte me Martinin .
Shkon tek hoteli me 5 yje qe kishte rrezervuar dhe troket . Hapet dera dhe ajo hyn brenda.
Dior : pershendetje zemer. Me kishte marre malli per ty. ( i tha ajo nje burri rreth te 50-ve i veshur me kostum dhe kemishe te bardhe )
Personi X : hello hello Dior . Pra nuk arrite te beje gje dje apo jo ?
hahahha kaq sdi te besh nje mashkull per vete ? Idiote ( i tha ai duke thirur puron qe kishte nder gishta )
Dior : degjo ketu . Ishte i dehur dhe nuk arrita dot. Pastaj ti ve ne dyshim aftesite e mia ? ( dhe u afrua drejt tij me fustanin e ngushte pas trupit qe kishte veshur. Hoqi zinxhirin nga mbrapa dhe per ceshtje sekondash fustani ishte ne dysheme. Ajo gjithmone e shastiste ate. Hipi mbi preherin e burrit me kostum dhe po leviste ne menyre provokative. )Dior : meqenese kishe kohe pa erdhur duhet ta dish qe mua me ke munguar shume dhe me ka marre malli per ....( po fjalia ju nderpre nga ai qe e ngriti lart dhe e hodhi ne shtrat )
Personi X : sot do qendrosh ketu me mua duhet te kalojme pak kohe se bashku si thua ? Nuk ka seks me te mire sesa me ty Dior.(Ja hoqi dhe ato pak rroba qe kishte ne trup dhe ju sul trupit te saj si bishe . E dinte qe asajj i pelqente dhunshem dhe i dinte te gjitha stilet qe ajo renkonte me shume )
Pasi mbaruan u veshen dhe po bisedonin per planin qe kishin ndaj Marias.
Personi X : mire pra keshtu do e leme. Neser ne darke cdo gje te jete gati . Kujdes mos deshtoni. Nese deshtoni sdo e shihni me driten e diellit qe te dyja .
Dior : shpirt nuk vlejne me mua keto kercenime. Je i dobet para meje . Keshtu qe mps me bej te te hip prape sepse ti e di cfare ndodh .
Person X: pse kush tha qe do ikesh qe ketu pa bere dhe 5 raunde te tjera ? Deri ne darke do jesh ketu . Naten do largohesh ok ?
Dior : hmmm praaa ku e lamee nee ? ( dhe po ja hiqte kopsat e keemishes )
Person X : sa e pangopur qe je
Dior : ishe ti ai qe kerkove
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...