💓

930 28 7
                                    

Pas 6 vitesh .

Amara : Nikol mos vrapo shumeee( i thiri e ema teksa e leshoi nga krahet dhe e  la  te ecte vetem vajzen e  tyre 2vjec )

Nikol: mami po une  dua te skoj tek gjyshi dhe  gjyshja. me ka male sume  mali pel ta. ( fliste e vogla e tyre )

( Kishin arritur ne  ferme dhe  po i drejtoheshin shtepive te prinderve te tyre. Si gjithmone  i gjeje ne  oborr duke biseduar me njeri tjetrin . Maria dhe  Ana  mezi po prisnin ta takonin mbesen e  tyre. E kishin marre lajmin qe ata do ktheheshin me  pushime ne  ferme.
Sapo Maria dhe Ana  e pane Nikol u cuan ne  kembe.
Vajza e vogel po vraponte dhe  po therriste: Nena  Malia dhe  nenaa Anaaaa
I perqafoi ato te dy pernjeheresh dhe  nuk i leshonte.
Epo Martini me  Viktorin u bene  xheloza.
Martini : praa princesh e gjyshit , po ne  nuk do na  perqafosh ? Vetem gjyshet ?
Nikol: i dua shume  gjyshet e miaa o gjyshi. I kam sume  te mila .
Viktor : eja na  perqafo dhe  ne  se pastaj fillojme  qajme  ne.

Ishte po e njejta famije po e njejta dashuri qe buronte nga thellesite e zemres.
Martin : pra Anhel e mbajte fjalen qe i dhe nenes tende?
Anhel : cilen fjale ?
Martin : qe do na  beje  gjysher pra.
Anhel : hahaahah dhe  mami spaska duruar pa ta thene  he ?
Martin : me  thuaj si vete me shkollen ?
Anhel : shum mire. Edhe  une  edhe Amara mbaruam me  nota maksimale  . Edhe  pse krijuam familje , nuk na ka penguar aspak qe ne  te studionim. Madje u beme  dhe  me  te forte me  njeri tjetrin   . Madje  Amara meson njecik me shume  se une.

Viktor : epo i ka ngjare babit te vet ajo ( dhe  krekosej me krenarine e  tij )

Maria /Ana : djema  hajde brenda se kemi shtruar tavolinen.
(Ishte ditelindja e Nikol dhe do e festonin ne  menyre shume  te bukur. Ishte princesha e asaj shtepie)

Nikol po frynte qirinjte dhe  ne  ato momente Martinit ju kujtua dicka dhe  i tha tek veshi Marias .
Martin : shpirt e mban mend kur festove ditelindjen tende te pare ketu ne  ferme ?
Maria : po zemer e mbaj mend.
Martin: epo dua te te bej nje  pyetje.
Cila ishte deshira jote kur fryve qirinjte? Sepse e mbaj mend qe pe nga une  atehere kur fryve qirinjte
Maria : nuk e ke harruar ?( e pa e habitur)
Martin : joo sigurisht qe jo. Do me thuash cfare deshire shprehe ?
Maria : epo shpreha deshiren qe nje dite te isha me  ty dhe  te kishim kete familje  qe kemi .
Martini : te dua Maria dhe  do te te dua gjithmone . (dhe  i fali asaj nje  puthje te embel )

Nikol :( e cila e pa kete puthje tha) : iiiiii gjyshi puthi gjyshen sic puth babi im mamin tim cdo mengjessss. (dhe  duartrokiste )

Maria : Martin edhe  une  dua te te pyes dicka .
Martini : me  thuaj zemer.
Maria : pse me  thua VERA E ZEMRES TIME?
Martin : sepse une i kam kushtuar jeten time prodhimit te veres cilesore ketu ne  ferme. Dhe ti je VERA E ZEMRES TIME ME E SHTRENJTA QE UNE  KAM NE  KANTINEN TIME.
Maria : te dua Martin
Martini : deri ne  pafundesi Maria.



Cfare ndodhi me  personazhet e  tjere te historise?
Epo Gjarpri vdiq ne  vend  nga plumbi qe i dha Alehandro .
Alehandroja takoi pak dite me vone  pasi Maria kishte dale nga spitali dhe  i tregoi asaj gjithcka. Planet e  Sares dhe  planet e  tij qe kishin para se ajo te martohej me  te. I tregoi cfare kishte bere me  Saren dhe  i kerkoi falje. Pastaj u largua nga ferma per te mos u kthyer asnjehere sepse kuptoi qe Maria dhe Martini duheshin.
Sara dhe  Dior treguan ne  polici cfare kishin bere dhe  nen shqyrtimin e  psikologeve dhe psikiatrit vendosen qe ti conin ne  çmendine. Mendja e tyre e semure nuk mund  te qendronte jashte. Do rrinin atje deri ne  fund  te jetes se tyre.

Prinderit e Diorit u kthyen ne  shtepine e tyre . Ata skishin faj . Nuk donin qe vajza e tyre te sillej keshtu . Por paraja ja kishtr marre mendjen Diorit. I kerkuan falje Marias ne  emer te vajzes se  tyre.
Valeria u njoh me  nje djale i cili ishte doktor . Shkontr shume shpesh ne  spital kur Maria ishte ne  koma. Ai e ndihmonte gjithmone  te futej ne  dhomen e Marias duke mos krijuar probleme..

Kjo pra miq ishte historia e Marias dhe  Martinit.
Dashuria e tyre e vertete sigurisht qe do triumfonte.
Ju falenderoj te gjitheve per 6K dhe per cdo koment  dhe  like  qe keni bere.
Shpresoj qe tju kete pelqyer.
Komentoni pershtypjet tuaja. Do i lexoja me  kenaqesi .
JU DUA 💓💓💓💓💓

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)Where stories live. Discover now