50

614 26 7
                                    


Kishte vendosur  te pinte shume  ate  darke . Donte te harronte  cdo gje . Piu alkool per te harruar Marian puthjen me  te dhe  Alehandron.
Viktor: ej Martin mos e teproi me  pijen akoma ( duke u perpjekur per tja  hequr  nga dora goten e  disate me  tekila )
Martin : me ler te  pi Viktor . Ti je  me  Anen dhe  nuk e di çheq kjo zemra ime.
Viktor: i madhi Martin paska  rene  ne  dashuri . Dhe  me  ke  ? Me  Marian
Martin : te te them dickaaa? E  duaaaaa ( dhe  bertiste ne  lokal )
Viktor : shsshsshh pusho more idiot se do na  bejne  gay . Cohu te ikim .Je i pire dhe  e ke  humbur arsyen

Martin : (duke u perpjekur te ngrihej dhe  pse kembet i merreshin ) Do shkojme  tek Maria ? Te lutem me coo .Dua te shkoj tek ajooo ( dhe  bente nje  fytyre si femije )

Viktor : eja  eja  .Nik do shkosh ne  kete  gjendje  tek Maria . Cfare te mendoje ajo po te pa keshtu ?
Ngrihu te shkosh ne  shtepi .

Po ecnin rruges dhe Viktori e mbante  per krahu . Martini ishte i pire dhe  vetem fliste.

Martin : sa buze te bukura dhe  te embla  qe kaaaa. hahahah une  ja  provovaaa. Hmmm tja  haa fare. E di si i kishte ? Si qershi . Mariaaaaa te  duaaaaaaa ( dhe  filloi te bertiste si i cmendur )

Viktor : shshssh ore se do te te degjojne te gjithe  . Pfff gabim qe te lashe  te pije  kaq  shume  .

E coi deri tek porta e madhe  e pa  qe u fut brenda ne  shtepi dhe  u largua. Martini hyri brenda dhe  me  kembet qe i merreshin arriti qe te hynte ne  dhome  .
Martin : ahhh keto kepucet sa me kane  vrare. (dhe  perpiqej qe ti hiqte)

Nderkohe dera e dhomes se  Martinit hapet dhe  brenda futet Diori.

Dior : i dashurr ku ishe ? U bera merak per ty.
Martin : cfare do ketu ti ?
Dior : ohh Martin pse me thua keshtu ? Une mezi te kam pritur . (dhe  u afrua drejt tij me pizhamat e  saj te shkurta dhe  e shtyn ate ne  shtrat me  dhune. Ai ishte i dehur dhe  skishte fuqi te kundershtonte. Nuk donte te bente seks me Diorin .Donte te shtrihej dhe  te flinte .

Hipi mbi Martinin dhe  donte te bente  seks  sot. Filloi po e zhvishte dhe  ta puthte kudo
Dior : ahhh Martin dua te bek seks me ty sot . Dua te jem e jotja . Me ndihmo te te zhvesh .

Martin : Ahhh Mariaa ( kur pa Diorin me  fytyre imagjinata e tij perfytyroi Marian )
Dior : cfare dreqin......
Martin : Maria nuk e ke idene  se sa te duaaa. Mezi kam pritur qe ti te jesh e imjaa ( fliste ai nga pija )

Dior : he Maria nuk do jete kurre e jotja dhe  e askujt tjeter. Nuk do e lejoj une  te ndodhe  kjo gje  . Bashke me bashkepuntoret e mi .

Nuk arriti te bente seks  me  Martini kete nate sepse  ate direkt e  kishte zene  gjumi dhe  ishte shtrire ne  bark.

U pozicionua krah tij . Hoqi rrobat dhe  u shtri. Neser ne  mengjes do habitej kur t gjente Diorin atje .

Cfare do i thote ne  mengjes ajo ?

Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)Where stories live. Discover now