Dior : pershendetje vajzaaaa si jeeniii ?
Ana : pershendetje Dior (ja preu shkurt ajo )
Dior : Maria do doja te vija me ty neper ferme ,do doja te njiheshim me shume te dyja bashke dhe te njihesha me shume me njerzit ketu . Meqe tani do jemi per disa kohe si thua ?
Ana : jooo Dior , ne do shkojme diku dhe nuk do jemi ne ferme fare ( po tregohej shume e prere me te dhe nuk po e linte fare Marian te kthente pergjigje )
Maria : e vertete Dior . Nuk do jemi ne ferme sot , si thua e leme per dite tjeter ? ( falenderonte Anen me mendjen e saj e cila po fliste me Diorin dhe i pergjigjej shkurt)
Dior : hmmmm mire vajzaa . Atehere une po largohem . Shihemi .
Ana ; bye byePasi largua Diori , Maria i tha Anes ...
Maria : ufff shyqyr qe iku dhe faleminderit qe me ndihmove . Praaa ku do jemi ne sot ? Meqe nuk do jemi ne ferme ?
Ana : oookkk sot ne te dyja do dalim dhe do shkojme tek Viktorriiiiiii (thirri ajo )
Maria : avash moj se na shurdhove .
Ana : hihih tani meqenese kemba ime eshte shume here me mire do shkoj me justifikimin e gatshem . Tani une dua qe te takoj Viktorin por le te mos ja bejme qejfin kaq shume per momentin .
Maria : praaa zemra jote paska nje emer tashme .. Viktori paska zene nje vend te vecante .
Ana : Eshte shume i mire , do doja ta njihja me shume .
Maria : he pra ti qe thoje : une nuk martohem (dhe imitoi zerin e saj )
Ana : hahahhah epo taniii gjerat ndryshojne .. Eja praa shkojme tani .Hipen makinen e Marias dhe u drejtuan per ne klinike . Viktori ndodhej ne zyre dhe nuk e priste fare nje vizite nga Ana ama nuk e mohonte qe do i pelqente .
Ana : tak tak
Viktori : hyrAna zgjati koken dhe i buzeqeshi Viktorit .
Viktori qe sapo e pa i buzeqeshi zemra .
Viktori : Anaa po ti ketu ?(dhe u cua nga tavolina pasi ishte duke lexuar nje liber mjeksor)
Ana : epo une erdha per shkak te kembes edhe .... hmm erdha qe ta shikosh sesi eshte ..
Viktori : (e kuptoi qe po justifikonte ardhjen e saj ) Eja brenda Ana dhe ulu te te shoh kemben . (dhe i buzeqeshi lehte asaj )
U afrua drejt saj dhe e dehte aroma e Anes . Aroma e trupit te Anes ishte ilac per doktorin . I kishte munguar prania e saj . Sa here qe e shikonte apo i vinte neper mend buzeqeshte lehte dhe ndjente nje deshire te madhe per ta perqafuar. Por i duhej miratimi i saj .E drithte prania e saj , emocionohej si te ishte nje adoleshent .
Pasi mbaroi ekzaminimin e kembes u cua dhe i tha :
Viktori : mund te me kishe pyetur edhe ne telefon Ana per kemben , une te dhashe karteviziten time . ( ja tha kete per ta kuptuar qe ajo e kishte numrin e tij dhe qe ta vertetonte arsyen e ardhjes se saj ) Kemben e ke shum mire , sishte nevoja te lodheshe .
Ana : epo mendova se me mire do ishte te vija . ( ne fakt u merzit pak nga kjo qe i tha Viktori pasi nuk e priste . Mendoi se do i behej qejfi qe ajo do e vizitonte ne klinike )Viktori e kuptoi qe nuk kishte zgjedhur fjalet e duhura por ama kuptoi qe edhe Ana kishte deshire te shihte ate.
Ana : mire atehere une po largohem .
Viktori : (duke e kapur per krahu qe te mos ikte ) Prit Ana , nuk do doje te dilnim te dy bashke nje dite ? Pinim nga nje dicka dhe te coja une perseri ne ferme .
Ana : ( lumturia e saj ishte e pa mase por nuk do ja bente qejfin ) hmmm do mendohem .
Viktori: mire pra , numrin tim e ke . Me telefono kur te duash .
Ana : ok do te te telefonoj ne nje nga keto dite . Mirupafshim tani .
Viktori : pacim Ana . Dhe e puthi lehte ne faqe .Maria po e priste ne makine dhe kur e pa Anen qe doli nga klinika dhe po buzeqeshte , ju be qejfi per shoqen e saj .
Maria : hajde tani me thuaj cndodhi .
Ana : e kuptova qe ai donte qe une ta merrja ne tel , dhe u gezua shume kur me pa . Madje ishte gati te fluturonte kur me pa por nuk e dha veten . Porrrr ti e di qe une i lexoj mendjet e njerzve .
Maria ; hahahah moj e poshter . Cfare i ke bere doktorit keshtu ?
Ana : doktor Viktorit😂 madje me kerkoi qe edhe te dilnim bashke.Maria : po ti cfare i the ?
Ana : doja ti thoja menjehere PO porrr le ta leme pak ne pritje .
Maria : hahaahah hajde ikim tani hajde . Kam pershtypjen qe ti do e sistemosh jeten tende ketu me kte doktorin tend.
Ana : mbase ku i dihej . Mbase do jemi dhe komshie ne te ardhmen . ( duke ja hedhur fjalen Marias per Martinin )U nisen te dyja per ne ferme ......
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...