Po erresohej dhe Martini ishte ne merak se ku ishte Maria. Kishte pare ate teksa largohej dhe here pas here shihte oren. Kishte pire kushedi sesa gota alkool dhe nuk ishte i qete.
Ne shtepi nuk ndodhej as Dior , Sara dhe as Ana . Ku ishin ato ?FLASHBACK
Ana : Alo Viktor
Viktor: po shpirt me thuaj
Ana : seç kam nje parandjenje te keqe per ate bushtren Dior
Viktor : perse mendon keshtu jeta ime ?
Ana : kur ti solle ne shtepi Martinin pashe Diorin qe u fut fshehurazi ne dhomen e tij me veshje provokuese dhe kishte nje buzeqeshje djallezore ne fytyre . Nuk e di po ajo eshte nje
Nepertke .
Viktor : Ana as une seshte se kam nje simpati per te por ne fund te fundit Martini eshte i lidhur me te. E ka te dashur. Skemi cbejme.
Ana : e kam rastisur shume here kur ajo flet ne telefon dhe mbyllet ne dhome . Pastaj del nga dhoma dhe largohet per jashte.
Viktor : Ana te lutem mos u perziej shume. Ajo mund te jete e rrezikshme . Nuk dua qe ty te te ndodhe dicka . Te kam engjell dhe sdua te te ndodhe asgje e keqe.
Ana : (ooo zott po si tja bej tani kur une e kam ndjekur ate dhe e kam pare qe ajo shkon ne hotel tek nje person , thoshte ajo me vete) Shpirt mos u shqeteso , nuk me ndodh asgje . Te dua ok ?
Viktor : edhe une te dua shumee .Ora ishte 8 e darkes dhe te gjithe u shqetesuan por Marian .Ajo nuk po dukej . Nje puntor i fermes vjen dhe me te shpejte takon Martinin.
Puntor : zoteriii zoteriiii (bertiste ai)
Martin : Cfare ka Fausto ?
Fausto : Isha tek burimi i fshatit pasi kisha cuar femijet e mi te notonin dhe pashe qe atje ndodhej shalli i pronares. (dhe i zgjat doren per ti dhene shallin )
Martin : Mariaaaaaaaa (dhe shtrengoi shallin ne grusht )
Tani po e kuptonte qe ajo ishte vete jeta e tij. Do donte te ishte rrembyer ai dhe jo ajo . Boshlleku qe ndjeu ne zemer ja theu ate dhe direkt hyri brenda per t e lajmeruar shokun e tij Viktorin.
Martin : Fausto mund te largoheshHyri brenda dhe lajmeroi Viktorin.
Martin : Viktorrrr hape ate dreq telefoni
Viktor: alo Martin ?
Martin : viktor me duhet ndihma jote . Marian e kane rrembyer dhe vetem tek ty kam besim. Nuk e di kush esh ai faqesi qe beri kete gje por do e paguaje me jeten e tij kete plan qe ka thurrur. (dera ishte hapur dhe kete lajm e degjuan te gjithe , Ana Sara Dior Nina dhe prinderit e Diorit )Te gjithe dukeshin te traumatizuar por Ana dhe Nina ishin ato qe e perjetuan me keq.
Beri te dilte nga zyra dhe u perball me Diorin.
Martin : Nese dicka i ndodh Marias ta dish qe te piu e zeza morre vesh ? ( i tha asaj afer veshit per mos degjuar te tjeret )Morri makinen e tij dhe u drejtua per tek Viktori . Te dy do mendonin me mire sesi te shpetonin Marian .Per momentin nuk e vuri ne djeni policine sepse po priste telefonaten e rrembyesit. E sigurt qe do e merrte ne tel . Dicka do kerkonte ne kembim te Marias.
Ishte e lodhur. Shpella ishte e ftohte dhe ajo nuk ndihej mire. Hapi syte me kundes pasi skishte fuqi dhe pa rreth e rrotull.
E pa veten ne shpelle dhe spo kuptonte cfare po ndodhte.
Maria: aahhh kokaa imeee. Ku jam ketu ? Kush je ti qe me ke rrembyer? Cdreqin do prej meje ?
Me leshoooo. (dhe fillloi te perpelitej me litaret qe e kishte lidhur )Personi X : pershendetje Mariaaa. ( dhe morri nje karrige dhe u ul perballe saj )
Maria: kush je ti ? Une as te njoh fare .
Personi x : ohhh po sigurisht . Ti nuk me njeh por une te njoh shume mire ty .Njoh cdo person tendin te afert dhe prinderit e tu te ndier( dhe bente sikur qante gjoja i vinte keq)
Maria : mos permend prinderit e mi ti qelbesire.
Personi X : ncuq ncuq ncuq jo me leto fjale e dashur pasi sdo kem meshire per ty. ( dhe i shtrengoi asaj nofullat )
Personi X : pra ku e lame ne ? Po . Dmth kush jam une . Une jam Adolfo por mund te me thuash Gjarpri .
Kam qene shok i ngushte me babain tend por kur ai u martua me nenen tende zemra ime i thye ne mijera copa. Nena jote ishte femra e vetme qe une kam dashur ne heshtje. Por ajo asnjehere nuk mi hodhi syte mua. Pelqente babain tend . Perseri une qendrova ne heshtje. Kur i propozova atiij nje biznes per tu marre me mall Kolumbie dhe me klube nate nuk pranoi. Do kisha bere miliona nese do pranonte. Keshtu qe sajova ate aksidentin e vockel fare ku prinderit e tu u zhduken . Upppss mos ndoshta u lendove dhe ishhte e teper kjo per ty? Epo me vjen keq. Duhej ta beja.
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...