Martini POV
Do e ftoja Marian per te dale sot. Epo smund te vazhdonim keshtu . Duhet te bisedoja nje here e mire me te. Nuk mund ta puthja sikur skishte ndodhur asgje. I thashe te behej gati dhe do shkonim tek lokali qe une pelqeja.
E pashe kur doli nga shtepia dhe u mahnita nga bukuria e saj. Ajo ishte....e magjishme. Femra me e bukur e gjithe botes. Ishte Maria ime.
Shkuam ne lokal dhe u ulem tek nje vend ku nuk kishte shume njerez . Doja te kishim disi privatesi.
Porositem dhe pas pak erdhi ushqimi. Para se te fillonim te hanim doja ti thoja dicka.
Martini : Maria para se te hame dua te flasim pak.
( ne fillim u tremb pak )
Maria : po Martin ne thuaj .Cfare ke ?
Martin : shiko kemi bere shume gabime. Ne fillim urrenim njeri tjetrin por ama tani duhemi shume. Dua te te kerkoj falje per te gjitha problemet qe kane erdhur per shkakun tim. Isha une ai qe te thashe te strehoje ate bushter.
Maria : shhh Martin .Nuk eshte faji jot Askush nuk e dinte se cfare do ndodhte. Ato ishin bashkepuntore te dyja dhe kujt ja priste mendja.
Martin : perseri une ndihen keq per kete gje. Prandaj dua qe qe sot e tutje te jemi te lumtur Dua te jesh prane meje dhe ti bejme balle cdo veshtiresie. ( e pashe ne sy dhe i thashe ) pranon te jesh e dashura ime dhe me vone te jesh ajo qe do me besh baba ?
(ajo qeshi dhe ju hodh ne qafe )
Martin : pra kjo do te thote PO?
Maria : me vjen keq Martin por jo. Nuk mund te martohem me ty. Dua dike tjeter.
Martin: cfareeeeeee? Ti do dike tjeter?
Maria : hahahaahah budalla. Ishte vetem sa per te te trembur. Sigurisht qe duaaaaa
Martin : per te me trembur ? mos do te pesoj atak zemre ?
Maria : hahahag hmmm pse kaq shume me do ?
Martin: sigurisht qe te dua kaq shume dhe akoma me shume Nese ti jeton 100 vjet une dua te jetoj 100vjet pa nje dite. Keshtu nuk me duhet te jetoj asnje dite pa ty.
Maria :( me syte e mbushur me lot ) Martin te dashuroj.(dhe i fali atij zemres e saj te bardhe te cilter)Mbaruan darke dhe u larguan per ne shtepi . Kur do hynin brenda Maria donte te kalonte shume kohe me te . Edhe Martini por smund ti kerkonte direkt te shkonte ne dhomen e tij te flinte.
Maria : Martin jemi dy te rritur tashme . Si thua sikur te fleme te dy tek dhoma jote?
Martin: vertet? Do doja shume Maria. Do doja te zgjohesha nga krahet e tu .Hyne brenda ne dhome dhe Maria ngeli goje hapur. Dhoma ishte e mbushur me trendafila te kuq , me qirinj me tullumbace dhe me petale. Mbi shtrat ishte shkruar ; te dua Maria (me petale )
Maria qendronte ne kembe dhe shikonte dhomen. Pas saj qendronte Martinin me qendrimin e tij mashkullor me duar ne xhepa.
Maria ( u kthye nga ai ) Praaa zoteri ti e ke pergatitur kete te gjithen ?
Martin : epo le te themi me pak ndihme nga Ana.
Maria : ajo e dinte dhe sme tregoi asgje?
Martin: mos u merzit. I kerkova une qe te mos tregonte gje. Doja t t beja nje surprize te bukur te vecante.
Maria : porr sii? Ti nuk po me kerkoje te vija ne dhome.
Martini: epo mendova se do kerkoje vete prandaj.
Maria: qenke i mire ne leximin e mendimeve ( dhe i hedh duart rreth qafes se tij dhe e puth ne buze )
Martin : e shoh qe spo me reziston dot ( dhe i qesh djallezisht )
Maria : hahaahah rri mire . shiko veten tende se ku i ke vendosur duart.
( duart e tij shetisnin lirshem neper trupin e Marias dhe i kishte pozicionuar tek te pasmet e saj dhe ja shtrengoi )
Maria : ahhhh
Martin ; renkimet e tuaaa
Maria : cfare kane ato?
Martin :me cmendin. Me bejne te te gris kete fustan .
Maria : he pra . Mos ndoshta po vonohesh ?
Martin : praa zonjushe kjo do te thote qe....
Maria ( e perqafon e puth fort ne buze dhe e shikon ne sy duke i thene) PoI heq fustanin dhe e shtrin ne shtrat. Ajo nate ishte vula e dashurise se tyre. Renkimet dhe thirrjet e emrave te tyre ne castet e lumturise dhe kenaqesise vertetonin qe ata ishin NJe . Ishte Maria dhe Martini. Ata te dy dhe askush tjeter. .
Mengjesi i gjeti prane njeri tjetrit ashtu te perqafuar te dy . Ku kishin bere dashuri si te cmendur . I kishin falur njeri tjetrit kenaqesi . Kenaqesi qe askush tjeter nuk e kishte provuar. Mes carcafeve te mendafshte shtriheshin te dy duke perkedhelur trupat e njeri tjetrit.
Pas 8muajsh .
Ana : Viktttoooorrrrr.
Viktor : Anaa zemer cfare keee?
Ana : me duket se do lind ( dhe pa poshte ku dukeshin qe i kishin shperthyer ujrat)
Viktor: aaaa cfare te bejme . O zott. Canten me gjerat e bebit. Makina . Celsat .
Ana : Viktorrrr mblidh veten budalla. Je bere sikur do lindesh ti. Une do lind.
Viktor: shpirtt esh moment delikat.
Ana : epo he pra ti ke mbaruar per mjeksi. Shpejt ne spitalHybe ne spital dhe Anen e morren. Kishin lajmeruar te vinte edhe Maria dhe Martini.
Viktori bente ece jake ne korridor.
Maria : Viktor qetesohu Do shkoje cdo gj mire.Mos u shqeteso. Ana do jet mire bashke me bebin.Viktor: ate dua edhe une . Po si shume po vonohet ?
Martin : hahaahh ore do rrish mire ti? Ajo po lind ti thua po vonohet .Pas pak doktori lajmeron qe Ana dhe bebi ishin mire.
Viktori hyri brenda dhe pa Anen te nevrikosur.
Viktor : ana je mire shpirt?
Ana : do te te vras nese tenton here tjeter te me lesh shtatzane.
Viktor: hahahaah behu gati atehere sepse une nuk e le me nje .
Ana : viktooorrr.
Viktor : cke mojjj. Nuk e le vajzen pa vella une .
Ana : po nese del edhe i dyti vajze?
Viktor : atehere prape .
Ana : seriozisht e ke tiiii?
Viktor: hahaahah qetesohu zemer se bej shaka. Me thuaj si ndihesh? si esh princesha e babit?
Ana : ndihem e lodhur. Vajza esh mire.
Si thua sikur tja veme emrin : Amara ?
Viktor: jete edhe une kete emer kisha menduar.
Ana: seriozisht ? epo atehere u vendos.Pas nje muaji Viktori i kishte propozuar per martese Anes dhe festen e kishin organizuar ne oborr te fermes.
Martini : shiko sa te lumtur jane me Amaren e tyre. Jane nje familje e persosur. Jane shume te mire. Keshtu do jemi edhe ne e dashur ?
Maria : sigurisht qe po i dashur. Nuk duhet dhe shume.
Martin: cdo te thuash me kete ?
Maria : epo .... para ca ditesh ..... kisha disa shqetesime dhe....
Martin: he pra Maria thuaje .
Maria : jam shtatzane Martin. Po rris femijen tone ne bark.
Martin : vertet e dashur? vertet je shtatzane.?
Maria : testi i 5-te tregonte qe PO
Martin: ke bere 5 teste ?
Maria : epo doja te isha e sigurt qe te thoja.
Martin :ajjjj shpirt me bere shume te lumtur ( dhe e ngre ate ne krahe dhe e rrotullon )
Maria : hahagaah shpirtttt kujdes. E di qe u gezove por take it easy.
Martin: me fal e dashur por ky ishte lajmi me perfekt qe mund te me jepje. Te dua Maria .
Maria : edhe une te dua shpirt.Muajt kalonin dhe barku i Marias rritej edhe pak dite dhe ajo do lindte .
Duke drekuar ndjeu nje dhimbje barku dhe u lag.
Maria : aaaa Martinnn
Martin : erdhiii? Do behem babaaa?
(sec kishin keta burrat qe emocionoheshin dhe nervozoheshin me shume se grate e tyre😂)
Maria : shpejjjttt ne spital .Doktori : urime zoti Martin. Gruaja juaj dhe vogelushi jane shendoshe e mire.
Mund te shkoni tek bashkeshortja juaj.Hyri ne dhome dhe direkt puthi Marian .
Martin: Maria si ndihesh ? Je mire?
Maria : ndihem sikur me ka kaluar treni siper.
Martin : hahaah epo ja vlen per kete engjell qe ke sjelle ne jete ( dhe shikon djalin e tij )
Martin : zemer dua qe djalin ta quajme Anhel si thua ti
Maria : pse Anhel ?
Martin: sepse eshte nje engjell. Esh engjelli im dhe i joti .Eshte yni . Dhe me solli mamane e tij qe esh engjell.
Maria : me pelqen.
Martin: atehere u tha u be.
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomantikNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...