13

690 29 1
                                    

Dita per Marian kaloi duke  u marre  me  vreshtat dhe  duke  biseduar  me  puntoret. Ajo donte te mesonte cdo gje  ne  lidhje me  fermen dge donte  te dinte nese kishte ndonje ankese  ndonjeri nga punetoret . Ndersa Martini u takua me  Dejvin i cili ishte nje  djale i ri i sapo diplomuar  ne  kryeqytet dhe  kishte erdhur  ne  vendlindjen e tij per te ndihmuar prinderit gjithashtu kishte  filluar pune  edhe  tek ferma "Vera e zemres" .Vila e tij ndodhej shume afer me  vilen e  Diorit dhe  ishin shume  miq te tre. Dejvi , Dior , Martin . Dior dhe  Martin ishin lidhur  te dy bashke  kur  ata  kalonin shumr kohe te dy. Ajo ishte nje vajze tekanjoze qe kishte studiuar per arkitekture dhe kishte erdhur tek prinderit e saj . Asaj i pelqente te prishte para dhe te shijonte  jeten e  luksit. Kishte  thyer shume zemra ne  universitet por thjesht per interesat e  veta.

Mbremja  erdhi dhe  Maria  dhe  Martini kishin erdhur  ne shtepi ne ferme. Nina  donte  shume te  qetesonte  gjakrat e atyre te dyve  dhe deri diku ja  kishte  arritur  duke  i folur  te dyve  vec e vec.
Nina drejtuar Marias: Bija  ime nuk ke  pse  sillesh keshtu me  Martinin ai esh djale i mire nuk duhet ta perzesh ,ai ka ndihmuar shume  ketu. Ai eshte i pafajshem dhe ti brenda teje e di fort mire  kete gje. Mos deno nje te  pafajshem  . Perpiqu te  kthjellohesh . Perse duhet te  sillesh keshtu ? Ai nuk e di qe ti ke pasur probleme me  Alehandron dhe se cfare ke kaluar ti. Une  nuk i kam treguar gje.
Maria : ooo Ninaaa te lutem mos me  ushtro presion. Ti e di qe une  nuk dua  asnje  mashkull ne  jeten time.
Nina : ouuu Maria  qetesohu , une  nuk ta permenda Martinin si partnerin tend  te ardhshem , por si nje shok qe do te te  ndihmoje  ne  ferme. He ? Po ti pse mendove ndryshe ? -tha Nina  duke shkelur  syrin
Maria : jo jo jo Nina  ,shiko une  nuk e kishq  me ate  kuptim ti e di. Nuk dua  mashkull ne  jeten time. Dua te jem vetem . Pas asaj me Alehandron nuk dua te perjetoj asnjehere me ate gje.
Nina : Oo te lutem Maria , ti e di dhe  vete qe nuk do ta perzesh Martinin une e di . Mire , atehere me thuaj pse u nevrikose kur erdhi Diori ketu ? He ? Pranoje  qe te  pelqennn ..
Maria : ok ok ne rregull esh shume i lezetshem dhe  i pashem , edhe  mua me  pelqen por nuk dua dike  tjeter ne  jeten time Nina. Plus qe Martini eshhte i lidhur me Dior-tha ajo dhe  uli pak koken . Nejse do iki te fle pak tani ,dua te clodhem dhe  nuk dua muhabete  te tilla Nina. Mos u perpiq te me ndrosh mendje.

Maria u ngjit lart te flinte , koha  jashte sot nuk ishte aspak e bukur ishte e vrenjtur dhe  gati per te  filluar shiu. Ora shenonte 12 i nates dhe  Maria trembej nga vetetimat dhe  shiu  
Maria duke  folur me  veten : Uffff duhet ta  kisha menduar qe koha  ne  ferme fillon e prishet  tani. Dhe  une  i kam shume frike  erresiren. Shpresoj shume te mos shiten dritat.

Ne  momentin qe Maria po thoshte keto fjali dritat ne  ferme  u fiken .
Maria: oooh joo , po tani ? Une e kam patur shume frike  qe e vogel erresiren . Nuk kam asnje  elektrik dhe  asnje  qiri ne dhome. E urrej kete qe  po bej por do shkoj tek dhoma e  Martinit.

Hapi deren por nuk shikonte dot mire, vetem kur vetetinte lejonte drita qe te shikonte  fyryren e tij.
Maria : hej Martin , heeeej zgjuar je ?
Martini ; heee Mariaaa? po ti cdo ketu ? Ka ndodhur gje ? Je mire ? Cfare ka ?
Maria ; Shiko , koha  eshte e  keqe , po bie shi dhe mua nuk po me zinte gjumi , pastaj dritat u fiken papritur dhe  hmmm dua  te them qe une  e kam pak te veshtire qe ëëë.....
Martini :  ooo Maria , leksion ne  mes  te nates do na  besh ? Eja  pra e mora vesh qe  e ke  frike  erresiren , eja  shtrihu ketu ne  shtrat me mua .
Maria : O faleminderit Martin , e kam shume  bezdi erresiren .
Martini : Sigurisht  kur ti je  si drite per  vete.
Maria : the  gje ?
Martini : Jo jo thash qe edhe  une  e kisha  shume  frike  erresiren kur isha  i vogel por githmone  mamaja  ime  me  rinte  ne shtrat dhe  flinte me  mua.
Maria : Ahhh sa bukur me  vjen mire.
Marrin : Fli tani Maria , neser duhet te shohim vreshtat si do jene  nga  ky shi.
Maria : po e  vertet . Naten e mire.
Martini : naten

I kthyen shpinen njeri tjetrit dhe  Martinin e zuri gjumi kurse Maria? Maria kishte akoma  frike nga erresira . Ajo rrotullohej e  kthehej ne shtrat  dhe  gjumi nuk e zinte . U kthye nga Martini dhe  po fliste  me  vete.
Maria : Ah Martin ti nuk e di por dikush me  shkaterroi zemren . Ai me  braktisi ne  menyren me te  ndryre  .Te urrej Alehandro.
Martinit i kishte  dale gjumi ,epo nga fjithr  ato te vertiturat qe bente Maria normale.  Kishte degjuar  cfare kishte  theene  Maria dhe  donte  te  dinte me  teper per jeten e saj dhe  per kete Alehandron qe i kishte  thyer zemren . Betohej se  nese  do e kishte  perballe kete  tipin do ja  thyente  brinjet  qe kishte  lene  nje  vajze  si Maria .

Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)Where stories live. Discover now