Maria : Alehandroooo zhdukuuuu (bertiti ajo )
Alehandro : te lutem Maria me degjo .
Maria : Cfare te degjoj ? Sesi me braktise diten e dasmes ? Se si ike dhe u zhduke pa thene asgje ? Ike dhe nuk pate guximin te me lije duke me pare ne sy . Cfare mashkulli je ti ? hee ? Cfare mashkulli jeeee?Alehandro po e shikonte ne sy dhe nuk kishte me force qe te shikonte Marian .Ndihej i turperuar per cfare kishte bere. Ishte penduar vertet por tani a do kishte me vlere falja e tij kundrrjt Marias ?
Alehandro : Maria te lutem , ti nuk e di por askush nuk ta do te miren ty. Je e rrethuar me njerez te ligj .
Maria : ashtuuu ? Epo une e di kush eshte i lig . Je tiiiiii . Ti je plera ne kete mes .
Je per te ardhur keq . Si vjen tani te me kerkosh dhe vjen troket ne deren time ?
E kupton cfare ke bere apo jo ?
Zhdukesh dhe vjen sikur ska ndodhur asgje.
Alehandro : Maria te lutem me ler te flas .
Maria : te te le te flasesh ? Apo te te le te mashtrosh ? Do genjesh perseri ashtu sic me genjeje kur thoje : Maria te dua ? Dhe nga ana tjeter kushedi se me ke me ke tradhetuar.Alehandro : Maria nuk eshte asgje ashtu sic duket . Ndodhi qe une nuk u shfaqa diten e dasmes sone sepse....
( Por fjalia ju nderpre kur atje u shfaq Martini )Martin : Maria ke ndonje problem ? (tha ai dhe instiktivisht vendosi doren e tij tek beli i saj )
Maria : Martin ?
Martin : Po te shqeteson ky zoteria ketu ? Nese mund te te quaj te tille .
Maria : Jo Martin , personi sapo do largohej tani .
Martin : aq me mire per ne . Si thua futemi brenda ?
Alehandro : Maria , kjo nuk eshte hera e fundit qe shihemi bashke (tha ai dhe u largua )Martini dhe Maria u futem brenda dhe Martini akoma nuk e kishte hequr doren e tij nga beli i saj . Maria ndihej kaq e mbrojtur nga Martini . Qe ne momentin qe ai ishte afruar dhe e kishte ndihmuar me situaten e krijuar nga Alehandro , ajo pati dicka. Dicka qe nuk dinte cfare emer ti vinte . Kur ai e preku ndjeu disa emocione qe nuk i kishte perjetuar me pare. U mbush me fryme dhe e dergoi ne djall Alehandron .
U futen brenda dhe ishin ne sallon vetem te dy .Maria : Faleminderit Martin
Martin : hej Maria ( i tha ai dhe bashkoi ballin e tij me te sajin ) mua me ke gjithmone afer. Do te te mbroj gjithmone .
Maria : Pse Martin . Pse e ben kete gje ?
Martini:( nuk dinte cfare ti thoshte ose me mir te themi qe nuk ja shprehte dot ndjenjat asaj i tha ) Jam i lumtur qe te ndihmova duke e hequr qafe Alehandron .
Maria :(e cila u cudit sepse ajo nuk i kishte treguar per Alehandron , largoi ballin nga i tij dhe i tha ) Siii ? Si eshte e mundur ? Nga e di ti ? Une nuk i kam thene njeriu .
Martini : ( buzeqeshi embel ) Maria une di shume gjera per ty. E di per ty dhe Alehandron dhe di te them qe ka qene nje idiot qe nuk diti te te vleresonte ty. Maria , je nje femer e mrekullueshme . Cdo mashkull do ishte i lumtur te te kishte ty ne krah . Je femer e jashtezakonshme.Maria : (u skuq nga komplimentet e tij dhe menjanoi koken ) Faleminderit Martin dhe ti je shume i mire . Faleminderit Martin per sot
Martini : kur te duash Maria .Une ketu jam . Gjithmone do jem mbrojtesi jot . Te kam xhan .
Maria : ( o zot ai me tha qe me ka xhan . Ahh sikur te me thoje Te Dua , po djalogonte ajo me vete . ) Faleminderit Martin .Edhe une te kam shume xhan .
( Kaq tha Maria dhe ngjiti shkallet me te shpejte )Martini qeshi dhe e kuptoi qe e vuri ne siklet , kuptoi qe edhe ajo u skuq nga fjalet qe i tha ai dhe qe ajo ndjente dicka )
Martini: (u ul ne sallon dhe duke kaluar gishtat e tij neper floke ) Ahhh Mariaaa. Pse duhej te kishim nje njohje te tille. ? Sikur te ishim njohur ne rrethana te tjera .
U ngjit lart ne dhomen e saj dhe mbylli deren . Filloi te merrte fryme rendshem ndjente rrahjet e zemres qe i kishte te shpejta dhe kujtonte momentin kur e kishte kaq afer Martinin )
Martini POV
Isha tek oborri i fermes dhe pashe Marian qe ishte e tensionuar . Po bisedonte me dike. Kush ishte ai .? U afrova dhe pashe Alehandron ? Si guxon ai qen vjen ketu ? Kisha shtrenguar duart grusht dhe drejtohem drejt tyre. Nuk e dua kete mashkull afer Marias . Afer asajjj jooo. Duhet tja tregoj vendin atij njeriu . Shkoj drejt tyre dhe vendos doren time tek beli i Marias. Dua ti jap asaj siguri . Dua ti tregoj qe une jam aty per te. Nuk ka nevoje per nje mashkull si Alehandro idioti . Sqarohemi bashke me ate maskara dhe largohem bashke me Marian per brenda ne ferme. Doren nuk e largoj nga beli i saj. Dua qe Alehandro te na shohe dhe ta fiksoje njehere e mire qe ai ska pune me Marian . Mjaft e ka lenduar. Nuk dua qe ajo te vuaje per ate. Nuk e di cpata por sdua ta shoh ate mashkull afer Marias. Jo vetem Alehandron por cdo mashkull tjeter. Ajo esh aq e paster , e cilter e dlire. Nuk meriton te kete dike ne krah si ai apo dikush tjeter.
Shoh qe Maria qetesohet ne prezencen time dhe me vjen mire per kete gje .NDERKOHE NE DHOME TE MARIAS.
Ana : Maria cke ? Pse je ne kete gjendje ?
Maria : u shfaq ai
Ana : kush ai ?
Maria : Alehandro . Kush tjeter?
Ana : Siii ? Alehandro erdhi deri ketu ? Por si e gjeti vendodhjen tende ? Ti nuk ja ke thene njeriu .
Maria : Nuk e di dhe nuk me intereson . Pse duhej te shfaqej tani . Me tha qe esh penduar.
Ana : he mos me thuaj qe ti e besove. Maria ai te braktisi ne altar. Thirri mendjes .
Maria : e dii Ana . Seshte nevoja te ma thuash . Nuk esh se ndjeva dicka kur e pashe ate. Thjesht mu neverit . Si ka fytyre qe vjen perseri dhe me del perpara . Por sa mire qe atje u ndodh Martini
Ana : Siii ? Martini ? pra situata u be interesante. Me thuaj cndodhi .
Maria : epo erdhi Martini dhr me shpetoi . Vendosi doren e tij tek beli im dhe une u ndjeva e sigurt . U perballa me Alehandron dhe e dergova ne djall.
Ana : praaa djallushi yne i vogel i shtepise paska nxjerre kthetrat. Nuk them kot une qe ti e do ate dhe ai ka ndjenja per ty.
Maria : shsshshsh pushoo se do na degjoje
Ana : e cfare pastaj ? Le ta degjoje qe ta marre vesh edhe ai . Dhe mos merret me me ate idioten .
Maria : e di Ana por me ler te te tregoj per situaten qe u krijua.
Ana : ooo sa qejf . Vazhdo me tregooo.
( u ulen te dyja dhe Ana vendosi te dyja duart ne faqe tamam sikur do degjonte ndonje perralle me princ dhe princeshe )
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...