Sapo Ana zbriti poshte shkoi ne kuzhine dhe filloi te hante mengjes . Nina e pyeti pse ishte kaq e gezuar dhe ajo filloi po i tregonte cdo gje per diten e kaluar . Nines ju be qejfi shume dhe e uroi qe te ishte gjithmone e lumtur.
Sa beri te hapte deren nje postier u duk tek porta bashke me nje tufe me lule te medhaja . Ishin shume trendafila te bardha bashke me disa te kuq.
Ana : per ke jane kto lule djalosh ?
Postieri : me thane per nje vajze me emrin Ana .
Ana : faleminderit ,jam une . Mund te largohesh.
(Pasi firmosi karten qe morri dhuraten po shikonte per ndonje pusulle )
E gjeti dhe e lexoi
PER VAJZEN ME TE BUKUR NE BOTE . PER ANEN TIME . DERI NE PAFUNDESI SE BASHKU.
NGA DOKTORI JOT.
PER ILACIN TIM
I qeshte fytyra nga kjo surprize qe i kishte bere Viktori ishte e emocionuar dhe donte ta takonte sa me pare. Nxorri telefonin dhe direkt i shkruan sms atij .
Sms: faleminderit shume Dashuria ime . Je gjithcka qe dua . Ishte surpriza shume e bukur dhe me e mira qe mund te merrja .I ngjiti lulet lart dhe me vrap iku per ne klinike.
Morri makinen dhe u largua. Mberiti tek dera dhe trokiti . Viktorin do e gjeje gjithmone ose duke mjekuar njerez ose duke lexuar libra.
Ana : tak takkk
Viktori: hyr ( nderkohe po qendronte ne tavoline dhe spo e ngrinte koken te shihte kush ishte)
Kur pa qe askush spo fliste ngriti koken dhe pa Anen .
Viktor : Anaa ? Po tii ? ufff nuk e ke idene sa me behet qejfi qe ke erdhur . Me kishte marre shume malli per ty shpirt ( dhe u cua direkt e morri ne preher )
Ana : epo meqenese dhurata ishte super e bukur mendova te te beja nje surprize .
Viktori : ti je surpriza me e bukur per mua . Mjafton te te kem ty dhe kam cdo gje .
Ana : te dua Viktor
Viktor : edhe une te dua Ana . ( dhe i jepte puthje ngado neper fytyre dhe qafe )
Viktori : ahhh ke arome te mrekullueshme . Je si karamele per tu ngrene .
Ana : hahaahah mund te me hash me vone jo tani . Jemi dhe ne zyre.
Viktori : hmmm ne zyre. Ne fakt sme dhe ide te keqe do kem nje kujtim te bukur ne zyre dhe nuk do jete më nje vend i merzitshem
Ana ; idiottt , nuk e kisha atje fjalen . Pervers.
Viktori : hahah e di moj e dii se shaka bera (dhe e rrethoi ate per ta perqafuar. ) Ne do e bejme kur ti te jesh gati . Mire zemra ime ?
Ana : poo shpirt ( dhe struku koken e saj tek kraharori i tij )Ndenjten pak ashtu dhe Viktor theu heshtjen
Do te dalim per te ngrene ? Se e di qe je llupse e vogel
Ana : hmmm pooo duaaa . Duaa cokollate dhe shume gjera te tjera.
Viktor : cfare t dua ti jeta ime. Deshira jote eshte urdher per mua .Dalin jashtr ulen ne restorant dhe porositin per te ngrene .
Pasi mbaruan paguan dhe u larguan . Viktori do e conte ne shtepi Anen .
Shkuan afer shtepise dhe Viktor ndaloi . Ana beri te zbriste por ai e kapi per krahu :
Viktor : Ana ?
Ana : po.....
Viktor: faleminderit qe e ben jeten time me te cilter. Ti je personi me i rendesishem per mua . Te dua shumeee
Ana : shpirt edhe une te duaaaa shumeeeeeee . Je pasuri .
Shpresojme te jemi bashke gjithmone .
Viktori : bashke do jemi shpirt . As mos e diskuto . Vetem Zoti na ndan .Ajo pershendetet me Viktorin del nga makina dhe drejtohet per brenda .
Nderkohe dikush kishte pare gjithe skenen midis Viktorit dhe Anes .
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...