Ne oren 7 dielli kishte dale dhe rrezet e diellit preken fytyrat e tyre. Martini ndjehu nje rendese ne gjoksin e tij dhe dy duar qe e kishin rrethuar. U anos pak dhe pa Marian qe akoma flinte prane tij.
Jo hoqi floket qe i binin ne fytyre dhe pa pamjen e qete dhe engjellore qe kishte para syve.
Buzeqeshi instiktivisht dhr nuk po cohej nga shtrati.
Martini : Mariiaaaa ( i peshperiti ne vesh ) zgjohu eshte mengjes . Duhet te shohim vreshtat sot .
Maria : hmmmhmm dua te flee dhe pak . Me flihet .
Martini : Mariaaaa gjumasheee ,zgjohu pra . Hajde se kemi shume pune.Pastaj Maria erdhi ne vetedije dhe kujtoi qe kishte shkuar ne dhomen e Martinit.
U cua shpejt nga shtrati dhe tha :
Maria: Me fal Martin , edi qe erdha dje se skishte dritapor e kam shume frike eressiren. Te kerkoj ndjese .
Martin : Ej ej ej qetesohu nuk ka gje. Te kuptoj. Madje mua me pelqeu shume gjumi qe bera dje. ( i shkeli syrin)
Maria ngeli nuk dinte cte thoshte.
Martini : Une po cohem te bej nje dush dhe do zbres poshte . Shihemi ne tryeze (dhe u cua nga shtrati )
Ishte vetem me tuta dhe pa bluze.Maria po shikonte vijen e shpines se tij . Shpatullat e gjera dhe trupin e palestruar.
Martini: Boll me pe ashtu si manjake 🤣 Mos ke ndermend te me hidhesh siper?
Maria :(qe u kthye ne realitet ) Nuk po te shikoja ty fare dhe nuk do te tr hidhesha fare ty. Idiot.
Martini : hahaahah bej shaka Maria. Duhet te bejme e ndonje shaka qe keto muaj qe me kane ngelur ne ferme te shkojme mire si mendon ?
Maria : po e drejt dhe disa muaj kohe dhe ti do ikesh tha ajo dhe u cua per tr shkuar ne dhomen e saj . U ndrua beri dush dhe zbriti poshte.Nina : miremengjes ,si fjetet naten ? U shuan dritat .
Martin : Miremengjes Nina . Une per vete fjeta shume mire ishte gjumi me i mire qe bera ndonjehere . Besoj se edhe Maria fjeti mire apo jo ? ju drejtua asaj.
Maria : qe po e shikonte me inat : O po sigurisht edge une fjeta mire , le te themi qe fjeta qete.Nina : Mire atehere , hani dicka se ju a kam bere gati mengjesin.
Martini : do hame shpejt e shpejt se do dalim te shohim vreshtat . Keshtu qe Maria nxito.Dolen te dy neper vreshta dhe po shikonin per demet qe mund te kishte.
Diori: Martiiiinnnn zeemerr .(u degjua nje ze nga aty afer )
ishte Diori qe po thrriste Martinin nga ballkoni i saj . Ajo ishte pozicionuar ne ballkon dhr po hante mengjes.
Maria : shiko po te therrer Diori .Dhko pra eshte e dashura jote. (tha ajo dhe iku ne dejtimin tjetet me hap te shpejte)
Martini : pershendetje Dior. E dashur tani kam pak pune dhe do takohemi te dy pak me vone .Ok?
Dior : Sigurisht shpirt .Te dua.
Martin ; edhe une.Vrapoi drejt Marias qe po ikte shpejt .
Martini ; Ejj Maria cfare ke ? Pse po nxiton ? Ske pse iken , mund te shkojme te dy tek te gjitha vreshtat
Maria : Jo ska problem shko te Dior ajo te thirri apo jo ?
Martini : Marriaaa cfare ke ? Cjane keto veprime xhelozie ?
Maria: Uneeee xhelozeeee? po pse te jem xheloze ? se mos jemi gje ne te dy qe te jem xheloze ? Une skam psr. Ti shko se po te therret . Une kam akoma pune per te bere.
Martin : UUoooo Maria po flet kaq shpejt . Shiko une do te merrem me disa dokumenta ti vazhdo pune qe do te besh . Ne rregull ?
Maria : Ok (kaq tha dhe u largua )
Epo nata e djeshme i kishte pelqyet dhe Marias . Po edhe Martinin akoma me shume .
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...