MARIA POV
U ngrita nga shtrati pasi nuk po me zinte gjumi . uffff ishte shume vape .
Me pihej uje ,keshtu qe u cova dhe dola nga dhoma .
Po ecja ne korridor dhe pashe qe dera e dhomes se Martinit ishte pak hapur.
Mendova se ai po flinte dhe e kishte lene deren hapur pasi ishte vape dhe u afrova qe ta mbyllja. Kur po afrohesha degjova disa peshperima . Dallova qe ishte Dior dhe Martini . Oo zottt ata po benin dashuri dhe nuk e di pse por une nuk u ndjeva mire .
U merzita shumeee , pse duhet te ndodhte kjo gje ne shtepine timeee ? pseeeee?
Prit nje sekonde , po une ckam qe merzitem , Diori esh e dashura e Martinit , eshte e drejta e tyre te bejne cte duan . Une pse duhet te ndihem keq ?
Mos ndoshta bera gabim qe pranova familjen e Diorit ketu ? Por smund ti lija ne ate gjendje ,ai eshte miku i babait tim .
Nuk e di cfare po ndodh me mua , ndonjehere e urrej Martinin , e dua sa me larg por ama kur nuk e shoh filloj dhe kontrrolloj ku mund te jete. E shoh me Diorin dhe behem xheloze , ama dhe une nuk jam fare e sigurt ne vetvete . Uufffff po iki me mire poshte ne kuzhine te pi uje ( po djalogonte Maria me vete dhe pa dashje shfrymoi )
Pa qe Martini dhe Diori e degjuan dhe u largua se me shpejt . Por nuk i shpetoi dot syve te Martinit ,ai e pa qe ishte Maria ajo qe ishte ngritur dhe u largua per ne kuzhine .Mengjes .
Dior u zgjua e vetkenaqur ne shtratin e saj dhe me fillimin e planit te fshehte . I ishte bere qejfi qe Maria i kishte pare dhe e kishte kuptuar qe Martinit te mos i afrohej askush pasi Martini ishte i Diorit.Martini u zgjua dhe me koken lemsh dhe qe po i pelciste nga dhimbja u kujtua qe dje kishte qene me Diorin dhe Maria kishte kuptuar cdo gje . Nuk ndihej krenar dhe sndihej i lumtur . Nuk e dinte pse por sikur e urrente veten e tij per kete gje qe kishte ndodhur . Vertet ishin te dy te dashur por ama nuk i pelqente kur Maria i shikonte ata te dy . Mos valle kjo qe kam une dhe Diori seshte dashuri ? PFFFF pse duhet te jete kaq e veshtire ? Une skam qene ndonjehere kaq konfuz ne lidhje me nhe femer. Nejse tani do cohem sepse kam shume puneee. Ahhh Mariaaa Mariaaa cme ke bere keshtu ...
Nuk donte te cohej fare nga shtrati sot . Donte te rinte gjitheee diten ne dhomen e saj . Si ti shikonte ne sy Diorin dhe Martinin ? E kishte te veshtire. Vertet ajo sduhej te behej xheloze por zemra nuk komandohet . Nuk e kishte zene gjumi fare pasi ishte kthyer nga kuzhina . E sigurt qe Ana skishte per ta lene te qete dhe ja ku dera e dhomes u degjua te trokase .
Maria : hyr
Ana : Mariaaaa zgjohuuuu moj gjumasheeee akoma ne shtrat tii ?
Maria : miremengjes Ana .
Ana : ojj cfare paska dashuria ime sot ? Kush e ka shqetesuar apo merzitur? Te shkoj une ta rrah ?
Maria : haahaah o e cmendura imeee Eja ketu (dhe e perqafoi me sa fuqi kishte )
Ana : hajde tani trego cfare ke sepse mua sme genjen dot .
Maria : asgje thjesht dua te ri .
Ana : Mariaa nuk u njohem dje qe ta dish . Te njoh shume mire . Me thuaj kush ? Martini apo Dior ?
Maria : Te dy 😣
Ana : psee ? me thuaj shpejt se do i vras .
Maria : uffff nuk e di pas asaj qe kalova me Alrhandron nuk dua askend ne jeten time por kur shoh Martinin nuk e di por ndjej dicka . Kam nevoje ta shoh kur e kam larg , Edhe pse eshte me Diorin zemra ime behet xheloze , edhe pse kam dashur ta largoj nga ferma zemra ime me thote jo . Nuk e di pse por eshte bere shume i rendesishem per mua . E kam shume qejf kur ai buzeqesh , ka nje buzeqeshhe shume te embel . Eshte aq i mireeee.
Ana : aaaajjj motra ime paska rene ne dashuriiiii.
Maria : Thuaa ? He moj dhe ti nuk eshte e vertete . Nuk duhet te jete e vertete.
Ana : Maria mos i ndrydh ndjenjat ,fakti qe Alehandro ishte nje piece of shit sdo te thote qe te gjithe jane ashtu .
Maria : cohu tani leri llafet . Ik tani se kam shume pune sot. Te tregova cdo gje qe une ndjej Ana por eshte dicka e ndaluar . Une nuk jam nga ato qe futet midis dy personave.
Ana : aman moj shoqe .Une ate Diorin se shoh dot me sy. Ti qofsh qe e pranove ne shtepi ,te ishte per mua e kisha lene ne shtepi te vet. Nuk me pelqen . Veprimet e saj lene per te deshiruar . E kam pare disa here qe ajo ...(dhe fjalia u nderpre nga trokitja e deres )Dior : Pershendetje vajzaaaa .Si jeni sot ?
Hello again . Sic po e shikoni Maria ka filluar te pranoje ndjenjat e saj per Martinin dhe Martini per Marian .
E keni vene re qe Martini nuk i thote asnjehere Diorit " te dua " ?To be continued
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...