18

706 25 1
                                    

Dior sms: Zemer ckemi ? Cpo ben ? Me ke munguar qe prej asaj nate . Te pres te vish keto dite. See you ❤
Martini sms: Dior pershendetje kam pasur disa pune  ketu ne  ferme dhe  Maria u pickua nga gjarpri . Kemi pasur probleme prandaj ste kam shkruar. ❤
Dior sms: O zemer ... cpo thua keshtu ? Mire esh Maria? Me thuaj.
Martin sms : Tani eshte me mire e pa dhe  doktori dhe eshte  jashte  rrezikut. Flasim neser Naten e  mir ❤
Dior : Mire zemer .Shihemi neser. Naten e mire . Te dua

Dior mbylli sms-te  me  Martinin dhr  po shtrengonte  nofullat gjithe  inat.
Dior : Te  urrej me gjithe  shpirt. Uroj te marresh fund  se shpejti (tha ajo me veten e  saj gjithe  inat)
Martini po rinte akoma  zgjuar  dhe  nuk pranonte  te flinte  . Sdonte te  mbyllte syte  sepse  Maria mund  te  kishte  nevoje  per te.
U kthye nga Maria  dhe  pa qe ajo ishte  e mbuluar nga djerset. Ajo po levizte  koken dhe  po enderronte me siguri dicka  te  keqe.
Maria ne  gjume : jo jo jo ik largohuuuu .Mos  me  prek . Te urreeejj Alehandrooo . Zhdukuuu.

Martini po e degjonte  dhe zemra po i rrihte  fort nga inati kur degjoi emrin e atij maskarai. Nuk e dinte akoma  historine  e plote  te Marias.
Martini : shhhh Maria qetesohu. Jam une  ketu . Shhh fli e  qete . Askush nuk do te te  lendoje  nderkohe qe  je  me  mua. (i tha ai nderkohe  qe i preku ballin dhe  i dha  nje  puthje  ne  balle )
Ajo u qetesua  dhe e  zuri prape gjumi . Mori doren e  Martinit dhe rrotulloi veten e saj . Martini u habit nga ky veprim i saj por nuk i dha  vetes shume  shprese pasi e dinte qe ajo ishte ne  gjume  dhe  neser ne  mengjes nuk kishte per te  mbajtur mend gje.
Fjeten ashtu te dy te perqafuar dhe  Martini po ndihej shum mire . Prania e Marias i jepte nje  qetesi shpirterore dhe  nuk donte te largohej prej saj .
Maria i jepte ngrohtesi , i jepte qetesi dhe  embelsine  qe Dior nuk ja  jepte.
Me Diorin ishte lidhur por ndonjehere mendonte se vetem seksi i mbante ata te dy. Takoheshin , benin seks , visheshin dhe  kaq. Kurse Maria edhe  pse sillej keq me tr  ndonjehere, ajo ishte e cilter, kishte nje  deliresi trupi i saj i brishte. Ishte me  shpirt te paster dhe  clironte energji pozitive.

Te dy te perqafuar ne  mengjes , zgjohen nga  zhurma  e puntoreve ne  vreshtat qe kishin filluar te mblidhnin rrush .
Martini : Miremengjes Maria . Si ndihesh sot ?
Maria : miremengjes Martin . jam shume me mire . Nuk kam shume dhimbje.
Martini : Ndersa une  kam shume dhimbje .
Maria : Sii ? Cfare ? Pse? (po pyeste ajo shume shpejt dhe  u cua direkt)
Martini : Epo je e gjitha  mbi krahun tim dhe  ma  ke  mpire fare😂(tha ai dhe  hodhi syte nga krahu dhe  po qeshte )
Maria ; uuu me  fal . Nuk  e di si perfundova mbi krahun tend . Te kerkoj ndjese ( tha ajo dhr  levizi duke e lene  te lire dhe  u skuq ne  fytyre )
Martini : Ne  fakt ishte ti qe morre doren time dhe  rrethove veten tende.
Maria : sii? vertet? o zot sa turp
Martini : ejj Maria ( i tha  ai dhe  i zuri faqet e saj ) Nese kjo te beri ty te ndihej me mire dhe  jam i sigurt qe te beti te ndihej pasi fjete shum mire per mua ska problem. Jemi ne  rregull . Ok ?
Maria : (e cila pohoi me koke ) Ehe 

Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)Where stories live. Discover now