Mbasdite kishte hyre ne zyre dhe po merrej me dokumentat e shkolles. Po priste te vinte Maria .
Dior kishte thurrur planin e saj. Afrohet tk dera e zyres e hap dhe hyn brenda.
Martin : Maria sa mire qe erdhe (dhe ngre koken lartDior : heeelllou zemer (dhe afrohet drejt Martinit)
Martin : Dior cfare do tani ? Te lutem largohu . Esh e kote qe vjen ketu . Jam duke punuar dhe sdo merrem me ty.
Dior : hmmm po psee? Pas nates se mbremshme qe ishe nje kafshe mezi po pres per sot.Martin : cdreqin thua .Une smbaj mend fare cka ndodhur.
Dior : e rendesishme esh qe mbaj mend un .( dhe afrohet aq shume sa pak cm i ndaninMartin: Dior largohu per te miren tende te them. Nga momenti n moment do vije Maria qe te punojme dhe ( fjalia i nderpritet kur ajo e puth)
Kete skene te gjithen e kishte pare dhe Maria e cila ishte tek dera. E hap me shumd deren dhe Martini ngelet i shtangur.
Martin: Mariaaaa? Tiiii ? Kur erdhe ?
Maria: mjaftueshem sa per te pare kte skene . Me vjen keq qe po ju nderpres . (dhe largohet per jashte duke e perplasur deen )
Martini shkeputet nga Dior dhe del jashte. Filloi te bertiste per Marian por ajo ishte zhdukur. Kishte hipur makinen dhe ishte larguar.
Ahh ahhh Martinnn sa trap qe jeeee ( thoshte ai dhe bertiste )
Cfare bere keshtu ?Dior e lumtur po shikonte nga dritarja e dhomes se saj teksa ajo largohet dhe e dinte shume mire per ku ishte nisur .
FLASHBACK
Personi X : pra ti do shkosh ne zyre dhe do perdpresh mjeshterite e tua per ta futur n kurth Martinin .Do e puthesh dhe ate moment siguroi qe ajo te te shohe.
Dior : ok ne rregull . E sigurt qe ajo do largohet e nevrikosur dhe do shkoje tek vendi i saj i preferuar per tu qetesuar.Tek burimi i fshatit.
Atje do jesh ti duke pritur prenë tende . Dhe tadaaaa. Plani yne realizohet.Personi X: cohu tani pjeshka ime ( dhe e godet ne te pasmet e saj te beshme )
Ajo zgerdhihet dhe del nga dhoma e hotelit .
( Por nuk ishte treguar e kujdesshme , ate dikush e kishte ndjekur nga pas )TANI
Po qendronte afer burimit te fshatit dhe shikomte ujin e qete. Ishte futur ne mendime dhe nuk kshte ndier hapat qe i ishin afruar. Dikush ja vuri nje lecke tek hunda derisa ajo humbi vetedijen dhe nuk dinte se cpo ndodhte. Personi e terhoqi per tek shpella e fshatit dhe e vendosi atje ne nje karrige duke e lidhur kembe e duar.
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...