Nina ishte zgjuar dhe si gjithmone e gjeje ne kuzhine duke u marre me mengjesin.
Maria : Miremengjes Nina
Nina : Miremengjes Maria . Si ndihesh sot. Na bere shume merak dje. U trembem te gjithe , sidomos Martini.
Maria : E di Nina , jam me fat qe me shpetoi ,do i jem mirenjohese gjithe jeten .
Nina ; Mirenjohjen , tregoje duke e lejuar ate te rrije ketu dhe te mos e perzesh. E ke pare dhe vete sa mire eshte shelle ai me ne.
Maria : Ninaaaa te lutem . Fillove prape ? Mire ne rregull e pranoj qe nuk eshte i keq dhe me ka ndihmuar shume.
Nina : Duhet ta pranosh qe edhe e pelqen
Maria : Joo praaa nuk e pelqej.Nina : Mariaaaa nuk me genjen dot mua. Te njoh qe te vogel . Ti e pelqen ate. Perse me the ta therrisja Martinin ? Perse e shikoje drejt ne sy dje dhe i thoje : te lutem me shpeto . Pse e prite ne dritare kur ishte tek Dior ? (Nina ja kishte renditur te gjitha me rradhe dhe Maria po i perpunonte ne koken e saj )
Maria : OK ok Nina e pranoj qe eshte i lezetshem dhe qe me pelqen porrr....
Nina : Mos me thuaj qe ai eshte i lidhur me Dior dhe ti ske cben .Maria : pikerisht pra. Nuk dua te bej ate qe me beri mua Alehandro .
(nderkohe Martini kishte ndaluar dhe po degjonte . Nuk dukej nga ato te dyja por kishte qendruar pas dere. Ishte bere sot kureshtar te dinte me shume per kete tipin Alehandron )Shkoi direkt ne zyre dhe filloi punen.
Hapi lap topin dhe kontrrolloi ne google per Marian dhe Alehandron.
Lexoi shume artikuj sesi dhendri braktis nusen ne altar.
Martini : Cbudalla. Do doja te ti thyeja turinjtr maskara. Paske qene thjesht nje plere qe Maria paska shpetuar prej teje. ( tha ai me vete )
Nderkohe dikush po trokiste ne dere.
Maria : Mundem ?
Martini : Eja Maria . Me thuaj.
Maria : Nina me tha qe mengjesi eshte gati keshtu qe eja te hash.
Martini : Faleminderit Maria do vij pas pak .Tani e kuptonte Marian pse ajo sillej keq me te dhe me meshkujt e tjere. Maria doli neper vreshtat dhe po endej duje kujtuar momentet me prinderit e saj kur ajo ishte e vogel .
Maria : Saa me mungonii . Pse nuk jeni me mua sot te festonim bashke ? Me ka marre shume malli . Ndonjeherr pyes Zotin pse nuk me morri bashke me ju. (sot ishte ditelindja e Marias dhe askush nuk e kishte telefonuar apo uruar. As Nina nuk ishte kujtuar per te )FLASHBACK
Nina : Alo pershendetje . Jam Nina Linaro . Dadoja e Marias.
Ana : Pershendetjr me se mund tju ndihmoj.
Nina : Dua te flas me zonjushe Anen ndodhet ne shtepi ?
Une jam Nina , dhe besoj se prinderit e tu me mbajne mend. Ti duhet te jesh Ana . Ti dhe Maria je i rritur bashke dhe une te mbaj mend fare te vogel .
Ana : Ooo Ninaaa sa me ka marre malli per ty.
Kam nje foto te vjeter me ty. Mami ma tregon gjithmone . Jemi une ti dhe Maria ne foto duke ngrene akullore dhe ti qe na mban ne krah.
Nina : po bije e mbaj mend ate dite. Kemi qene ne park . Por le ti kthehemi bisedes ne fillim. Te mora ne tel sepse e di qe je shoqja me e mire e Marias, je si moter per te . Jeni rritur bashke dhe i je gjendur asaj ne cdo situate dhe ate dite kur ajo....(nderpreu se foluri Nina )
Ana : Po Nina e di . Maria u lendua shume. Ajo qe beri Alehandro ishte shume e dhimbshme .Maria e perjetoi shume keq .Une jam perpjekur te flas me te ne telefon por telefoni i saj del i fikur . Kam pyetur Saren por ti e di si eshte ajo. Nuk eshte se shqetesohet shume. Eshte gjithe kohes neper lokale disko rri deri vone naten.
Nia : Besoj se e mban mend qe Maria sot ka ditelindjen dhe gjeje cfare , Maria ka erdhur te jetoje tek ferma e saj "Vera e Zemres "
Ana :verteeeettt? Po ajo nuk ka qene asnjeher atje per te ndenjtur. Mesa di une se ka pasur qejf .
Nina : e vertete por ku i dihet mbase fati keshtu e donte. Cdo e keqe e ka nje te mire . Une doja shume qe ti te vije ,ajo eshte e merzitur sepse mendon se askush nuk do ja uroje ditelindjen. Mendon se une kam harruar. Pra me thuaj do vish per shoqen tende Ana ?
Ana : Edhe pyet ? sigurisht qe po . Me dergo adresen dhe erdha. Me ka marre shume malli per shoqen time ,me ka munguar shume dhe ikja e saj ne menyre te atille me ka lenduar.
Nina : Maria do gezohet shume nga kjo surprize.Ana po pergatitej dhe kishte vendosur rrobat e saj ne valixhe . Kishte blere shume zbukurime per ditelindjen e shoqes se saj dhe nje torte te madhe. U nis dhe pas disa oresh arriti ne ferme. U mrekulkua nga pamja e asaj ferme te stermadhe.
Ishte erresuar dhe ora shenonte 7:00 pm. Trokiti dhe deren ja hapi Nina.
Nina : Eja Ana , bija ime o zzooot sa qenke rritur dhe sa e bukur je bere. Si nje princeshe.
Ana : Ninaaaa sa doja te te takoja dhe mua me kishte marre shume malli per ty. Me kishe munguar , e di ?
Nina : zemra ime. Eja hyr brenda. dhe me trego per veten.
Ana : Epo ja jam diplomuar dhe punoja me Maria tek shtepia e saj e modes .
Nina : epo gjithe kjo bukuri qe je ti duhet te kesh ndonje djale.
Ana : Oohh jojojoijo une nuk besoj ne dashuri dhe absolutisht nuk dua te me ndodhi si Maria.
Nina : por bije jo te gjithe meshkujt jane njesoj ka dhe djem shum te mire qe nuk jane si ai maskarai Alehandro.
Ana : Nejse Nina ti e di tani qe eshte shume e veshtire te me ndryshosh mendjen mua. Kokeforte qe e vogel.
Te fillojme me pergatitjet per ditelindjen e Marias?
Nina : po le te fillojme .Aah dhe dicka . Ku i dihet mbasr dhe ti gjen dashurine tende ketu. Kurre mos thuaj kurre .
Ana : Ejaaaa Ninaaaa kemi shume pune per te bere ( tha ana duke perhequr Ninen )
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...