Moter nuk po me perqafon ? Ste ka marre malli per mua ? Kemi kohe pa u pare , ne te dyja kemi qene shume te ngushta bashke . Dhe ta dish qe me ka ngelur hatri qe ike ashtu . Nuk dija asgje per ty . ( Sara u paraqit si nje moter qe i dhimbsej motra , kishte marre vesh qe Maria ndodhej ne ferme dhe shkoi tek ajo )
Maria : porr Saraaa , si arrite ta merrje vesh qe une isha ketu ? Une si kisha thene njeriu .
Sara : oooofff Mariaaa leri pra pyetjet . E rendesishme eshte qe une ndodhem ketu . Ste ka munguar Sara ? Nuk do me perqafosh ?
( Maria ishte e habitur ende nga ardhja e motres se saj dhe akoma cuditej sesi ajo e kishte marre vesh )
E perqafon pa ndonje mall te madh dhe e fton te futet brenda. Nina dhe Ana e presin por edhe ato nuk eshte se kishin ndonje simpati te madhe per Saren .
Mbremja mberiti dhe tryeza u shtrua per te ngrene . U mblodh Maria , Ana , Sara , Dior ,Martin dhe prinderit e Diorit.
Maria para se te hanin i tha Sares.
- Duhet te te prezantoj me disa njerez qe ti nuk i njeh Sara. Ky eshte Martini , menaxheri i fermes . Kjo eshte Dior , komshia jone dhe keta jane prinderit e saj . Erdhen per pak kohe ketu sepse paten disa probleme ne shtepi.
Sara : pershendetje te gjitheve Une jam Sara. Motra e Marias . Me vjen mire qe ju njoha te gjitheve.Gjithashtu edhe ata e pershendeten dhe u ulen te hanin darke. Darka kaloi duke biseduar dhe duke qeshur . Tani ferma e Marias nuk ishte bosh pa njerez. Kishte familjen e saj qe e rrethonin dhe ndihej mire . ( poorr kush e do Marian pa interes dhe kush do qe ta zhfrytezoje ?)
Pasi mbaruan darken secili u ngjit ne dhomen e vet . Maria dhe Martini u ngjiten te fundit pasi kishin disa dokumenta per te pare bashke ne zyre. Diori nuk donte te largohej por ama sdonte te ngjallte dyshime. Keshtu qe iku lart ne dhomen e saj. Kur Maria dhe Martini u ungjiten per te fjetur dhomat e tyre ishin balle per balle .
Maria po ndihej cuditshem .Martin : naten e mire Maria . Me vjen mire qe motra jote erdhi per vizite. Besoj se ardhja e saj te lumturoi apo jo ?
Maria : (e cila kur degjonte emrin e saj te dilte nga goja e Martinit i krijoheshin disa flutura ne bark ) Faleminderit Martin . Me vjen mire qe erdhi por nuk eshte se ndjej dicka . ( i shprehu atij ndjenjat e saj qe nuk ja thoshte njeriu )Martinit i beri pershtypje kjo gje por e anashkaloi .
Martini : Qetesohu Maria . Ti je e mrekullueshme . Nuk ke pse merzitesh . Buzeqesh pak tani . ( dhe i shkeli syrin )Maria i buzeqeshi dhe i uroi naten e mire duke mbyllur deren e dhomes.
Gjumi i zuri me mendimet e njeri tjetrit.
Mengjes .
E para qe ishte zgjuar ishte Ana . Energjike si gjithmone . Zbriti poshte dhe direkt ne kuzhine .
Ana : Ninaaaaaa miremengjessss
Nina : sa bertet moj Ana qe ne mengjesss.
Ana : zemra imeeee. Sa te duaaaaa.
Nina : mos ndoshta te ka marre malli per doktorin ?
Ana : hahahah Ninaaa . Mos i trego njeriu por kam vendosur qe sot ta telefonoj Viktorin .
Nina : ashtu ? epo he pra cpret ? Merre .
Ana : nuk do e marr qe ne mengjes Nina . Mbase eshte duke fjetur . Do e marr pak me vone .Hengri shpejt e shpejt mengjes dhe nga ora 10 e mengjesit u takua me Marian e cila po shikonte puntoret teksa punonin .
I tregoi asaj per takimin qe do bente me Viktorin dhe u lumturuan shume te dyja.
Ana : Maria sot do takohem me Viktorin ne darke. Do e marr ne telefon dhe do takohemi diku .
Maria : Te uroj fat moter. E meriton . Shpresoj te me vish me lajme te mira . ok ?
Ana : hahahaaha sigurisht . Mezi po pres. Do me ndihmosh te behem gati ?
Maria : sa te mbarojme pune ketu dhe do nisemi per ne shtepi ok ? Nuk do te te le vetem sot , ne kete dite kaq te rendesishme.Mberiten ne ferme rreth ores 5 mbasdite dhe me te ngrene darke shpejt e shpejt u ngjiten lart . Nuk po shikonin as Diorin as Saren . Ku ishin ato ?
Maria : Ninaaa e ke pare gje Saren dhe Diorin ?
Nina : kane dale te dyja. Mesa degjova donin te njihnin njera tjetren . Meqenese as ti as Ana nuk ishit ne ferme.
Maria : aaa ne rregull .U ngjiten lart dhe do merrnin ne telefon Viktorin .
Ana formon numrin dhe i bie. Pas dy zilesh hapet dhe nje ze i embel per veshet e Anes degjohet .
Aloo ?
Ana nuk po reagonte . Maria e godet ne krah dhe i thote me ze te ulet ; pergjigjuu mojjj
Viktori : alooo?
Ana : Viktor doktori ?
Viktori : Anaa ? ti jee ?
Ana : Si e gjete qe jam une eeee?
Viktori : hahaah epo vetem ti me thua Viktori doktori .
Me thuaj Ana . Kishe ndonje shqetesim per kemben ? E ke ne rregull ?
Ana : uu pooo kembaa imeee. Eshte ne rregull . Vetem pak fare me dhemb kur e lodh shume por asgje serioze.
Viktori : epo shume mire atehere. Nese nuk ke gje tjeter per te thene po e mbyll pasi jam duke lexuar. ( e provokoi Anen pasi e kuptoi shume mire qe ajo nuk e morri per kemben )
Ana : jo jo priiittt mos e mbyll .
Viktori : pooo Anaaa me thuaj ? ( dhe ishte duke buzeqeshur pasi e dinte qe ajo do i thoshte per te dale )
Ana : shiko u mendova dhe do doja shume te dilja per darke me ty. Jam merzitur shume vetem ne ferme keshtu qe mire do ishte te dilnim .Vazhdon.....
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...