2.fejezet

1.2K 74 19
                                    

~Barni szemszöge ~

Tehát megcsókoltam Petit tegnap az autóban. Nem is röviden. Egy autóban , egy forgalmas szórakozóhely parkolójában . Azóta azon emésztem magam , hogy vajon csak az alkohol miatt volt vagy Péter komolyan gondolta . Hisz jól tudja , hogy elfogadok mindenkit , de most nem értem a helyzetet . Olyan , mintha a testvérem lenne . Sok hülyeséget csináltunk már együtt , de most ezt nem tudom megérteni . 

Miután kiszállt az autóból a háza előtt tegnap este , csak annyit mondott , hogy bocsi és beszaladt a lépcsőházba . Nem törődve a hangzavarral amit csapott . Csak futott én meg nem , hogy utána mentem volna csak néztem a hűllt helyét . Sok volt nekem a tegnap este . Az a csapat lány a kérdésekkel meg Peti csókja . Most szóljak valakinek róla vagy nem? Szerintem mindkettőnknek jobb lesz ha titok marad az a dolog . Főleg az elrohanás után . De ha furcsa volt nekem akkor miért nem szakítottam félbe? Miért engedtem neki ?Itthon fekszem az ágyba másnap és ezek a gondolatok cikáznak a fejemben . 

Reggel nyolc van . Ma lenne délután még egy próba mivel nagyon ki vagyunk futva az időböl . Kellene egy új dal most már . Nagyon gyorsan . Nekem annyira sok inspirációm nincs , de hátha a többieknek van . Hiányzik már a sok koncert , a sok találkozó. De ez a vírus sajnos még mindig jelen van . Szóval most egy ideig csak próbák és online koncertek lesznek . Arra is kéne készülni , de most előbb a dal legyen ! 

Nagy nehezen kimászok az ágyamból és felhúzom a redőnyöm . Engedem , hogy a friss fény bejárja a szobám . Az idő ugyanolyan , mint tegnap volt . Esős , szürke és nagyon hideg . A szekrényem elé megyek és kutatok a ruháim között . Egy ing , fekete nadrág és fekete kabát mellett teszem le a voksom . Hajam ugyanúgy megcsinálom , mint szoktam . Semmi különleges . Telefonom leveszem a töltőről és bekapcsolom az internetet rajta . Hátha valaki keresett tegnap óta . Mindenki keresett csak ő nem . Giorgio írt a próbával kapcsoltban , Bálint a zenéről , Atis a gitárjáról , Zsombor a tegnap estéről , Peti pedig csak leláttamozta mindet . Gondolom megrázta amit tett . Vagy igazából nem is tudom . Mindenkinek válaszolok és egyeztettek egy időpontot Giorgioval és Atival , hogy jöjjenek Podcastolni . Mert abból is már régen volt rész .

                                                                                  14:32

Na itt az idő ..Menjünk el Péterért . Ez nem lesz könnyű menet  . Előre félek tőle . De egyszer meg kell tenni . Lassan elindulok a jegyzetekkel teli táskámmal . Előszedem a kulcsom és bezárom a házat . Lebattyogok a lépcsőházba . Onnan az autómhoz , nyújtást adtam majd elhajtottam .Az ismerős útvonalon mentem . Ami egy kicsit gyorsabban visz oda . Most dudálok háromszor . De már első után kijön Peti a házból . Egy krém színű pulcsiba volt egy világos farmerral pátosítva . Egy Converse cipő volt rajta . Haja rakoncátlanul állt a fején . Nem olyan volt , mint mindig most olyan volt , mint aki nem aludt sokat az este . Szeme ki volt sírva , arca sápadt volt . Nem köszönt csak beült mellém és bekapcsolta a rádiót . Eléggé szarul esett . 

-Neked is Szia !-motyogtam 

-Bocsánat .. Szia Barnabás..-erőltetett mosolyt az arcára .

-Minden okés? Nagyon sápadt vagy ..Aludtál egyátalán?-tudakoltam meg . Tényleg nagyon rosszul nézett ki 

-Nem ...semmi nem okés......Én nagyon sajnálom , hogy tegnap meg...meg..csókoltalak- Csuklott el a hangja . Majd lefolyt egy könnycsepp az arcán .

-Figyelj...Az a lényeg , hogy mindketten akartuk nem?

-Micsoda?-szipogott -Te is megakartál csókolni?

-Hát ...Mondhatjuk úgy is ...-mosolyogtam rá 

Utána már csak csendben folytattuk az utat . Kellemes csönd volt .A rádióból megszólalt egy Beatles szám , majd egy másik is . Ezek szóltak az úton . Aztán beértünk a próbaterem parkolójába . Leálltam a kocsival és bepakoltunk . A többiek még nem voltak ott . A dobszettemet rendezgettem , de csak nem hagyott nyugodni a gondolat . Akkor most elmondjuk a srácoknak vagy nem ? Tudom  , hogy nem ítélnének el . 

-Peti?-szóltam a fiúhoz

-Igen Barni? - kapta egyből oda a fejét 

-Most a tegnapit elmondjuk a többieknek vagy nem? 

-Figyelj ...Szerintem maradjon a mi kis titkunk  . Mert még nem vagyunk biztosak magunkban . Szóval maradjon titokban -lépett közelebb hozzám és ölelt meg .

-Mi maradjon titokban?- dugta be az ajtón fejét Bálint . Úgy repültünk szét , mintha galambok lettünk volna . 

-őőő .. hát egy kaja receptet , megakartuk lepni Zsombit egy vegán kajával . -találtam ki valamit 

-Igen igen -erősítette meg Peti 

Aztán mindenki megérkezett . Gondolom nem kell bemutatni egy Carson Coma próbát. Három órából most kivételesen egyet zenéltünk . Kezdet kialakulni az új dal is . Egyre több részlet meg lett belőle . Nem akarok spoilerezni , de szerintem elég jó lesz ( a PóKról van szó) .Majd hamarabb el is mentünk . Szerintem ez valami Isteni csoda volt . Ezért már 17.54 kor már a kocsiban vártam , hogy Peti kihozza a maradék cuccát . 

-Na mehetünk szerintem -ült be végül mellém -neked minden itt van? 

-Aha mehetünk akkor ..-adtam gyújtást 

Egész úton csak csendben ültünk . De most már nem bírtam nem hozzá érni . Keze a combján pihent és én a váltóról átragtam rá a kezét . Elégedetten mosolyogtam amíg ő belepirult abba amit tettem . De egy kis gondolkodás után összekulcsolta ujjainkat . Így voltunk egészen a végállomásig , Péter lakásáig . Majd megint szó nélkül kiszállt , de én már nem bírtam a seggemen maradni .  Utána futottam . Az egy száll ingemben , a jégkorszakban . 

-Peti. Ezt itt hagytad . -mondtam neki miután utol értem 

Elsőnek elkezdett matatni zsebeiben nem tudta mit hagyott ott . Értetlenül nézett rám . Aztán megfogtam a hideg arcát , lejjebb csúsztattam a maszkját . Ő körbeölelte a nyakam . Majd megcsókoltam . Hideg volt , de akkor mégis úgy éreztem , hogy a trópusokon vagyok . A pillangók tangóztak a hasamban csak úgy , mint a nyelveink a vad csókban . Belemosolygott a csókunkba . Ez hiányzott már . Igaz csak tegnap történt meg , de nagyon hiány érzetem volt utána . Aztán homlokát az enyémnek nyomta és csak mosolygott . Majd felhúzta a maszkját szorosan magához ölelt . Én adtam neki az arcára egy puszit és bement . Akkor ott abban a percben megcsapott a hideg . Gyorsan szaladtam a kocsiba és hajtottam boldogan haza .  De mi csak barátok vagyunk? Dehogy! Egy furcsa kapcsolatban élünk .............

                                     " Peti és én barátok vagyunk                                                                                                                                                             csak egy kicsit furcsa a kapcsolatunk"


Legyen Furcsa Kapcsolatunk! Where stories live. Discover now