20.fejezet

460 35 3
                                    

Szinte berontottak a fiúk a  nyaralóba.
Az egész család rájuk nézett. Nem nézték nagyon hülyének őket, talán tudtak a vendégekről. Lehet, hogy megszokták már a 21 éves idegeneket.. Szinte már reflexből mondták, hogy merre van a lányok szobája. Giorgio rohant a mutatott útra nyomában Bálinttal. Elsuhantak egy, kettő majd három szoba előtt is mire megtalálták a lányokat.

-Sziasztok... - köszönt Rhea-Mi? Ti mit kerestek itt? - vette észre kiknek is köszönt

-hol vannak a fiúk? Hol vannak azok a fiúk? - váltogatta tekintetét Giorgio Anna és Rhea közt.

-Milyen fiúk?

-Ajj Anna ne tetesd a hülyét! - ráncolta meg a szemöldökét Bálint - akiket megjelöltetek.

-Öhm... Drága édes szerelmem - fogta meg Giorgio arcát Rhea - az egyik a bátyám volt , a másik meg az unokatestvérem . Nagyon aranyos vagy, hogy féltékenykedsz. - adott egy puszit az arcára. Teljesen megnyugodott minkét fiú lelke.

-Szóval nyugi van... Hülyék lennék pont titeket megcsalni. - csókolta meg Anna is szerelmét.

-Ha már itt vagytok...-nézett körbe Rhea - nem akartok itt is maradni? - fiúk összenéztek és csak egyértelműen bólintottak. Bár nagyon sok cuccot nem hoztak magukkal. Anna kivezette Bálintot egészen a szobájáig.

A szoba tuti még a hatvanas években épült. Kopott, világos barna bútorok, sárgára festett falak, egy kisebb szekrény és egy hatalmas ablak. Kis kedves szoba volt. Az ágyon Anna ruhái hevertek szanaszét. Ezt Bálint meg is jegyezte, de a lány inkább elengedte a füle mellett barátja beszólását. Hanyat feküdtem a nagy francia ágyon. Anna feje Bálint mellkasán pihent. Halkan beszélgettek az élet nagy dolgairól.

Rhea és Giorgio lementek a konyhába. Szülők üzenetet hagytak, hogy elmentek a strandra egy esti fürsőzésre. "Kaja a hütőben " díszelget a sárga fecnin. Rhea ránézett Giorgiora a papírt lebegtettve. Az olasz fénysebeséggel rohant a hütőhöz.

-Palacsinta? PALACSINTA! - kiáltott örömében. A lány csak nagyot nevetett rajta. Kivettek egy párat, szám szerint négyet és elfogyasztották.

Kaja kóma következett. Felszaladtak a szobájukba és ők is ledőltek. Giorgio szeme a lányra tévedt. A szürke melegítőjére és fekete spagetti pántos trikójára.A lányra ahogy a plafont szemlélte. Arca kisimult pillái árnyékot vetettek fehér arcára. Haja szétterült a nagy párnán.  Giorgio felékönyökölt, megszeppenve nézett fel rá a lány

-Mondtam már, hogy mennyire szép vagy? - suttogta a lány ajkaihoz közel. Rhea szeme csillogott.
Éppen egy centi választotta el őket egymástól. Végig futott Giorgio fejében, hogy most nem nyithatnak rájuk.  Csak ők voltak, meg Annáék de ők is el lehettek foglalva.

Megszüntették a távolságot. Giorgio kezével átölte a lány apró derekát. Csak szorította magához, mintha nem lenne holnap. Rhea hasában pillangók rekedtek. Arcát fogta az olasz fiúnak. Csókcsatát vívtak. Lassan gombolta ki Giorgio ingjét és hámozta le róla. Giorgio a lány nyakát ostromolta. Csak ők voltak abban a Szent pillanatban. Teljesen magukon kívül voltak.

- Szeretlek Giorgio... - mondta Rhea a gyönyörű percek után majd elnyomta az álom

_______________________________________

Reggel nyolc... Ennyit mutatott a régi vekker a lány éjjeli szekrényén. Hangosan kattogott az óra. A nap arany sugarai átsütöttek a szatén függönyön keresztül. Éppen Giorgio arcára. Lassan nyitotta ki barna szemeit és fordult oldalra. Szembe találta magát szerelmével. Kisimult arcával. Reggeli apró csókot adott neki majd kiment a konyhába.

-Szervusz fiam - köszönt rá Rhea édesapja

-JÓ reggelt...-mondta teljesen meglepődötten Giorgio

-Mikor jöttetek?

-Tegnap este.. A lányok hívtak minket el. Azt állították, hogy nem zavarná önöket a jelenlétük - vakarta meg a tarkóját Giorgio

-nyugodtam tegezz le... Rendes srác vagy. Szolgáld ki magad! - lépett el a hütőtől a férfi és ment be a szobájába

EZ könnyen ment - gondolta magában Giorgio. Őszintén egy kicsit félt az apósával való találkozástól.. De megkönnyebbült teljes mértékben. Jó benyomást szerzett ez már egy plusz pont.

Reggelizni kezded egyedül a teraszon. Kellemes idő volt. A szél kellemesen fújdogálta a fákat. Nem volt fullasztó meleg. Egy szóval rettentően jó idő volt. Kávéját kavargatta mikor egy ismerős arc ült le mellé. Bálint.. Ő is ugyanolyan örömmel jött ki mint Giorgio

-Na mi történt kupidó? - veregette oldalba Bálintot Giorgio

-Egyszerűen túl tökéletes minden. Ott van Anna és most mi is itt. Otthoniak támogatnak minket. Nem szuper? - mondta szinte nevetve Bálint

-én is így érzek! Olyan jó minden... Na itt vannak ők is - nézett be az üvegajtón Giorgio

-JÓ reggelt kívánok az uraknak - köszönt kómásan Anna

-Szervusztok - köszönt hasonló hangnemben Rhea is

Beszélgettek és reggeliztek. Próbálták elfelejteni az okát amiért jöttek. Csak élvezték egymás táraságát. Viszont nem akartak ott piócáskodni rajtuk. Összepakolták azt a kevés cuccokat és menni óhajtottak. Persze a lányok könyörögtek nekik, hogy legalább egy napot még. De nem engedtek nekik. Kivitték a táskájikat az előtérbe. Rhea Giorgio nyakába ugrott. Kezével körbe ölelte a fiú nyakát, Giorgio pedig belefúrta a nyakhajlatába.
Bálint megcsókolta Annát. Kikisérték őket a ház elé ahol az autó parkolt. Beszálltak és, mint a romantikus filmekben hosszú ideig integettek egymásnak.

-Köszi, hogy mindenbe velem vagy Bálint. Igaz barát vagy! Akkor holnap sziaaaa- ölelte meg barátját

-én köszönöm.. Szia! - integetett majd elhajtott.

Giorgio kómásan ment fel a lakásába. Ledobta a táskáját és letussolt. Beugrott az ágyába és megnyitotta az internetet. Egyből a banda csoportba nézett be.

Bálint : *fényképet küldött*

Peti : ezek szerint sikerült a küldetés?

Barni : ti nem vagytok még mindig normálisak..

Attila : engedd el szerelmesek! Xd

Zsombor : apu büszke rátok ;-)

Lehetett olvasni a csoportba. A képen a csoda csapat volt. Rhea, Anna, Bálint és Giorgio. A fiúk átkarolták a lányokat és vígan mosolyogtak. "mentetted a képet" olvasta fel magába Giorgio. Galériájába lépett és beállította a képet háttérnek. Boldogan feküdt le aludni. Nem tudta, hogy hamarosan egy sors megváltó dolog fog vele történi...

_____________________________________

Na ciao! Ez egy hozzám képest rövid rész lett, de remélem attól még élvezhető volt. Kommenteket szívesen várom!
PUSZI a pocakotokra! 💛

Legyen Furcsa Kapcsolatunk! Where stories live. Discover now