VISSZA HAZA!
Vége... Ennyi volt a vidéki turné. Maguk sem tudták felfogni milyen gyorsan ért véget ez az egész. Ma már vissza mennek a fővárosba és indul újra minden. A szürke hétköznapok árnyékában mennek vissza. Nyár van ez az egy dolog ami jó lehet. Nyaralások és az a bizonyos csapat építő Balatoni egy hét. Amire mindig is boldogan tekintettek vissza. Ott nem volt senki és semmi, csak a banda és a zene.
Önmaguk voltak egy hétig, senki nem szólt közbe.Már a konyhába állnak teljes cuccaikkal együtt. Mindenki mellett a megpakolt, megrongált vagy éppen kimatrizázott bőröndje állt. Volt aki ugyanolyan örömmel állt ott, mint mikor jöttek. Viszont azért egy kis honvágyuk mindig lesz a kedves vityiló felé. Amik itt történtek egy hamar nem lesznek elfeledve. Peti és Barni azóta fújnak egymásra. Nem beszélnek és nem is néznek a másikra. Egyszerűen kizárják a másikat. Mintha ott se lenne. Rhea telefonján csetelt Annával, akivel egy lakásban lakik mellesleg. Kulcsa van meg minden, őszintén nem volt ok arra, hogy beszélgessen barátnőjével. Hiányzott neki...
-Faszik és Rhea - hangsúlyozta Attila - Itt a busz gyertek!
Mindeki kiment és egy utolsót intett a háznak, mintha egy embertől búcsúztak volna el. Betuszkolták csomagjaikat és felszállátak. Giorgio az ablakon kinézve látta ahogy a kis kulipinytó eltűnik a láthatárból. Lehet soha többé nem láthatják. Ezután minden a szokásos módon ment. Egy spotify playlist szólt halkan, volt aki olvasott, beszélgetett vagy egyszerűen csak bámult ki az ablakon. Látták ahogy a kellemes vidéki táj átvált a megszokott, zsúfolt fővárossá.
-HUU.. Hát akkor találkozunk egy hét múlva.. - vakarta meg a tarkóját Bálint a próbaterem előtt, ami a végállomás volt
-Így van, egy utolsó banda ölelést? - tárta szét karjait Zsombor. Természetesen mindeki benne volt. Aztán fogtak egy taxit és haza mentek
Giorgio, Peti és Rhea együtt gyalogoltak. Nem nagyon beszélgettek, tapintható volt a feszültség. Mind a konyhás incidens, mind a Barni x Peti konfliktus miatt is. A bőröndök kereke nyikorgott csak hangosan. Néha viszont azokat a jeleket adta, hogy most szét esik. Persze ez nem történt meg. Egyben értek haza a srácok is és a bőröndjeik is. Giorgio csatlakozott le először a menettől. Tudta, hogy most egy ideig nem igen látják majd egymást ezért szoros ölelésbe vonta mindkét barátját. Aztán szomorúan ment be a lakásába.
-Peti mi a baj? Tegnap óta ilyen vagy minden oké? - tette kezét Peti vállára Rhea
-Nincs semmi, csak összekaptunk Barnival... - csuklott el a hangja
-Mi? De hát mi a baj? Valami komoly dolgon?
-Nem szeretnék róla beszélni..
-Teljesen megértem... - zárta le a témát Rhea
Onnantól már inkább nyugtató csönd ölelte körbe a társaságot. Mondjuk arra a 10 percre nem is akartak nagyon beszélni. Feleslegesnek tartották. Egy házban laknak ezért együtt mentek be és lakásuk ajtaja előtt búcsúztak el. Sokat nem beszéltek csak egy baráti ölelés és máris visszazökentek a hétköznapokba, vagyis úgy érezték.
Hosszas pakolás vette kezdetét. Minden bandatag kirámolta a bőröndjét. Egy hétig moshatnak az biztos a sok ruha után, hogy van ennyi ruhájuk? Na mindegy majd lesz valahogy...
Barni huppant le elsőnek kanapéjára és pihent le egy kicsit. Ruháit már berakta a mosógépbe és a többi dolgát is lerakta. Plafont bámulva elmélkedik. Tényleg meg kellett tennie azt a dolgot amivel magára haragította Petit? Muszáj volt neki "ennie a tiltott gyümölcsből?". És ha Peti nem jött volna oda? Akkor talán nem csak egy titkos csók lett volna az illetővel. Mint midnent ezt is az alkoholra fogta. Az illetővel nem nagyon változott a kapcsolata... Nem árulok Zsákbamacskát az ember nem más volt, mint Bálint...
Eléggé zavaros volt a dolog. Nagyon nem sok minden maradt meg neki. A Whiskey nevű alkoholt többet látni sem akarja. Amiatt borult el az agya és mozdultak rá egymásra Bálinttal. Azóta sem beszéltek Petivel, csak a banda messengere pittyeg folyton. Fő téma Attila zoknija volt, hogy lehet valaki elrakta a bőröndjébe. Zokni végül Zsombor táskájában lapult..
YOU ARE READING
Legyen Furcsa Kapcsolatunk!
RandomEz egy CARSON COMA fanficton.. Lesznek benne drámák, shippek, szerelem, nevetés minden ami egy rajongó által kitalált fanfictionbe lenni szokott. Néhol káromkodás elő fordul!