UTOLSÓ NAP
Ma volt a legutolsó koncert nap. Nem mondom megviselt a srácokat ez az egy hét. Várják már, hogy vissza térjenek a kényelmes fővárosba. A saját lakásukba. De attól nincs vége a rengeteg nyári koncertnek. Most egy kicsit pihenőre kell számítani. Ki kell pihenni ezt a turnét. Az a sok éjszakába nyúló koncert, after partyk, na meg persze a magánéletük. Dráma jelen volt most is, nem hagyta őket nyugodni. Főként a szerelem volt a dráma alapja.
Giorgio kezdett el elsőnek ébredezni. Egy számára tiltott helyen. Rhea hálójában. Nem sok minden emléke éles a tegnappal kapcsolatban. Nem tudta felidézni, miért volt a lány mellett. Koncert után teljes homály volt neki. Szörnyű fejfájás gyötörte és a hangja sem volt az igazi. Karjai között ébredezett Rhea is. A nap megsütötte az arcát. Egy kicsit piros volt orcája.
-JÓ reggelt! - keltette fel a lányt Giorgio
-neked is - felelte egy kicsit kómásan.
Nem indult túl könnyen a nap. Mindekiben benne volt, hogy na ma van az utolsó nagy szóval oda kell rakni! Utolsó állomás a Tiszavirág fesztivál. Ez volt az eddigi legnagyobb party helyszín. De azért mégis csak egy egész turnéról beszélünk. Rengeteg dolog történt. Szerelmek, barátok, közönség és a zene. Nem lehet kiverni a fiúk fejéből a sok arcot amit koncerteken látott.
Azt a sok boldog és síró arcot akik nem bírták felfogni, hogy előttük van a Carson Coma.Nagy nehezen felkellt a gerle pár és kiment a konyhába. Meglepetésünkre senki nem volt ott. Kérdően nézték egymásra, hogy ezek még így hol vannak?
Levél nélkül hagyták ott őket.-Srácok? Faszik? Valaki? - szólongatta őket Giorgio
-Szerintem ezek itt hagytak minket András - mondta a lány a nélkül, hogy felnézett volna
-Minek neveztél? - kapta fel a fejét az olasz
-Minek neveztelek volna? Andrásnak - lépett közelebb Rhea
Ekkor Giorgio megszűntette a kettőjük között lévő távolságot. Rhea magához ölelte pipiskedve Giorgiot, míg a fiú a lány arcát keretezte be. Aztán egy határozott mozdulattal felemelte és a konyha pultra ültette. Körbeölelték a leányzó lábai Giorgio derekát.
Csók csatájuk egyre durvult, Rhea egyesével gombolta ki Giorgio ingét. A lányon csak egy nagy póló volt, alatta símogatta Giorgio a hideg bőrét...-Remélem azóta már felkeltek.Ááááá!! - kapott szeme elé az éppen bejövő Bálint.
Lefagyott a társaság. Szemüket a konyhapulton ülő Rheán majd a trikóban a lány felett feszítő Giorgion válogatták. Ők meg csak nézték a srácokat. Lassan elkezdtek hátrálni a fiúk.
-akkor most kimegyünk és az alatt ti felöltözhetetek . - mondta Zsombor
Ekkor Rhea leugrott a konyhaszigetről és rohant a szobájába. Giorgio pedig csak a padlót vizslatta. Ez sokáig téma lesz gondolta magában. Majd a lány után futott ő is. Mire beért a szobába halotta ahogy a banda bejön és ha mi sem történt volna beszélgetni kezdenek. Rhea egyre sietősebben gombolta szakadt farmerje gombjait és ránncigálta fel magára egyik kedvenc pólóját is ami...
-EZ egy Carson Comás póló? - csodálkozott Giorgio
-Igen az! - húzta ki magát a lány - még akkor vettem mikor nem voltam a bandatagja. Bár meg kell hagyni nem lett volna baj, ha külön női és férfi ruhákat is csináltok. Akkora rám, hogy leér a combomig - mutatott magára.
-Így csak még jobb döntés volt. Nagyon aranyos vagy benne - nyomott egy homlok puszit a lány fejére
Giorgio hagyta el elsőnek a szobájukat. Tabuként akarta kezelni a reggeli incidenst. De azért meg nem történtnek nem mondaná. Szereti a lányt, lehet túlságosan is.
Szép csendben megreggeliztek és elkészültek. Szokásosan késésben volt a brigád. De aztán csak sikerült beesni a koncert helyszínére. Petinek és Barninak volt nyomott hangulata. Ha nem volt muszáj nem kommunikáltak a másikkal. Egyszerűen azt hitették el magukkal, hogy nincs ott az illető. Mindeki észrevette, de csak besöpörték a szőnyeg alá a problémát. Egyszer csak megbékélnek nem?
De most nem is ez a lényeg! Bulii van! Nem nagyon tudtak szétnézni a fesztiválon, mert mint mondtam késésben voltak. Ezért csak felmentek egy utolsó próbára a színpadra.
-Bálint? - szólt Rhea a "főpróba" után
-Mondjad? Valami baj van?
-ja nem! Csak azt akartam megkérdezni, hogy hol van Anna? Mert nem láttam reggel óta. Vagyis de reggelinél viszont utána már nem.
-Elment... Azt mondta mennie kell. De majd találkozunk még tartjuk a kapcsolatot. - mosolygott - Azért a csókért megéri várni. Olyan jól csókol és....
-Fhuj Bálint! Bleee, hagyd abba! - fintorgott Rhea
-Te is ezt csináltad Giorgioval a konyhába szóval...
-én most megyek enni... - veregette meg Bálint vállát a lány és bement a sátrukba
Egy jó óra múlva kezdődik a koncert. Tankcsapda felkiáltás megvolt már csak szállingóznak fel a színpadra. Szokásos Kordbársony Dzsesszklub Bemutatja számmal indítják el a bulit. A közönség tombol, örjöng , sír, táncol, énekel. Egy szóval élvezik a koncertet. Rhea is egyre magabiztosabban énekel és ukukelézik a színpadon és mindeki szereti
-Akkor sajnos a búcsú dalhoz érkeztünk... Karolkozzatok össze és szóljon a LEGJOBB VERZIÓ - mondta egy kicsit kifáradtan Giorgio
Közönség összeölelkezett, nem nagyon törődve azzal, hogy nem nagyon ismerik egymást. Giorgio gitározik a többi tag énekel és csettinget. Rettenetesen jó feeling ereszkedett le. Majd egy pengető eldobás Rhea által és egy boldog rajongó.
Haza út gyorsan telt mivel mindeki aludt. Megterhelő volt ez az egy hét . De még mindig váltig állítják, hogy megérte.
Hajnali három körül érnek vissza a szállásra. Egy kicsit azért ittak ezért Attila el is süti a KREOLKÉK PILLANATOKBÓL egy részletet..-Giorgio? Te úgy is Rheával alszol bemehetek a helyedre? - kérdezte egy kicsit letörten Peti
-Persze, de minden oké? Tudok valamiben segíteni? Vagy valami?
-Igen minden oké.. Most megyek.. Jó éjt barátom - ölelte meg Peti Giorgiot
MI lehet a nagy baj? Nem nagyon lehet elképzelni, hogy kettőjük között valami konfliktus legyen. Remélem hamar megbékélnek... - gondolta magában Giorgio
Még látta Petit ahogy majdnem minden cuccával megy be Bálinthoz. Szomorúan konstatálja, hogy itt tényleg valami nagy baj van.. Bement a szobába és lefeküdt Rhea mellé. A lány már régen aludt úgy kellett őt menyasszony pózban bevinni. Giorgio felkönyökölt és a lányt nézte. Arcát vizsgálta és egyre szaporább levegő vételét. Mélyen alszik.. Ezért adott neki egy jó éjt puszit és ő is elaludt...
YOU ARE READING
Legyen Furcsa Kapcsolatunk!
RandomEz egy CARSON COMA fanficton.. Lesznek benne drámák, shippek, szerelem, nevetés minden ami egy rajongó által kitalált fanfictionbe lenni szokott. Néhol káromkodás elő fordul!