Ez a turné negyedik napja , még van hàtra legalàbb két napja a bandának . Ma egy Rhea szàmàra fontos helyre mennek zenélni , oda ahol a lány elkezdte tanulmányait és lépett be az irodalmi életbe. Eddig mindig felhozta témának. Mennyire is szeretett ott tanulni.
A nap nem sütött ,de nem is volt nagyon hideg . Lehetett érezni ,hogy a kellemes nyár átvàlt lassan hideg őszbe. Felhők borítottàk be az eget elvileg esőre nem kellett szàmolni . Ez egy kicsi hàtràny volt ,mert nem fedett helyen játszottak
~Giorgio szemszöge~
Sajàt ágyamba kelltem fel .Bálint màr vígan mosta a fogàt a fürdőszobában . Mindent làttam ,mert az ajtónkat nem csukta be . Nem akartam nagyon kikelni a kényelmes , meleg ágyamból . Nem az ,hogy elment a kedvem ettől a koncerttől csak olyan korán van .
Megdörzsölöm a szemem és felülök az ágyamban . Kinyújtózkodom és kitekintek a mellettem lévő ablakon . Egy kis làny van a melletünk lévő nyaralóban . Homokozni készül ezért kicsi rózsaszín szandàlját lerúgja és bele ugrik a kis játszó helyre .
-Szia ! -integett felém - látod milyen szép szandàlom van ?? -mutogatt a kis lábára
-Nagyon csinos ! - mosolygok rà
Aztán elkezd beszélni a mamájàról akivel most itt van . A szülei dolgoznak ezért van most itt a nagyival . Emlékszem én is sokat nyaraltam a nagymamàmmal . Nem azért mert a szüleim dolgoztak. Csak nagyon szerettem a nagyival lenni.
Végül kitápászkodom az ágyból és kimegyek a konyhába. Mindenki frissen, üdén reggelizik, csak én vagyok olyan, mint a mosott szar.. Na mindegy! Előveszek egy tányért és rárakok egyet Barni híres palacsintájából. Lekvárosat választom , majd foglalok helyet Bálint mellett. Ment a tracsparti az éppen aktuális kedvenc sorozatokról. Őszintén szólva nem nagyon érdekelt olyan korán a téma. Ezért csak hallgatóztam és ettem.
Ahogy végeztem a finom reggelimmel, szokásosan egy kicsit késésben, de elkezdtem készülődni. Hűvös volt ezért az ikonikus csíkos pulóverem vettem fel egy farmerrel párosítva. Hajam belőttem és megmostam a fogam. Táskámmal a hátamon vártam a többiekkel a buszt.
-Itt a buuuuszz! - szólt be Attila az erkélyről.
Mindeki kiment és elfoglalta helyét a buszon. Ott is ugyanúgy be nem állt a szánk. Csak egy valamit bántotta a szemem. Rhea nagyon furcsán csendben volt. Teljesen beolvadt a környezetében és tetette, hogy nincs is ott. Nem akartam egyből lerohanni, hogy MI A BAJ? Ezért nagyon illedelmesen instán írtam rá. Válaszul csak egy mosolygós emojit kaptam.
Egy jó két óra buszban való zötyögés után megérkeztünk. Nem kell egy rettentő nagy várost elképzelni. Kis aranyos valami volt. Az idegen vezetőnk vagyis Rhea vitt minket a helyszínre. Ami egy kisebb tér volt. Backstagenek egy sátrat húztak fel nekünk. De nem valami csóró dolog volt. Amit kértünk meg volt benne. Kaja, pia, pihenő rész. Tényleg minden meg volt.
Éppen a kanapén ücsörögtem és néztem ki a fejemből mikor mindeki kedves Barnabása ült le mellém...
~Barni szemszöge ~
-Hallod Giorgio! Vettünk egy rohadt nagy medencét! - mutatom felé a dobozt.
-Faszi, te neked minden oké oda bent? - mondja nevetve
-Persze! Ezt nem hagyhattam ott. Nézd milyen menő - olyan lehetettem, mint egy öt éves.
-Nagyon menő... Maradt még kaja? - váltott témát
-Nem , semmi nem maradt.
-Akkor elmegyek veszek valamit.. Te jösz? - mondja miközbe megy ki a sátorból.
YOU ARE READING
Legyen Furcsa Kapcsolatunk!
RandomEz egy CARSON COMA fanficton.. Lesznek benne drámák, shippek, szerelem, nevetés minden ami egy rajongó által kitalált fanfictionbe lenni szokott. Néhol káromkodás elő fordul!