14.fejezet

477 43 13
                                    

Tegnapi eset után mindeki hallgatott. Mint egy pletyka úgy terjedt a hír, hogy Giorgio kinek az ablakán mászott ki. Attila az éjjeli órákban benézett Giorgio és Bálint szobájába. Maga sem tudja megmondani miért.. Kíváncsi volt. A két fiút az ágyában találta ezért, mint egy jó apuka mosolyogva ment aludni.

-Jó reggelt kívánok! - ment ki végül Rhea is szobájából

-Ciao! - köszönt neki Giorgio és maga mellé invitálta a lányt.

Csendben reggeliztem, csak a tányér kopogása hallatszott. Peti néha felnézett  és akkor sem találta senki tekintetét. Látta, hogy valami nagy dolog történt tegnap este miközben ők aludtak.

-Na jó! Mi ez a csönd? - vontam fel szemöldökét Barni

-Ezt már én is kérdezni akartam - csatlakozott a beszélgetésbe Bálint is

-Most mindenkit kikérdeztek, hogy mit csinált tegnap? - mondta nevetve Attila

-Jó ötlet! Én kezdem. A koncert után egyből lefürödtem és elmentem aludni Péter társaságában. Ti jöttök! - mutatott a többiekre Barnabás

-Én ittam Attilával és Zsomborral. Utána Zsombi elment és Attilával ketten maradtunk... Majd egy kis idő után Giorgio futott elő a hátsó udvarból. - folytatta Bálint

-Akkor amire mindenki kíváncsi magyarul az, hogy hol volt Giorgio? - értetlenkedett Rhea

-Igen! - mondta mindeki egyszerre

A lány Giorgiora nézett, aki egy "Ne most mondd el!" tekintettel nézett vissza rá. Valami átlátszót kellett hazudnia, ami mindenkit lenyugtat.

-Giorgio tegnap este nálam volt.. Olasz órákat adott nekem miközben az akusztikus gitáromat húrozta újra. Aztán angolosan az ablakomon távozott. Aztán jött be Zsombor és cserélte ki az ukulelémen a húrokat. Ennyi.. Most már mindenki boldog? - kérdezte egy kicsit ingerülten.

-Teljesen! Akkor most már mindeki beszélhet. Nem bírom a csendet.. - szólalt fel végül Peti is

Onnantól már mindeki felüdült. Nem volt csend, egymást túl nevetve sztorizgattak a tegnapról. Miután mindeki befejezte a reggeliét a saját "lakosztályába" ment. Elkezdték rendbe tenni magukat. Felöltöztek, fogat mostak, és egymást túl harsogva játszottak saját hangszereiken.

-Srácok! Ide tudtok jönni egy kicsit?? - kiabált Rhea az előtérből

-Persze , megyünk! - futottak ki a fiúk egyesével

-OOo kit köszönthetünk köreinkben? - vonta fel a szemöldökét Attila

-Sziasztok, Anna vagyok... - mondta a lány Rhea mellett.

Láthatólag sokkal magasabb volt, mint ő. Talán még Giorgio szintjét is túl ment egy kicsivel. Rövid sötét haja volt, és csillogó barna szemekkel nézte a Carson Comát. Egy farmer volt rajta egy inggel. Ékszerként fülbevalókat rakott fel.

-Hát üdv mi vagyunk a Carson Coma - fogott kezet Barni a vendéggel

Ami egyből mindekinek feltűnt az Bálint volt. Le se tudta venni a szemét a lányról. Néha közbe szólt a témába, de volt, hogy csak bambult. Ezt persze mindenki észrevette és magában nevetve díjazta. Kellemes beszélgetés vette kezdetét. Volt szó a zenéről, magáról a bandáról és az aznapi koncertről is. Anna elmondása szerint ő is ott lesz.

-Akkor mi most bemegyünk a szobámba és elkezdek én is készülődni. - ragatta meg a barátnője kezét Rhea és indultak a szobája felé..

-Bálint nem tán szimpi a csaj? - kérdezte Zsombor

Legyen Furcsa Kapcsolatunk! Where stories live. Discover now