22.bölüm

7.4K 317 783
                                    

(Multimedya: Seksendört - Hayır olamaz)

Sensizlik beni böyle yensin mi?
Tek başıma yollarda beni böyle bulsun mu?
Hayır olamaz...

🌉🥂🖤

Herkese merhaba,okurkuşlarım!Ben geldim,ben!Her zamanki gibi erkenden bölüm atmayı hedefleyip yine ve yine bölüm geciktiren bir adet Nihan...Umarım,kusura bakmıyorsunuzdur,aşklarım?Şayet bakıyorsanız eğer...Ihm,ne diyeceğimi unuttum.Siz en iyisi burayı boş verin be kuzularım ;)

Canlarım,ciğerlerim.Bir tanelerim!Nasılsınız,n'apıyorsunuz ayol görüşmeyeli?Aman,yeni bölümde buluşmayalı yani slwldkswlx

Çok çok uzun bir arayla buluştuk sizlerle.Valla ben sizi çok ama çok özledim ya.Umarım siz de beni özlemişsinizdir,can tanelerim.
Özlemediyseniz bile lütfen 'özledim' der misiniz?Kırılmayayım ;)

Bölümde dram yarattığım yetmiyormuş gibi bölüm başı da yazıyorum ya,Allah beni kahretmesin he.Ay her neyse,canlarım.Yıldız Mahallesinin yeni bölümüyle karşınızdayım.Beğenmenizi dilerim,bir tanelerim.Çok dilerim...

Geçen bölüm Nazlı ve Mehmet Beyin baba-kız ilişkisini çok beğendiğinizi okudum mükemmel ötesi yorumlarınızdan,okurkuşlarım.Ve ben, benim ne kadar güçlü kızlarımın olduğunu anladım.Nazlı şu an ayakta durabiliyorsa,bu en çok babasının sayesinde.Fakat sizler kimseden güç almadan güçlüsünüz,can okurkuşlarım.İyi ki varsınız!İyi ki benim ailemsiniz.

Gözlerimden yaş akıyor,galiba toz kaçtı.Siz nedersiniz,canlarım ;)

O zaman ithafları yapıp bölümümüze geçelim,kuzularım!Haydi bakalım.Bu bölüm benden size gelsin,bir tanecik okurkuşlarım!⬇️

Galaksininkayipkizi Yawhehe0_0 laylaoki
ecrinsbaki nazoileiftaradogru -ruhumfirar- vaness_sa NisaAkta635

İthaf isteyenler şuraya yazabilirler ;)

🌟Keyifli okumalar,canımın içleri

🌟🌟🌟
Bir tabut düşün,
İçinde ben,içimde sen...
~Cahit Zarifoğlu

...
Bir kaç yıl önce...

"Galiba ben gerçekten sarhoş oldum,Demir Abi.Seni 3 tane görüyorum.3 adet Demir Aydınoğlu...Sağlığımıza zararsın be zalimin oğlu!"

Ağzımı yaya yaya konuşup salakça güldüm söylediklerime.Gülmeme devam ederken aniden neden güldüğümü unuttum.Neden güldüğümü unuttuğum için ise yeniden gülmeye başladım.Sonra ise neden kahkaha atarak konuşmuyorum diye düşünüp kahkaha atmaya başladım.

"Ay benden iyi kamyon şoförü olurdu ha. Kamyoncu Nazlı Ağabey...Ay bir dakika,ben kızdım değil mi?O zaman nasıl ağabey oluyorum?"

Gülmekten gözlerimden yaş gelirken neye güldüğümü bilmiyordum ama olsundu.Gerizekalı gibi durmadan attığım kahkahaların ardından koyu gözleriyle bana bakan adama baktım gözlerim yaş içinde.Öylesine derin bakıyordu ki gülüşüme,bir an boğulacağımı sandım o bakışlarının altında.Ardından ise neden sarhoş olduğumu hatırlayıp gülüşümü kestim,ağlamaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldız MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin