16.bölüm

10.6K 594 1.1K
                                    

(Multimedya:
Ece Mumay- Vazgeç Gönül)

Bakınca içim gittiğinden,
Göremeyince özlediğimden,
Her gün yolunu beklediğimden, haberin yok...

O gözlerinin yeşilinden,
Geçemiyorum sevginden.
Ölüyorum sensizlikten
Haberin yok, haberin yok...

🥀♥️🥀♥️🥀♥️🥀♥️🥀♥️🥀
Herkese merhaba!Ben geldim, ve tabii yeni bölüm getirdim.Canlarım,baktım 70bin olmuşuz,oy sınırına da az kalmış ve bir tanecik okurkuşlarım yeni bölüm istiyor;ben de dedim ki bölüm yazmayı bitirmişken yeni bölümü yayımlayayım.Fakat bu sefer yeni bölümü henüz yazmaya başlamadığım için ve oy sınırını yükseltmediğim için;400 oy,yeni bölüm sınır aşılmadan gelmeyecek maalesef.

Okurkuşlarım,geçen sefer heyecanlı bir yerde bölümü bitirmiştik.Bölüm başı bir spoiler vereyim o zaman,bu bölümüzün sonu da heyecanlı yerde bitecek!

Beğenmeniz dileğiyle bir tanelerim.Ha, oy ve yorumlarınızı da bekliyorum,biliyorsunuz:)Sizi çok seviyorum💜

Bir tanelerim,bu bölüm için sizden bol bol yorum bekliyorum!Satır arası yorumlarınızı çook ama çook seviyorum da sjsjs♥️

Bu bölüm benden sizlere gelsin canlarım💞
99zeyzey Dark_Side_19 shsggdhdjs

Geçen bölümde sizler ithaf istemiştiniz canlarım.Kimler ithaf istiyorlarsa,buraya yazabilirler :)

🦋Keyifli okumalar♥️

🌟🌟🌟
Dilsizdir benim acılarım,
konuşmazlar kimseyle.
Sadece benim canımı acıtırlar,
hem de hiç haketmediğim halde...
~Cemal Süreya

...

Genç adam şarabını yudumlarken odasındaki geniş pencerenin önünde durmuş, onu tatmin edecek haberin gelmesini bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç adam şarabını yudumlarken odasındaki geniş pencerenin önünde durmuş, onu tatmin edecek haberin gelmesini bekliyordu.Odasının kapısı çalarken kadehini başına dikerek tek nefeste içindeki kırmızı sıvıyı içti.Umursamazca bardağı masaya koydu,her zamanki gibi sert tavrından taviz vermeyerek sabahtan beri beklediği sağ kolu Danielin gelmesini umarak içeri girmesini bildirdi genç adam.

Patronunun sesiyle kapı arkasında sırıtarak bekleyen Daniel kendine gelerek ciddileşti o an.Genç adam sarsaklığı,gevşekliği sevmezdi ve sırf bu yüzden de bir çok kez,hatta çoğu kez ondan azar işitmişti.

Yıldız MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin