12.bölüm

12.7K 737 1.3K
                                    

(Multimedya:
Kahraman Deniz-Lapa Lapa)

Yanakları iki sokak ötede bekliyor
ve ben öpemem...

Lapa lapa kar yağıyor gönlüme ama sevgili görmeyecek,
Benim ektiğim tohumlar kimlerde filizlenecek?
Yaka-yaka canımı,tokatladı ruhumu,asla bilmeyecek,
Çektiğim sıkıntıların her biri sebebine geri dönecek...
♥️🌸🌸♥️🌸🌸♥️🌸🌸♥️🌸🌸♥️🌸🌸
Herkese merhaba!Ben geldim.Tabii ki bölüm de getirdim.4 gün önce bölüm paylaşmıştım ve siz 150 oyu 4 gün içerisinde atdınız.Gerçekten çok teşekkür ederim
İyi ki varsınız, sizi çok seviyorum❣
Yeni bölümüze de oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım.Sizler ve düşünceleriniz benim için çok önemlisiniz:)

🌸Bu sefer keyifli okumalar diyeceğim

🌟🌟🌟
Ben aşk nedir bilmem.
Eski kafalıyım.
Bir seni bilirim,
Bir de adın geçince sıkışan kalbimi...
~Atilla İlhan~

...
Sabahtan beri okuduğum cümleyi tekrardan okuyordum.Fakat yine hiç bir şey anlamamıştım.Beynimi istila eden düşünceler buna izin vermiyordu çünkü.

Son zamanlar gerçekten de Demir Abinin davranışları değişmişti.Hem de çok değişmişti.Ve ben bu davranışların sebebini anlamlandıramıyordum.

Böyle dile kolay geliyordu değil mi?Fakat öyle değildi işte...

Bir düşünsenize.

Doğduğunuzdan beri birisine Abi diye hitap ediyorsunuz.Her kes sizi abi-kardeş gibi sanıyor.Fakat aniden bu adamın davranışları size karşı değişiyor.Hem de 180 derece.

Gerçekten...Ne hissederdiniz?

Belirsizlik...

Anlamıyordum.Belki de anlamak istemiyordum,bilmiyorum.Fakat Demir Abiye bu davranışları konduramıyordum.Ben onu abim bilmişken,bana karşı olan davranışları nasıl değişe bilirdi ki?Kardeşlikten nereye mesela?

Hayır,hayır.Saçmalıyorsun Nazlı.Adam seni sadece önemsedi diye böyle olur olmadık hislere kapılma.

Bu doğru değildi.Abim dediğim adama bunu konduramazdım.Sadece önemsiyordu beni.Kardeşi gibi.O kadar.Büyütülecek bir şey yoktu.Kendine gel,Nazlı.

Hem adamın sana karşı hisleri olsa...Gelip söylerdi değil mi?Evet,evet.Tam da böyle.

'Ben diyorum bizim kız salak diye.İnanmıyorsunuz ki.'

Bir sen eksiktin Abuzettin.Gerçekten bir sen eksiktin bu belirsizliğin içinde.Gel bir de sen kafamı karıştır olur mu?

'Olur olur,şekerim.Büyük bir zevkle olur hem de.'

Bak sinirleniyorum ama.Defol,iç ses.

'Hıncını benden çıkar.Ne de olsa,kinetik kum falanım ya ben.'

Sakinim.Sakinim.Sakinim.

Aniden odada yankılanan telefonumun zil sesiyle sakin olup kitabımın kapağını bağladım.Sandalyeden kalkarken kitabı da alıp kitaplığa yerleştirdim.Daha sonra ise yatağımın yanına giderek telefonumu elime aldım.

'Cadı Gelin😈' arıyor...

Yatağa gelişi güzel otururken telefonu açmıştım.

Yıldız MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin