Her kese merhaba!Nasılsınız okurcanlar♥️Diğer bölümü beğendiğiniz zaman beni çok mutlu etmiştiniz.İnşallah bu bölümü de beğenirsiniz😍
İyi okumalar,birtanecik okurlarım💟
🌟🌟🌟
Küçük bir mutluluk istiyorum.
O kadar küçük olsun ki,
İstemesin kimse benden onu.
~ Nazım Hikmet...
Yatağıma yatarken akşam olanlar yine beynimi istila etmeye başlamıştı.Demir abinin davranışları...
Çok değişmişti.Artık ona her Abi dediğimde yüz ifadesi değişiyordu.Başka bir erkekden bahsettiğim zaman yüzü sinirden kızarır,kızgın boğaya dönüşürdü.
Peki neden?!
Tamam,tamam!Klasik saf,masum kız ayaklarına giremeyeceğim.Mal gibi hiç bir şeyden anlamazlık da yapmayacağım.Çünki anlamıştım.Ama tam da anlamamıştım.
Error 404.Beynim yandı!
'Olmayan bir beyin yanamaz,nazlıların nazsız'ı.'
Aha,konuştu yine çakma Nazlıcık.Sen bana beyinsiz söyleyip nasıl ihanet edersin?Bana,bana!Bihterine!
'Üç gram aklın vardı zaten,gerizekalı.O da eriyip gitti.'
Hayda!Esas konuya geçelim biz en iyisi.
Hazır olun,beynimdeki soruyu size soruyorum.
"Sizce,Demir Abinin bu davranışları benden hoşlandığını mı gösteriyor?"
'Lan,Demir gibi yakışıklı adam n'apsın senin gibi iguana kılıklıyı?'
Hiç de bile.Bir kere ben çok güzelim, tamam mı?!
Neyse,şu aşkı meşki bırakalım da,Demir Abi bana aşık olmamıştır ya.Niye olsun ki?Yok yok.Kesin olmamıştır.
'Ben diyorum,şu kız mal diye,kimse bana inanmıyor.Sakalımız yok ki sözümüz dinlensin.'
Salak senin sakalın nasıl olabilir?
'Afferin,Nazlı.İlk defa haklısın.'
Beni yanlış tanımışsınız,Bayım.
'Hemen de havalara girmeseydin şaşardım zaten.Anca ego,anca ego!'
İç ses defol!
'Tamam be!Gittim ben!Hıh!'
Şimdi de trip atıyor!Yarabbim,sabır ver!
'Trip atmıyorum ben bir kere.'
İç sesimle küçük(!) bir atışmadan sonra gözlerimi kapayıp güzel rüyalara daldım.Benim için uyku her şeyden önce gelir bir kere!
🌟🌟🌟
"Nazlı!Sen şimdi uyanmıyor musun?Tamam.Benden günah gitti."
Bu ses her zamanki duyduğum mal arkadaşımın sesiydi.Onu takmayıp battaniyemi başıma çekmiştim.
Yırtılma sesleri geliyordu,ama üşendiğimden başımı kaldırıp bakmıyordum.Sonra makas sesi.Daha sonra kırılma sesi.
Ne oluyordu bea?
Daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım ve benim için çok değerli olan battaniyemin altından çıktım.Başımı yukarı kaldırmak istediğimde ise yerde gördüğüm şeylerle şok olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Mahallesi
ChickLit.... 5 yıl önce... "Kızım,senin bu saatte buralarda ne işin var?!Ya ben olmasaydım?!Kim kurtaracaktı seni?" Genç kız kaşlarını çatarak kaşı patlamış genç adama baktı."Ben kendimi koruya bilirim!Boş yere kavga ettin,Abi.Bak dudağın da patladı." Genç...