(Multimedya:DemNaz çifti♥️)
Merhaba!!!Ben ve yeni bölümümüz geldi!İnşallah beğenirsiniz:)Bol Bol oy ve yorumlar bekliyorum ama ;)
İnşallah her bölümü sırayla siz okurcanlara ithaf edeceğim bundan sonra.Ceren,canım.♥️İlk ve en çok sen istemiştin ithafı, bu bölüm sana.🐣cerennergiz__
♥️Keyifli okumalarr🌸🌟🌟🌟
Bakarken kıyamamak mı?
Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk?
~Özdemir Asaf...
"Seni doğuracağıma beton doğuraydım,e mi Nazlı?Kız,sen kime çektin böyle?!Ne hayırsız evlatsın sen!Bizim tarafda da yok vallaha böyle hayırsız birileri.Kesin sen halana çektin değil mi?!Allahım ben başımı nerelere vurayım?Kendimi tualetten mi asayım he?!"Annemin dediklerini takmayıp battaniyeme daha da sarılmış,koltukta iyice yayılmıştım.Zaten söylenir,söylenir giderdi değil mi?Şimdi çekirdeğimi,muzlu sütümü ve best dizim olan Muhteşem Yüzyılımı bırakıp ayağa kalkamazdım ya?
Biricik Sultanım olan Hürrem Sultan Haticeye ağız burun dalarken keyifle gülümsedim.
Yürü be,Hürrem Reyiz!
Lakin bir şey vardı efenim.Annemin bu büyülü ortamı terliğiyle bozacağını biliyordum.Peki,Nazlı ne yaptı?
Yangına körükle gitti.Neden?
Çünkü Nazlı Yıldırım olmak bunu gerektirir.Aksini iddia eden yoktur umarım?
"He,he,Anne.Kesin senin kardeşin,benim de teyzem olacak Meloş Teyze hayırsız değildir.Kesin seni 10 yılda bir aramıyordur,Meloş Teyze.Kesin,kesin!"
Tam Sümbül Hürremin yanına geliyordu ki,alnımın ta ortasına bir mermi yemiştim.Aman,terlik diyecektim!Teknik arıza.
Nasıl da acıtmıştı ama?!Hain anne!
Yüzümü buruşturarak üstüme düşen terliği yeninden anneme atmıştım."Sen nasıl bir validesin ya?İnsan hiç yavrusuna,hem de benim gibi kusursuz,iki gözlü,iki kaşlı,tek burunlu esas da nefes alabilen yavrusuna kıyar mı ha?!"
"Evet."
Annem kırmızı yeni gelin terliğini tekrardan giyerken bana bayık bakışlarını yollamıştı.Bu öyle bir bakıştı ki,çok şey anlatıyordu.
'Çocuğum,sen niye gebermiyorsun?'
'Git,kendini yüksek bir binadan aşağıya at!'
'Senin kafanı küçükken bir yerlere mi çarpmıştım ben?'
Ve başkaları.
Artık hangisini üzerime alınırsam!Ehehe.
Gözlerimi devirip dizime odaklandım.Fakat aniden bir gafil televizyonu kapatmıştı.Öhöm!'Sakin olun hünkarım' diyen iç sesim Abuzettin Paşayı dinlemedim.
"Bre deyyuz!Sen bilmez misin ki,ben televizyon izlerken televizyonu kapatmak gibi gafillikler edinemez!Aksi ölümdür!Ağalar!Tez kellesi vurula bu kadının."
Validem bana gerizekalıymışım gibi bakarken ki-zaten gerizekalıyım,öhöm çaktırmayın-ayağa kalktım.Biraz daha oturursam,kesin beni gebertirdi.
Ayağa kalkıp masanın üzerine yürüdüm.Hanım efendiciğim beni markete gönderiyordu.Neymiş efendim kocasına tatlı yapacakmış!Hanım,hanım!Ne bu cilveler,ne bu cilveler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Mahallesi
ChickLit.... 5 yıl önce... "Kızım,senin bu saatte buralarda ne işin var?!Ya ben olmasaydım?!Kim kurtaracaktı seni?" Genç kız kaşlarını çatarak kaşı patlamış genç adama baktı."Ben kendimi koruya bilirim!Boş yere kavga ettin,Abi.Bak dudağın da patladı." Genç...