3.bölüm

19.7K 895 749
                                    

(Multimedya:Demir Aydınoğlu♥️)

Herkese merhaba,canlarım♥️Yıldız Mahallesinin 3.bölümü ile karşınızdayım.Lütfen,beğenmediğiniz yerler olursa,yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.Bölümü beğenmeniz dileğiyle.

🐣İyi okumalar,kuzularım♥️

🌟🌟🌟
Çok güzel gülümsüyordu,sevmeden geçemedim🥀
~Cemal Süreyya

...
Derin bir nefes alıp telefonumu koltuğun üzerine atmıştım.Şu an ne mi yapıyoruz?Baştan anlatıyorum o zaman.

'Tm.Tşk.Öd.'

Kafayı yedi yine.Gerizekalı.

Demir Abinin ailesi yani Melike teyzeler,Küküşün ailesi olan Sinem teyzeler,Ömerin ailesi-Beyza teyzeler- ve son olarak Yağız ve Emre Abinin ailesi, yani Canan ve Süreyya teyzeler hepsi bize toplanmıştı.Babamlar çay içerek tavla oynuyor,annemler ise kahve içerek bir birlerine fal bakıyor ve dedikodu yapıyorlardı.

Ben,Kükü ve Demir Abinin kardeşi Beste üçlü koltukta oturuyorduk.Kürşat başını omzuma koymuş ben de başımı Bestenin omzuna koymuştum.Demir Abiler de bizim karşımızdaki üçlü koktukta oturmuş sohbet ediyorlardı.

Yeniden derin bir nefes almamla aninden Beste ayağa kalkmıştı."Çocuklar,ben çok sıkıldım ama ya.Hadi oyun oynayalım?Ne diye mal gibi oturuyoruz ki şurada?"

Kürşat da aniden ayağa kalktı."Oha!Süper fikir,lan!Hadi." Başımı onaylar bir biçimde sallayıp ben de ayağa kalkmıştım."Bana da uyar." Diğerleri de onay verince benim odama gitmiştik.

Hepimiz sırayla yere oturduk ve bir birimizin suratına bakmaya başladık.Yemin ederim hepimiz gerizekalıydık.

Bu sakinliğe dayanamayıp konuşmuştum."Ee?Niye mal gibi bir birimizin suratına bakıyoruz?Ne oynayacağız?"

Beste de bana hak vermişti."Doğru diyorsun,benim biricik arkadaşım.'Doğruluk mu cesaretlik mi?' oynayalım."

Ayağa kalkıp komidinin üzerinden boş şişeni kapıp yerime oturmuştum.Annem neden atmamıştı ki acaba?Ne görüyorsa hep atıyordu da.

Her kes hevesle beni bekliyordu.Ama Demir Abinin bakışları...Her zamanki gibi farklıydı.

"Başlıyorum!" Şişeyi çevirmemle Beste ve Demir Abiye çıkmıştı.Beste soracak,Demir Abi ise cevap verecekti.

Beste ellerini bir birine sürtüp 'düştün şimdi çırama' bakışlarını Demir Abiye göndermişti."Doğruluk mu,cesaretlik mi,en iyi abim?"

Demir Abi gözlerini devirerek düşünmeden cevap verdi."Cesaretlik tabii ki de!Hem senin benden başka abin mi var?"

Beste kafasını iki yana sallayarak sinsi bir kahkaha attı."Telefonundan bir tane mezdeke şarkısı aç ve 4 dakika boyunca mezdeke oyna,abiciğim."

Demir Abi gözlerini pörtletti."Oha!Saçmalama kızım!Oynamam ben mezdeke falan!"

Hepimizden itiraz sesleri yükselmişti.Ne demek oynamam,kardeşim?Bu seferlik işe ben el koyayım,bakalım.

"Bizi kıracak mısın,Abi?Hem ne var ki,bunda?Hadi ya.Lütfen..."

Demir Abinin bakışları masum masum bakan gözlerime bakınca yumuşamıştı.El mahkum ayağa kalktı.Şarkıyı açıp bir süre bize baktı.Elimizle ona hadi işareti yapınca istemeye istemeye dans etmeye başlamıştı.Hepimiz onun bu halini kahkaha atarak izliyorduk.Koskoca adama da mezdeke oynatmıştık ya,daha diyeceğim söz yoktu.

Yıldız MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin