"Ha szeretnél elérni valamit, egészen apró lépésekben haladj!"
-Heike Faller-
COLTON
Érdeklődve pillantottam a lányra,akit megtűrök magam mellett.Na jó, akit kedvelek.Mióta Greyson betört és megpróbálta megölni vagy megsebesíteni, nem próbálkozom azzal, hogy elnyomjam a vonzalmam a vörös iránt.
-Colton, kérlek figyelj rám! - fogta meg az apró kezével a karom.Lenéztem oda, ahol megfogta a karom, majd elvigyorodtam.
-Hol a magázódás, szépségem? - incselkedtem vele, mire elvörösödött.Ethanre és Daniellere jelentőségteljes pillantásokat küldtem, amiket egyből megértettek.Ethan sunyi mosollyal az arcán lépkedett ki a helyiségből, mìg Danielle megtartott komoly arckifejezését.Amikor elment mellettem végigsimította a karom.Ingadtam a fejem, miközben mindketten kibattyogtak végre.
Végre már!-Gyere! - ültetett le a számítógép elé.
-Azt hittem kis lépésekben haladunk, nem egyből nézünk porn... - magyaráztam, mutató ujjamat az államra téve, mire Adelynn vállba csapott és zavarodott tekintettel mondta tovább a mondókáját.
-Ez fontos! - nézett mélyen a szemembe.
A szívem eszeveszetten kezdett dobogni, attól féltem bevállt egy repjegyet és elhagyja a testemet.
-Minden figyelmem a tiéd. - bólintottam, közben próbáltam lelassítani a légzésemet.
Nincs idebent túl meleg?
-Nem tudom, hogy tudsz-e a szüleimről vagy arról, hogy mi történt velük. - kezdett bele.A figyelmem tényleg az övé volt, teljes mértékben.Legfőképp a szájáé, de teljes mértékben.
-Nem, mesélj csak mi cariño. - dünnyögtem az orrom alatt, miközben csak a száját voltam képes figyelni.
(Drágám)
-Colton, a szemembe nézz.Hallod? - fogta meg az állam és a szeméhez irányította.
-Hallom. - adtam rövid választ, az enyhén ideges vöröskének.
-Most beszélek veled a leghosszabban és legbizalmasabban, erre te mit csinálsz? - tette fel a nap kérdését, mire megforgattam a szemem.
-Csak nem zavar? - hajoltam közel hozzá. - Zavar, hogy minden figyelmem az ajkaidé vagy inkább az zavar, hogy nem teszem magamévá most azonnal?Mond csak ki, mi vida! - búgtam a fülébe.Éreztem, ahogy a libabőr elborítja a testét és sóhajt egyet,majd megrázza a fejét és eltol magától.
(Életem)
-Colton, az ég szerelmére!Neked is közöd van hozzá... - fújta ki a meleg levegőt, ami nekem ez újra figyelemfelkeltésnem számított.
-Nekik is. - simítottam végig hüvelykujjammal a lány ajkain, mire ő lehunyta a szemét.
-El kell mondanom... - suttogta gyengén.Közel hajoltam hozzá és fél oldalasan elmosolyodtam.
-Amíg a szám a tiéden van, meg ne szólalj. - mondtam neki gyengéden,a szájára hajoltam és már épphogy érintettem őt, mire újból elhúzódott.
Ki akarod húzni a gyufát, mi?
-Hidd el, tudnod kell er... - tarkóját megragadva húztam magamhoz.Ajkaim hevesen tapadtak rá az övéire.Mikor megérezte, hogy már nincs miért ellenkeznie,visszacsókolt és próbálta felvenni a tempót, amit diktáltam.
Hosszú hajába túrtam és kezemet lecsúsztattam a derekára.Simogattam, amíg a pulóver és felső fel nem csúszott és a bőr, találkozott az enyémmel.
Felsóhajtott, én pedig belemosolyogtam a csókba.Lassan felemelkedett a székről, miközben a hajamba vezette az ujjait.Ráncolt szemöldökkel vártam a folytatást, hiszen fogalmam sem volt mire készül a vadmacska.
Hirtelen lehuppant az ölembe, pont a dudorra a nadrágomba.Mindketten felsóhajtottunk az új érzésre, miközben egyre hevesebben faltuk egymás ajkait.
Úgy éreztem, hogy, ha most nem állok le, biztosan nekidöntöm az asztalnak és alaposan az emlékezetébe vésem, hogy Colton Edoardo DiNozzinál nincs jobb férfi az ágyban.Vagy éppen konyhában, vagy fürdőben vagy kanapén vagy...szerintem értitek.
-Később befejezzük bébi! - simítottam el az egyik tincsét, mire lihegve bólintott.Éppen felakart volna állni, mire szúrós pillantások közepette megfogtam a derekát és visszarántottam magamra.Ami persze nem volt túl jó ötlet, hiszen éppen az előbbi akciónk miatt még mindig...
-Ne haragudj! - nézett rám kikerekedett szemekkel, miközben én lehunyt pillákkal sóhajtottam egyet.
Ugyan, dehogy baj.Csináld meg vagy kétszer-háromszor, ruha nélkül és kiengesztelsz.
-Mond csak, mit akartál? - sürgettem meg a válasz adással.
-Robert és Rachel Wilson. - mondta ki a két nevet, mire érdeklődve fixíroztam az arcát.
-Igen?Meghaltak és? - kérdeztem rá, mire csúnyán pillantott rám, majd sóhajtott.
-A nevem Adelynn Faith Wilson. - ejtette ki a teljes nevét, mire lefagytam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyilkos szenvedély
Romance𝑨𝒅𝒆𝒍𝒚𝒏𝒏 𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 𝑾𝒊𝒍𝒔𝒐𝒏, a nagyszájú,makacs lány, aki nehezen viseli, ha valaki megmondja neki mit csináljon.Barátnőjével egy igazán vad buliba akartak menni, mint minden velük egykorú.Azonban a sors nem ezt dobta a Wilson lánynak. 𝑪...