Hello!
Nos, el sem hiszem, hogy elérkeztünk ehhez a pillanathoz, skacok! Valóban szóhoz sem jutok.
Valószínű legelőször illene megköszönnöm mindenkinek, aki támogatott, néhány barátomnak, aki - szinte - mindig nyomon követte Colton és Adelynn mindent elsöprő szerelmét egyenesen az elejétől. Nektek olvasóknak, akik bizalmat fektetve belém és a Gyilkos szenvedélybe napról-napra lelkesen vagy éppen kevésbé lelkesen követtétek a történetet.
Ez volt az első komoly könyvem.
Kissé' szomorú vagyok, azonban tudom, hogy mindennek egyszer véget kell vetni. ( Csak úgy, mint Adelynnek💀 *sorry*)
Nem tudjátok elképzelni mennyi mindent jelentett, mikor a kommenteket olvastam és leírtatok szószerint mindent. Volt aki, beleszeretett egy-két szereplőbe, volt, aki utált néhányat. Volt, aki sírt vagy nevetett.
Őszinte leszek, sosem hittem, hogy amit leírok és viccnek szánom, az az is lesz Számotokra vagy éppen mikor érzelmeket próbáltam közvetíteni, nem tudtam mennyire jön át Nektek. Ám a kommentek néhányszor megcáfolták minden kételyem.
Hálás vagyok Nektek! Köszönöm, hogy végig velem, Coltonnal és Adelynnel szurkoltatok, ejtettek könnyeket és örültetek.
Ez most véget ért, srácok.
Azonban semmi sincs veszve, ugyanis én elkezdtem két új könyvet.
Az egyik pedig nem más, mint a Gyilkos szenvedély spin-off kötete.
Sirassátok meg Coltonékat és, ha készen álltok, Delaney bele is csapna a lecsóba.
Amúgy érdekelne titeket egy instagrammos oldal a Gyilkos szenvedély Coltonával? Írjátok meg:)
Ha akarjátok írjátok meg a kedvenc szereplőtöket/részeteket, mi tetszett és akár mi nem a történetben.
Csók a pocira!
ESTÁS LEYENDO
Gyilkos szenvedély
Romance𝑨𝒅𝒆𝒍𝒚𝒏𝒏 𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 𝑾𝒊𝒍𝒔𝒐𝒏, a nagyszájú,makacs lány, aki nehezen viseli, ha valaki megmondja neki mit csináljon.Barátnőjével egy igazán vad buliba akartak menni, mint minden velük egykorú.Azonban a sors nem ezt dobta a Wilson lánynak. 𝑪...