Reyna- Mama, sper ca glumesti. Spun eu agitata fixand-o cu privirea.
- Reyna, nu exagera este decat o saptamana, te vei descurca. Imi raspunde ea vrand sa ma ia in brate dar eu fac un pas inapoi.
- O saptamana? O spui de parca ar fi 3 zile mama! Nu ma pot descurca singura timp de o saptamana cu o intreaga companie care depinde de mine. Spun incercand sa-mi pastrez calmul pentru a nu tipa.
- Dar nu vei fi singura Reyna, Joseph te va ajuta.
- Credeam ca ti-am spus deja ca nu vreau sa-mi petrec o saptamana intreaga intr-o cladire in care este necesara prezenta lui. Spun dandu-mi ochii peste cap incercand s-o conving pe mama sa stea mai putin in "vacanta".
- Pentru Dumnezeu Reyna, ce ai cu acel baiat? Este educat, destept, se poarta frumos cu tine...nu inteleg de ce nu-l suporti.
- Te-ai gandit ca Joseph nu are numai calitati bune? Trebuie sa vezi si partile negative ale lui Joseph. Spun iritata iesind din casa incercand sa ma calmez.
Imi iubesc parintii mai mult ca pe orice dar de data asta mi se pare ca mama este inpotriva mea cea ce imi confera o stare de neliniste. Urc in masina lasandu-mi capul pe spate inchizandu-mi ochii gandindu-ma la cum va decurge aceasta saptamana care deja a inceput prost. Imi trec degetele prin par expirand agitatia din mine, pornesc motorul plecand spre firma inercand sa-mi pun planurile cap la cap pentru a ma concentra pe ce am de facut azi. Intru in cladurea uriasa toata lumea salutandu-ma si venind la mine cu tot felul de cereri si intalniri cu oameni de afaceri.
- Domnisoara Ross am vorbit cu domnul Ryan si a spus ca poate sa ajunge astazi aici numai sa-mi spuneti ora la care sa programez intalnirea.
- Programeaz-o la 18 te rog.
Intru in lift apasand etajul dorit privind cum usile metalice se inchid incet, tit ce voiam era sa beau o cafea si sa ma ocup mai repede de afaceri si oferte ca sa-mi pot aloca timp si pentru mine. Merg pe hol pana ajung in fata usii cu numele meu bagand cheia in brosca, odata intrata imi las neglijent sacoul bej si geanta pe canapea asezandu-ma pe scaun, uitându-ma peste acte si alte chestii.
Nu trec nici 10 minute ca aud usa deschizându-se, pe moment nu m-am uitat sa vad cibe a intrat dar aveam o presimtire ca e Joseph.- Ce faci colega.
- Ce cauti aici? Nu ai treaba ta?
- Ah ba da dar ma gandeam ca ti-ar fi pofta de o cafea buna.
Pe cat de nesuferit imi este o cafea buna chiar ma ajuta acum dar nu vreau sa-i dau satisfactie pe tema asta ca sa creada ca eu cedez usor.
- Mersi, altceva?
Imi lasa cafeaua pe birou sprijinindu-se in maini lasandu-se usor in fata mea uitându-se la mine eu dandu-ma usor in spate.
- Nu-ti sta bine cand esti moracanoasa sa stii.
- Daca nu mai ai nimic important de zis inafara de lucruri care tin de mine, poti pleca usa e acolo.
Incerc sa ma concentrez pe citirea unui contract important dar era cam greu pentru ca ii simteam privirea pe mine, chiar nu aveam nevoie de un pusti bagacios care sa fie atent la fiecare miscare pe care o fac. Sufletul mi se linistete cand il vad cum pleaca incet spre usa lasandu-ma sa ma ocup de ce am de facut.
- Era sa uit, azi vine un patron manager de hotel cu o oferta la ora 17, asigura-te ca ajungi.
Imi ridic privirea din disar arucandu-i o privire din care se sub intelegea ca eu mereu sunt punctuala si voi ajunge acesta zambind enervant plecand din camera.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...