Capitolul 16

3.6K 96 5
                                    


Joseph

Imi era dor sa-mi vad cel mai bun prieten, pot spune ca eu si Ethan avem multe lucruri in comun, ne place adrenalina, frica, teama de necunoscut, misterul. Obisnuiam sa ne petrecem majoritatea timpului impreuna inca decand eram doar niste copii, eram practic de nedespartit ca doi siamezi, asta pana cand eu am intrat in afaceri periculoase cu droguri si oameni nemilosi. Aveam doar saisprezece ani cand m-am oferit sa vand droguri pentru a-mi face propriul destin, voiam sa traiesc pe banii mei, pe cont propriu. Eram constient de la inceput ce riscuri aduce afacerea asta, eram constient ca odata prind nu voi mai avea cale de scapare insa, cu toate astea am acceptat.

- Joseph ai inebunit? Daca o sa sfarsesti intr-o inchisoare mizerabila? Chiar ai degand sa-ti risti viata pentru niste nenorociti de bani?

- Stiam ca nu vei intelege. Si acum imi amintesc momentul in care Ethan incerca cu disperare sa ma traga din aceasta afacere murdara, el era mana care se oferea sa ma ridice cand cadeam dar a refuzat-o, am refuzat ajutorul oricui.

- Si parintii tai? Te-ai gandit vre-o secunda la ei? Merita sa le faci asta?

- Evident ca nu, dar n-am de ales, numai pot iesi din "jocul" asta prietene.

- Atunci fugi, fugi departe unde nimeni nu te poate gasii.

- Nu dau bir cu fugitii. Atunci a fost momentul in care Ethan si-a dat seama cine eram defapt, de ce eram capabil.

- Deci, asa va fi nu, prietene? Nu spuneam nimic deoarece orice i-as fi spus, nu m-ar fi inteles niciodata si nu ar fi putut accepta faptul ca prietenul lui cel mai bun devenise o tinta asupra celui mai rau lucru cu putinta.

- Bine atunci, ma bucur ca te-am cunoscut, Joseph Moore. Cu o mare durere in suflet de care eram constient ca nu se va astupa prea curand imi priveam singurul prueten plecand iar atunci mi-am dar seama ca eram controlat de frica, de teama.

De atunci au trecut sapte ani decand nu am mai tinut legatura, sapte ani in care m-am invinovatit pentru alegerile facute care acum numai puteau fi remediate.

▪︎

Intru in casa plina ochi de fete si baieti care se distrau pe cinste dansand si golind paharele din cristal unul dupa altul turnandu-si parca la infinit alcool. Fumul de tigare si ceva mai mult era ca un nor intoxicabil care plitea in jurul casei facandu-te sa tusesti fara oprire daca nu-ti tinea mana la nas. Ma strecor prin multime ducandu-ma tinta catte bar unde era mai gol incercand sa-mi pun ceva de baut cat sa ma incalzesc putin.

- Hei omule! Ce faci aici? Ma intorc spre barbatul din spatele meu ridicandu-mi sprancenele cand il vad.

- Ethan prietene, decand nu ne-am mai vazut! Il imbratisez prietenos el raspunzandu-mi la gest uitându-se la mine mirat.

- Nu te-ai schimbat deloc...acelasi nenorocit ai ramas.

- In carne si oase. Spun eu zambitor privindu-l cu atentie, s-a schimbat mult.

- Dragule, cine este domnul? O voce de femeie imi distrage atentia vazand o bruneta svelta, slaba imbracata in cea mai indecenta rochie cu decolteu in V, destul de adanc agatandu-se de bratul sau privindu-ma destul de patrunzator.

- Oh el este un vechi prieten de al meu, Joseph, Joseph ea este Alice, iubita mea. Iubita? Mai bine spus parasuta la cum se imbraca.

- Incantat. Spun eu plictisit incercand s-o fac sa plece cat mai repede, doar simpla ei prezenta ma enerva.

- Ce pacat, eu nu sunt. Ethan, hai sa mergem. Spune bruneta luandu-l pe Ethan de langa mine.

Doll | 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum