ReynaCu cât ma uitam mai des la ceasul de pe peretele alb cu atat treceau mai lent minutele pana la ora opt, ma doare capul deja iar toate actele acestea imi dau batai de cap. Oare ce face Joseph? Stai, de ce ma interesează? Imi scutur ușor capul incercand sa ajung aceasta întrebare uitându-mă la peretele din sticla din spatele meu care imi permitea sa vad aproape tot Los Angeles. Privesc in gol clădirile inalte cand aud usa deschizându-se.
- Iris? Ce faci aici? O privesc cu un zambet prietenos pe buze rudicandu-ma de pe scaun.
- Oh Reyna ți-am mai spus, dacă tu nu vi la cafenea, cafeneaua vine la tine. Chicotesc pentru careva secunde uitându-mă la ea apoi ii iau cartonul cu cafele din maini.
- Nu am mai fost demult aici, am și uitat cum arata locul asta. Zambeste in timp ce admira tot ce este in jurul ei.
Ne așezăm pe canapeaua vișinie începând sa bem din cafelele calde, o iubesc pe Iris mereu isi face timp pentru mine chiar dacă are treburi mult mai importante pe moment.
- Sincer Reyna mi-e dor de momentele în care mergeam impreuna in vacante, numai noi doua. Se vaita ea uitându-se la mine putin incruntata.
Înainte ca tata sa ma facă responsabila cu firma eu si Iris petreceam aproape toate zilele din săptămâna impreuna, mergeam în vacante, dormeam una la alta, ba chiar pierdeam nopțile vorbind la telefon.
- Si mie mi-e dor de acele momente dar iti promit ca voi rezolva problemele cat de repede pot si vom merge iar în vacante impreuna.
- Promiți?
- Promit. Ii zambesc luand-o in brațe de parca nu am mai văzut-o de cateva luni.
Continuam sa bem din cafele intre noi lăsându-se o tăcere ca ca înmormântări, stiu ca unele persoane o cred pe Iris o persoana fitoasa sau imatura câteodată dar eu o cunosc de foarte mult timp. De fiecare data când ma întâlneam cu ea, oricât de trista as fi fost felul ei de a fi mereu mi-a dat un motiv de bucurie.
- Si, cum merge cu noul partener de afaceri? Se uita la mine cu un zambet jucăuș incercand sa na faca sa vorbesc.
- Nici sa nu deschizi subiectul, este un dobitoc! Ma las pe spate oftand zgomotos privind cafeaua de pe fundul paharului.
- Oh suna interesant, trebuie sa-mi povestești. Isi ridica sprâncenele zâmbind întorcându-se spre mine apropiindu-se mai mult.
- Nu scap de tine dacă nu-ți spun nu?
- Nu. Imi zâmbește inocent asteptand sa ii povestesc.
- Nu am apucat sa lucrez foarte mult cu el dar nu mi-a lăsat o impresie prea buna, unde mai pui ca a avut probleme cu substanțele interzise.
- Dar trebuie sa recunisti tipul arată...bomba, oare este bun la pat? Imi intorc atenția spre ea lovind-o peste braț aceasta râzând.
- Bine destul despre Joseph, cum merge relația ta cu Sophie?
Cu toate ca atunci ca Iris vorbește despre baieti, ea are alte orientări cand vine vorba de sex, decand o cunosc a început sa placa fete care ba i-au frant inima ba a fost cu ele doar pentru ca se simțea singura. Dar chiar și asa, eu o iubesc pe Iris asa cum este ea.
- Aaa este mai complicat...suntem abia la începutul relației. Ma uit la ea clatinand capul in semn ca am înțeles rudicandu-ma de pe canapea.
Imi dau ochii peste cap cand aud iar telefonul sunand, deja ma saturasem de apelurile tatălui meu pe ziua de azi. Ma mir când iau telefonul in mana și vad un număr necunoscut pe ecran, cine m-ar suna cu număr necunoscut?
CITEȘTI
Doll | 18+
RomantizmReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...