Reyna- Haide Reyna, v-a fi distractiv! Imi spune prietena mea cu par castaniu dansand prin casa.
- Nu prea am chef de club azi Iris, nu dupa ce mi s-a intamplat ultima data, imi reaminteste vocea interioara simtind cum mici fiori pun stapanire pe corpul meu.
- Refuz sa merg singura, am doua bilete la cel mai popular club din oras in care nu intra oricine iar tu nu vrei sa mergi? Exclus draga mea prietena.
Decand Iris castigase acele bilete o luase razna, biletele acelea erau asemeni unei intrari gratis in raiul petrecerilor. Iris nu e genul care sa renunte cu una, cu doua insistand pe o tema toata ziua pana o accepti, imi placea sa petrec cu ea mai ales ca de cateva zile radia de fericire. Oftez si-mi dau ochii peste cap ladandu-ma convinsa de blondina sa merg cu ea. Aceasta ma apuca de ambele maini dansand prin camera sau mai bine zis incercand pentru ca eu mai mult paseam lent dupa ea tinandu-ne inca de mana.
- Eu iti aleg tinuta azi si nu ai voie s-o refuzi. Blondina face brusc o fata serioasa uitandu-se insistent in ochii mei de parca astepta sa vada cum mi se dilata pupilele.
- Bine....Spun eu lasandu-mi zambetul pe buze privind-o pe Iris cum merge spre sifonier inca dansand de parca ar fi deja ajunsa in club.
Mereu mi-am admirat prietena pentru felul in care stie sa se distreze si sa uite de toate lucrurile care o trag in jos. Eu pe de alta parte, nu sunt delic la fel. Inca ma gandesc la acel Joseph, cel care mi-a dovedit ca nu e facut numai din lapte si miere, cel care mi-a dovedit ca pe cat de usor ma poate atrage, pe atat de usor ma poate distruge.
Totusi.....nu l-am vazut niciodata pe Joseph asa in prezenta mea. Poate stie sa-si ascunda aceasta latura cand este cu mine. Imi scutur repede capul alungandu-mi aceste ganduri, concentrandu-ma pe momentul de fata. Imi indrept atentia spre blondina mea care dansa nestingherita, tinand la piept o rochie din satin de un verde de smarald avand pe ea urme fine de sclipici.- Vei arata ca o papusa proaspat scoasa din cutie in noaptea asta. Papusa.....asa imi spune el....
- Daca zici tu. Dau din umeri si ma uit la rochia din mainile blondinei, nu era intocmai pe gustul meu dar era prea tarziu sa mai dau inapoi, nu voiam sa-mi vad prietena bosumflata dupa ce afisa-se un zambet de milioane.
- Hai fuguta! Trebuie sa ne pregatim. Bate din palme si ma face sa ma ridic de pe locul abia incalzit de pe pat.
Merg in unde imi las rochia pe micul scaun alb de langa cada, sprijinindu-ma cu palmele de marginile chiuvetei crem. Aveam cearcane care nu cred ca puteau fi astupate cu consiler iar parul imi statea in toate partile, oftez agitata lasand apa sa curga in palmele mele hidratandu-mi fata. Iau un prosop alb, tamponandu-mi chipul umed simtindu-ma mai racorita. Imi dau cu putin consiler cat sa-mi acopar cearcanele macar sa arat decent, pentru fard aleg unul de un roz pal cu sclipici, aplic putina mascara si sunt gata. Ma dezbrac de hainele de pe mine imbracand rochia verde aranjand-o unde era nevoie.
Ma uit in iglinda si raman uimita cand vad cum imi venea rochia, se mula pe formele mele punandu-le in evidenta iar la piciorul stang are o mica crapatura. Ma invart in loc admirandu-ma in reflexia mea, imi placea tinuta dar larca era prea simpla. Ma uit prin jur si observ o mica cutiuta alba cu un trandafir roz pe ea care statea pe chiuveta, o iau in mana si o deschid dand peste un lantisor din argint cu o piata de aceeadi culoare ca rochia mea. Era superb dar nu puteam sa-l iau fara acordul lui Iris.- Reyna, ai terminat? Aud doua batai in usa alba tresarind la auzul lor. Deschid usa stand inca in pragul ei cu cutia in mana uitându-ma la ea.
- Da sunt gata.....am gasit acest lantisor si stiu ca n-ar fi trebuit sa umblu dar.....
CITEȘTI
Doll | 18+
RomansaReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...