Capitolul 27

3.6K 120 37
                                    

Reyna

Simteam cum durerea din cap imi tot pulsa de parca voia sa-mi taie creierul in doua, atat de mult am baut intr-o seara? Clipesc de cateva ori pentru a-mi clarifica imaginea vizuala uitându-ma buimaca in jur. Inima incepe sa-mi bata rapid cand observ ca nimic din ce este in jurul meu nu-mi pare cunoscut, parea o camera de....hotel?
Dau patura alba de pe mine riducandu-ma din pat dar parca ceva nu se simtea ok, ma uit pe podea si imi observ rochia pe care o purtaseem aseara aruncata pe jos, murdarita de ceea ce parea a fi...un lichid care pateaza foarte rau.
Ia stai asa, eu nu am purtat sutien ieri seara la richia asta, ceea ce inseamna ca.....oh nu. Nu. Nu se poate!

Instant am apucat asternutul alb ca laptele de pe pat cu care eram invelita si mi l-am infasurat pe corp. Perversul naibii! M-a, m-a....dezbracat cat eram inconsistenta!
Ma plimb frenetic de colo-colo prin camera care era destul de mare incercand sa-mi amintesc ceva de aseara insa degeaba. Ma simteam de parca eram amnezica cand defapt eu doar ma imbatasem.

Tresar si ma opresc brusc langa piciorul patului cand aud o cheie invartindu-se in broasca usii, ma incuiase ca sa nu fug.
Il urmaresc cum intra in camera cu o punga alba, grea daca e sa ma iau dupa varfurile degetelor lui rosii dar nu parea extenuat. Inchide usa cu piciorul drept lasand punga pe masuta din hol.

- Se pare ca frumoasa adormita s-a trezit intr-un final. Imi fac curaj sa ma uit la chipul lui care schita un zambet sarmand, privirea coborandu-i pe cearceaful alb pe care il tineam strans cu o mana la piept pentru a nu cadea.

Isi baga mainile in buzunarele pantalonilor sai negrii si inainteaza incet, cu pasi calculati spre mine. Deja imi bubuia inima de la bataile accentuate, corpul imi spunea sa profit de ocazie si sa o zbughiesc pe usa pentru ca nu apucase s-o incuie dar, ceva ma tinea pe loc, dorinta de a vedea ce are de gand sa faca ma omora.

- T-tu m-ai dezbracat? Intreb vrand sa par autoritara dar fara succes, ma balbaiam in ultimul hal din cauza lui.

Imi zambeste si chicoteste scurt continuand sa se apropie pana ajunge langa mine, intre noi fiind acum o distanta extrem de mica, aproape inexistenta.

- Da papusa, de ce? De data asta vrei sa ma vezi cum o fac cat esti treaza? Vocea lui si tonul jos pe care il foloseste imi provoaca fiori reci in tot corpul, facandu-ma sa strang si mai tare asternutul in pumn.

Degetul lui mic se apropie de parul meu cret, dandu-mi suav la o parte o suvita care-mi venea in fata.

- Si cand esti mahmura inca ai gratia unei femei. De ce zice mereu chestii atat de....iesite din comun?

El nu e ca restul barbatiilor, este mai special. Vorbeste altfel, se poarta altfel...
Ii privesc pierduta ochii verzi, uitandu-ma  de jos din cauza diferentei de inaltime. Mana cu care strangeam cu atata "dorinta" de cearceaf acum a cazut pe langa corp, cearceaful lasandu-mi putin sanii la vedere. Era atat de impunator, de infricosator doar ca nu in sensul ca-mi inspira nesiguranta, ba chiar cand eram alaturi de el ma simteam foarte protejata si aparata de rau. Doamne, nu ma lasa sa cad in capcana lui!

Ii simt mainile mari pe umerii mei mici acoperiti de cearceaf continuand sa se uite la mine. Apuca materialul care imi acoperea pieptul si ma trage brusc mai aproape inima mea deja explodand.

- Ce faci? Il intreb agitata privundu-i mainile cum strang materialul in pumni.

Se uita lung la mine pe sub gene parca spunându-mi din priviri sa am incredere. Inghit in sec nodul format in gat si tresar ca un iepure sperios cand indeparteaza materialul de pe mine, lasandu-l sa cada la picioarele mele.
Ramasesem complet muta, ca o stana de piatra, socata. Eu, Reyna Ross, stateam in fata lui Joseph Moore, partenerul meu de afaceri, dezbracata purtand doar o pereche de chiloti negrii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 26, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doll | 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum