Reyna
Ma uit la ceasul nenorocit de pe noptiera spunandu-mi ca mai am un sfert de ora sa fiu gata, imi doresc ca timpul sa se opreasca in loc si ca acea filmare pur si simplu sa numai existe. Ma imbrac intr-o rochie de seara neagra incercand sa-mi retin lacrimile care voiau sa-mi umezeasca obrajii, imi aranjez putin parul alegandu-mi niste sandale negre nu foarte inalte. Imi pun lantisorul primit de la parintii mei admirandu-l in oglinda, era asa fin si delicat...mi-as fi dorit totusi sa-l port undeva unde imi este drag sa merg.
Imi sterg lacrimile din ochi cu un servetel luandumi geanta visinie cu mine iesind din casa, primesc mesaj pe telefon ca taxiul comandat a ajuns asteptandu-ma jos. Nu aveam chef sa merg cu masina mea recunoscandu-ma cineva ca dupa aceea sa se scrie despre mine in toate ziarele.
- Buna seara! Spre hotelul Ryan va rog. Ii spun eu soferului acesta pornind masina.
Incercam sa ma relaxez dar nu puteam deloc, de ce trebuie sa fac un lucru atat de regretabil pentru a-mi repara "gresala"? M-am imbatat si eu o singura data si toata viata mi-e distrusa acum. Inima incepe sa-mi bata si mai tare cand soferul ma anunta ca am ajuns, mi se parea ca am ajuns prea repede dar nu-i puteam reprosa nimic soferului, el doar isi facea treaba. Ii platesc cursa, multumindu-i coborand din masina auzind cum pleaca, raman in fata hotelului gandindu-ma de doua ori inainte sa intru. Inspir adanc aer in piept inaintand incet spre intrare, chiar ca era frumos hotelul asta un gigant candelabru de cristal statea in mijlocul tavanului luminand toata incaperea.
- Buna seara, va pot ajuta? Imi ies din ganduri dandu-mi seama ca o doamna de la receptie asteapta un raspuns de la mine.
- Amm da, caut camera 18. Spun eu dorindu-mi ca in orice secunda sa se intample ceva imprevizibil.
- Desigur, luati liftul pana la etajul patru. Spune doamna foarte amabila cu mine arajandu-mi unde este liftul.
Ii multumesc mergand spre liftul argintiu asteptandu-l uitându-ma putin agitata, intru in lift cu inca doua persoane dupa mine apasand pe butonul cu etajul dorit. Cu cat urcam cu atat inima imi batea mai tare aproape iesindu-mi din piept, ies din lift uitându-ma pe coridor dupa usa cu numarul respectiv. O zaresc mergand pana-n capatul holului oprindu-ma in dreptul ei, hai Reyna demnitatea ta este in joc, imi spun eu printre ganduri incercand sa-mi fac curaj sa bat in afurisita de usa. Imi intind mana, pregatindu-ma sa bat dar inainte s-o fac usa se deschide brusc in tocul ei fiind Joseph imbracat intr-o camasa de un alb imaculat impreuna cu o preche de pantaloni negrii, se rezema cu un brat de ea privindu-mi tinuta.
- Ma bucur ca ai venit Reyna. Ma scotea din minti cum imi vorbea de sus, punand accent pe numele meu zambind enervant.
- Te rog, intra. Imi face semn eu trecand pe langa el indiferenta dorindu-mi sa plec cat mai repede posibil de aici.
- Cum vrei tu dar sampania alina durerea. Spune el pe un ton "seducator" uitându-se la mine in timp ce se apropia foarte mult.
Isi pune mana pe gatul meu apropiindu-ma de el
- Putina sampanie?
- Nu mersi, vreau sa plec cat mai repede de aici. Spun eu aspru privindu-l cu dispret.
- Cum vrei tu dar sampania alina durerea, spune el uitându-se "seducator" spre mine apropiindu-se enervant de mult de mine trecandu-si degetul pe buzele mele.
- Esti asa fromoasa Reyna, rosteste el muscandu-si putin buza inferioara. Nu zic nimic evitând sa-l privesc in ochi desi ii simteam privirea pe mine.
Isi duce mana pe gatul meu lipindu-si buzele de ale mele intr-un sarut care imi dadea fiori pe spate scapandu-mi geanta pe jos. Simt cum ma ia de coapse ridicandu-ma, obligandu-ma sa-mi incolacesc picioarele pe langa bazinul sau. Ma tranteste in pat venind rapid deasupra mea continuand sa ma sarute, simteam cum mintea incepe sa numai gandeasca ca deobicei luand-o la vale. Imi duc mainile spre camasa lui desfacand fiecare nasture pana la ultimul, Joseph dezbracandu-se de ea lasand-o sa cada pe podea. Simt cum coboara cu saruturile pana la pieptul meu dadu-mi bretelele rochiei jos tragand de ea pana ma dezbraca complet ramanand doar in lenjeria intima nde aceeasi culoare. Se apleaca spre pieptul meu sarutandu-l in timp ce imi desface sutienul cu o singura mana dandu-mil jos.
Imi era extrem de rusine ca el sa ma vada cu pieptul dezgolit, imi acopar sanii cu bratele simtind cum incep sa rosesc dar Joseph imi apuca bratele ducandumi-le la cap nelasandu-ma sa fac vre-o miscare.
- Lasa-ma sa te admir. Imi spune el soptit la urechea incepand sa-mi linga lobul simtind cum corpul imi ia foc instant.
Imi miscam picioarele din vauza fiorilor nesfarsiti din corpul meu incercand sa nu gem dar in zadar. Nu ma puteam controla, acesta coboara la sanii mei incepand sa-l linga pe cel drept apoi ma linge pana ajunge la buze sarutandu-ma pasional. Imi duc mainile la slitul pantalonilor lui, desfacandu-l acestia in cateva secunde fiind deja pe jos alaturi de camasa si sutien. Depune saruturi umede pe abdomenul meu apucand de ambele capete ale chilotilor mei, incep sa tremur incontrolabil cand simt ca ii trage incet in jos dandu-le drumul pe podea. Ma simteam aiurea dar tot odata simteam un sentiment pe care nu l-am mai simtit pana acum, imi duc mainile pe maxilarul sau tracandu-l spre mine strivindu-mi buzele de ale sale.
Schimbam rolurile acum eu fiind deasupra dezlipindu-ne din sarut uitându-ma la el, gafaim amandoi incercand sa refacem cantitatea dea aer pierduta in saruturi, el dandu-mi parul dupa ureche. Ma aplec spre abdomenul sau sarutandu-l coborand incet in jos.
- La dracu! Il aud spunand cu o voce foarte joasa simtind cum isi pune mana pe spatele meu punandu-ma inapoi cum eram inainte.
Intr-o clipa suntem amandoi goi simtind cum un fior imi trece pe coloana trecandu-si varful degetului usor pe abdonenul meu. Apuc brusc in pumni lenjeria crem a patului cand simt o durere in locul interzis, imi inchid ochii simtind cu Joseph isi lipeste fruntea de a mea intorcandu-mi capul spre el cu mana cealalta.
- Uita-te la mine Reyna. Mintea mi-o lua razna cu fiecare secunda care trecea, parca timpul se oprise in loc cand il priveam pe Joseph in ochi simtind cum corpurile noatre sa lipesc unul de altul.
Imi duc mainile pe spatele lui incepand sa-l zgarii dorindu-mi sa simta ce simt si eu, ma apuca intr-o imbratisare acum fiind deasupra lui putand sa-i vad mai bine chipul. Se ridica in sezut sarutandu-mi gatul simtind cum gemetele imi parasesc gura, isi lipeste buzele de ale mele simtind cum accelereaza rutmul eu punandu-mi bratele dupa umerii sai. Numai simteam durerea de la inceput, in schimb simteam un val de placere care nu-mi dadea pace, imi duc mainile spre pieptul lui zgarindu-l pana la abdomen asteptand gemetele lui de durere.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...