Capitolul 26

2.4K 85 9
                                    

Reyna

- Pun pariu ca Joseph ala si-a tras-o cu toate fetele din club pana acum.

- Iris exagerezi, o fi el frumos si irezistibil dar nu toate fetele ii cad la picioare.

Incercam asimilez conversatia dintre prietenele mele care il barfeau pe cretinul de Joseph. Nu intelegeam de ce toate purtatoarele de vagin sunt obsedate dupa el, nu are nimic deosebit fata de restul barbatiilor. Este un misogin nesimtit care nu stie decat sa profite de fete dar.....exista si un dar. Era al naibi de frumos chiar si cand era urat.

- Reyna, cum rezisti? Ii aud vocea lui Iris chiar daca in club rasuna muzica la maxim din orice colt.

- Sunt bine...tu? Spun eu putin balbaita din cauza alcoolului care acum pisese stapanire pe mine. Bausem deja opt sau zece shot-uri de tequila si alte bauturi care imi facusera capul sa se invarta mai rau decat un carusel.

- Vreau sa dansez, veniti pe ring cu mine. Nu apuc sa protestez ca Itis ma apuca in graba de incheietura mainii si ma trage dupa ea prin multime.

Stiam ca nu este o idee buna sa ma agit pe ring mai ales ca eram ametita si in orice moment piteam sa dau afara tot alcoolul din mine dar pana la urma, in seara asta am zis ca ma distrez. Imi inchid ochii si imi las corpul purtat de ritmul muzicii prinzandu-mi gratios parul cu mainile. Ma simteam de parca tot ringul imi apartine, ma pot misca in voie, pot dansa cum vreau. Imi deschid ochii si observ ca Iris numai era langa mine, ma uit dupa ea dar nu o zaresc asa ca nerg s-o caut cand ma ciocnesc puternic de un piept tare aproape cazand din picioare dar o mana care se incolaceste pe talia mea ma prinde inainte sa fac contact cu podeaua.

- Ma scuzati, chiar nu am vrut sa va lovesc. Spun stanjenita cand observ ca domnul de care m-am ciocnit avea un pahar in mana dar acum era aproape gol iar continutul lui era pe camasa sa. - Lasati-ma sa va iau alta bautura.

- Nu vreau alta baututa señorita. Imi spune acesta cu o voce calma luandu-mi mana tremuranda in mana sa. - In schimb, vreau un dans cu dumneavoastra.

- Nu prea stiu sa dansez dar daca asta doriti, sigur. Las paharul pe masa barului urmandu-l pe domn inapoi pe ring.

Ne-am unit mainile, mana mea stanga inconjurandu-i gatul iar cea dreapta strangand-o pe a sa. Cealalta mana ii era pozitionata pe spatele meu astfel incat sa ma tina cat mai aproape de el.
Atmorfera era iesita din comun, eu ma simteam ametita, abia de imi mai zaream prietenele iar picioarele mele stangi mereu il calcau pe batbatul care ma tinea langa el.

- Ma scuzati. Am spus suficient de clar cat sa ma auda in toata harmalaia dinauntru.

- Nicio problema señiorita. Spune-mi te rog, de ce esti aici in seara asta? Cu toate ca aceasta era o intrebare pentru a deschide o conversatie, tonul pe care m-a I intrebat imi dadea mici fiori.

- Ammm, am venit cu prietenele mele stiti.....ne traim tineretea. Eram eu beata dar nu voiam sa dau chiar tot din casa.

Barbatul sapa in ochii mei parca dadandu-si seama ca nu eram dispusa sa vorbesc despre subiectul asta.

- Daca imi permiteti sa va intreb, cum va numiti? Acesta mi-a zambit prieteneste, continuand dansul.

- Javier señorita. Javier.....numele asta nu-mi inspira incredere.

Satula de dansat ma desprind de acesta uitandu-ma in jur ametita.

- Ma scuzati, t-trebuie sa-mi pudrez nasul. Am mintit eu balbaindu-ma strecurandu-ma prin multime dar inima imi tresare cand ii simt strangerea puternica pe incheietura mea.

- Oh señorita dar nici nu am terminat dansul, permiteti-mi sa va duc undeva mai, privat. Imi simteam pulsul crescand iar panica punea stapanire pe mine. Tipul asta nu e de incredere.

- Da-mi drumul!

Imi smucesc mana din stransoarea sa si alerg printre oameni de parca necuratul era pe urmele mele. Beata fiind, vedeam totul in ceata si neclar astfel incat iesisem pe o usa iar acum, nu stiam unde sunt. Fara a sta pe ganduri continui sa alerg in bezna de afara fara a ma uita inapoi.
Si atunci, ma lovesc de un corp masiv, socul dezechilibrandu-ma si cazand pe jos.

- Reyna? Ce s-a intamplat? De ce esti aici si, de ce fugi?

Joseph.

- F-fug de un n-nebun care voia....voia s-sa....

Nici clar numai puteam vorbii din cauza lacrimilor care incepusera sa-mi curga pe obraji, cred ca aratam deplorabil. Simt cum sunt ridicata pe brate el bagandu-ma in masina sa neagra.

- Calmeaza-te, acum esti in siguranta. Suspinam in liniste, stergandu-mi lacrimile cu podul palmelor si frecandu-mi bratele.

Josephs s-a asezat langa mine pe bancheta din spate punandu-mi pe umerii mei reci sacoul sau negru probabil observandu-mi gestul.

- Uite-te la tine, esti beata, ti-e frig si nu stii unde te aflii. Acum ca esti tu aici, stiu unde sunt. Era adevarat ce afirma, eram doar un copil rasfatat care se pierdea si avea nevoie de ajutor oriunde se ducea.

Mi-am inchis incet ochii, capul meu ajungând pe umarul lui Joseph, lasandu-ma purtata de somn.

Doll | 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum