Capitolul 12

4.8K 114 0
                                    

Reyna

Ma trezesc parca dintr-un vis nesfarsit uitându-ma in jurul meu amintindu-mi de noaptea trecuta. Ma ridic brusc din pat cu patura cearceaful pe mine uitându-ma dupa Joseph care nu era in camera, perfect. Imi fac un nod improvizat la acesta cat sa nu cada de pe mine strangandu-mi hainele de pe jos. Ma pregatesc sa ma imbrac si totusi ceva imi atrage atentia, merg spre masuta de langa fereastra dand de telefonul lui Josrph acum pot sterge filmarea.

Ma uit in jurul meu asigurandu-ma ca nu voi fi prinsa apoi incerc sa-l aprind la naiba! Are parola.....si acum ce fac? Raman ingandurata cu telefonul in mana neauzind usa baii deschizându-se, tresar cand ii simt pieptul umed lipit de spatele meu pozitionandu-mi capul pe umarul sau cu o mana luandu-mi telefonul.

- Nu te-a invatat mama ta ca nu este bine sa umbli prin lucruri care nu-ti apartin Reyna?  Pentru cateva secunde nu zic nimic incercand sa ma abtin din a mu-i trage o palma. Ma retrag brusc din stransoarea lui tinand de cearceaf pentru a nu cadea.

- Sterge filmarea Joseph, ti-am facut favorul. Zic eu pe un ton rece incercand sa ignor faptul ca purta doar un prosop care era gata gata sa cada.

- Atitudinea Reyna. Pocnestel, ce ai de pierdut? Vocea din capul imi tot repeta asta dar cine stie la ce se mai ajungea.

- Sterge-o acu-

- Poate daca m-ai ruga frumos, imi zice simtindu-i cealalta mana pe spatele meu lipindu-ma de el. Nu te lasa calcata in picioare de ticalosul asta, ai demnitatea ta!
O gramada de ganduri imi veneau in minte ca o tornada dupa care nu ramane nimic.

- Sa-ti mai spun ceva....timpul nu-i de partea ta roșcato. Imi spune soptit jucandu-se cu o suvita de a mea.

Ma uitam in gol analizand variantele care m-ar fi putut salva dun aceasta situatie, as putea sa-i smulg telefonul din mana si s-o iau la fuga....dar usa este incuiata iar eu sunt doar intr-un cearceaf.  Expir greutatea adunata in mine luand o decizie, imi pun o mana pe pieptul lui in timp ce pe cealalta o duc pe ceafa lui tragandu-l aproape de mine dandu-i impresia ca urmeaza sa-l sarut.

- Am incercat sa fiu cat de draguta am putut, ti-am jucat jocul murdar....dar daca vrei sa jucam murdar, te voi bate la acest joc de fiecare data cand voi avea nenorocita de ocazie. Zic pe un ton autoritar dar in acelasi timp calm linistea dintre noi deja facandu-si simtita prezenta uitandu-ne in ochii celuilalt.

- Deci vei sterge acea filmare si nu vei mai aduce vorba de ea niciodata....si daca nu o faci, iti garantez ca iti pot face viata un adevarat calvar din care o sa-ti doresti sa iesi cat mai repede, pentru ca nu ma sperii. Imi mentin privirea rece pe ochii lui asteptand sa reactioneze, imi retrag mainile de pe el privindu-l cu satisfacuta cum ramane ingandurat.

- Deci, ne-am inteles? Spun vesela afisand un zambet satisfacut pe fata luandu-mi hainele de jos mergand in baie pentru a ma imbraca.

Fara sa vreau incep sa chicotesc dupa ce usa baii se inchide avand in cap numai chipul ingandurat al lui Joseph asa merita.
Imi imbrac rochia purtata acum o noapte avand grija sa arate impecabil pe mine ajustand-o cu mainile. Imi iau geanta iesind din baie uitându-ma spre patul din camera vazandu-l pe Joseph cu telefonul in mana, zambesc "malefic" apoi descui usa camerei iesind pe holul urias. Merg spre lift apasand pe butonul argintiu, cat de increzut poate fi acest Joseph? Ma enervam numai cand imi aminteam cu ce fusesem de-acord sa fac pentru a sterge porcaria aceea de filmare.

•••

Chiar daca parintii mei s-au intors din vacanta si sunt prezenti la firma tot simt nevoia sa-i mai ajut cu contractele, nu este deloc usor sa intretii o intreaga firma fara ajutorul cuiva de incredere. Asa ca iata-ma aici, in biroul meu asigurandu-ma ca fac alegerile corecte.

Doll | 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum