JosephExpir fumul gros al tigarii care statea intre degetele mele urmarindu-l cum se evapora incet la contactul cu aerul, ma sprijin cu coatele de balustrada subtire privind in jos spre masinile care veneau si plecau. Decand am vazut-o pe Reyna atat de panicata si speriata, nu mi-o pot scoate din cap....ce-mi face fata asta?
Felul in care tremura in bratele mele, lacrimile care ii patau obrajii albi....ochii aceia de un albastru pur inecati in lacrimi grele... Ce-i cu mine? Nu am mai simtit asa ceva fata de nicio fata, pana acum. Toate fetele erau in limba dupa mine insa ea, decand am vazut-o prima data mi-a inspirat un aer rece, nu era ca celalalte care voiau numai un singur lucru de la mine, sex.
De cele mai multe ori ajungeam sa le-o trag fetelor din clubul pe care-l frecventam numai pentru a ma elibera de stres. Imi placea sa le stiu la degetul meu mic, la mila mea in asa fel incat sa pot face tot ce pofteam cu ele, sa le domin. Insa, decand am facut-o cu ea.....ceva din mine mi-a starnit o dorinta puternica de a o proteja, de a o sti in siguranta. Fara asta are ceva special, parul acela roscat ca focul, ochii albastri care daca se uita la tine te ingheata pe loc, pielea perfecta de parca ar fi scluptata, chipul angelic.....toate acestea ma faceau s-o iau razna. Ea era cea pe care mi-o doresc cu ardoare.
Savurez ultimul fum din tigarea pe care am terminat-o prea lent aruncand chistocul alb pe balcon. Trebuia sa ma opresc din a ma mai gandi la ea, stiam ca nu fac bine riscand sa ma indragostesc nebuneste de ea la sfarsit, cea ce nu-mi doream pentru ca odata indragostit, numai esti constient de ce faci. Iubirea e ca un drog fara leac.
Apuc in graba geaca mea neagra cu un sarpe alb pe spate imbracand-o in timp ce ieseam pe usa camerei. Ies in curte unde imi vad bijuteria de motor negru lucind sub soarele puternic, ridic piedica in care se sprijinea apoi ma urc pe ea rotind cheia in contact. Zambeam satisfacut de sunetul motorului care abia astepta sa-l pun la incercare pentru o "plimbare" pana la Javier, imi pun casca de aceiasi culoare ca motorul pe cap, nu inainte de a-mi trece mana prin acesta pentru a ma asigura ca nu-mi vin suvite subtiri in ochi.
- Javier?! Unde esti? Strig de nebun prin clubul imens vrand sa schimb cateva vorbe cu acest Pablo Escobar - Trebuie sa vorbesc ceva important cu tine!- Querirdo Dios! Tulburi toata linistea chico. Imi intorc privirea in spate vazandu-l pe Javier asezat pe un scaun negru, picior peste picior avand o palma care o acoperea pe cealalta, coatele fiindu-i sprijinite de manerele scaunului. - Ar fi bine sa ai un motiv foarte plauzibil pentru care imi tulburi linistea.
- Fi sigur ca am, pot sa stiu de ce traficantii au atacat restaurantul din apropiere? Intreb destul de nervos uitându-ma pentru prima data la Javier cu manie.
- Tonul voci chico in primul rand, in al doilea rand....decand iti pasa tie de un restaurant atacat? Deobicei nu-mi pasa de victime ori de locurile atacate uneori de traficanti insa de data aceasta imi pasa cu atat mai mult cu cat in asta era implicata Reyna, iar daca ar pati ceva din cauza mea, nu mi-as ierta-o toata viata.
- Nu-mi pasa, doar ma deranjeaza faptul ca nu m-ai anuntat ca acel restaurant v-a fi atacat. Asa gaseam o cale s-o salvez de la dezastru. - Si totusi, de ce l-au atacat?
- Esti enervant de curios chico, n-ai auzit de proverbul curiosii mor repede?
- Raspunde-mi Javier. Spun cat se poate de calm pentru a nu ma trezi cu pistolul unuia dintre paznicii sai lipit de tampla.
- In restaurantul ala era un interlop care m-a tradat, Alvarez Leon. Scopul atacului era ca el sa moara dar cumva, a reusit sa scape insa nu ma voi lasa pana nu mi se va aduce capul sau pe birou.
Vorbele lui imi starnesc o oarecare teama fata de el, daca pana acum nu-si exprimase acesta dorinta desprinsa din filmele de groaza de fata cu mine insemna ca nu avea incredere in multi aliati care-i calcau pragul.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...