Reyna
Este trecut de miezul noptii iar eu nu pot dormi, cred ca mai bine mergeam acasa dar totodata nu voiam s-o las pe Iris singura mai ales ca trece printr-o perioada grea, imi intorc capul spre ea uitându-ma cum doarme gandindu-ma la acel sarut din baie de ce a facut-o? Nu vreau sa se indragosteasca de mine iar dupa sa regrete. Simteam ca cedez psihic si mental, purtam o discutie cu mine insumi in mintea mea incercand sa gasesc o solutie pentru tot ce se intampla.
Ma ridic silentios din pat incercand sa n-o trezesc pe Iris mergand spre balcon iesind pentru o gura de aer. Ma sprijin cu coatele de pervazul alb uitându-ma spre cerul instelat, nu stiam ca cea mai buna prietena a mea are o atractie pentru mine. Intotdeauna am fost goarte apropiate inca decand eram mici nu cred ca pot spune un lucru pe care nu l-am facut impreuna, totusi...nu a fost atat de rau acel sarut... Imi scutur capul cand realizez cea ce gandesc, nu Reyna, nu este normal sa te saruti cu cea mai buna prietena. Oftez nervoasa trecandu-mi mainile prin par privind in gol peisajul nocturn, imi verific telefonul vazand ca este deja cinci fara douazeci.
Intru inapoi in casa mergand in hol punandu-mi pantofi in picioare iesind din casa, poate acasa voi putea dormi. Ma urc in masina plecand grabita pentru a apuca cateva ore bune de somn.•
Tresar din somn cand aud miscari prin casa, iar e Joseph? Imi zic eu deja plictisita de baiatul asta, ies din camera uitându-ma pe hol simtit un parful barbatesc combinat cu unul de dama asta nu are niciun sens. Merg usor spre sufragerie ramanand uimita peste cine dau.
- Mama? Tata?
- Draga mea, doamne cat ma bucur sa te revad.
- S-Si eu pe voi. Spun uimita in timp ce mama ma imbratiseaza bucuroasa sa ma vada.
- Dar ce faceti aici? Si, nu trebuia sa mai stati doua zile? Intreb eu in timp ce ne asezam pe canapea.
- Pai am vrut sa-ti facem o mica surpriza si se pare ca nea reusit. Spune tata razand la sfarsit sarutandu-ma pe frunte.
- Ah sa nu uit, ti-am luat un cadou. Spune mama entuziasmata cautand printr-o punga neagra.
- Ce? V-ati cheltuit banii ca sa-mi luati mie un cadou?
- Draga mea vorbesti de parca am cheltuit o tona de bani. Ma uit la mama cu drag in timp ce imi inmaneaza o punguta violet eleganta cu numele meu pe ea.
- Ce mai astepti, deschide-o. Spun amandoi parca mai entuziasmati ca mine asteptand sa vad ce este in punguta.
Bag mana emotionata scotand o cutiuta neagra patrata uitându-ma la ea incercand sa-mi dau seama ce este inauntru, ma uit la parintii mei acestia indemnandu-ma din priviri s-o deschid. Imi fac curaj si o deschid vazand un lantisor cu un cristal de un albastru foarte frumos.
- Stai sa te ajut. Spune mama luand lantisorul punandu-mil la gat.
- Iti sta atat de bune draga mea. Imi spune tata luandu-ma in brate. Imbrasirea noastra este intrerupta de soneria telefonului care nu se mai oprea din sunat.
Tata ofteaza zgomotos raspunzand apelului ridicându-se de pe canapea acum fiind numai eu si mama.
- Si scumpo spune-mi, cum te-ai descurcat zilele astea cu firma, te-ai inteles cu Joseph? Numai cand i-am auzit numele baiatului mi-am adus aminte de ce a facut la acea intalnire, cum a avut grija de mine...
- Da mama cum sa nu na inteleg cu el, m-am descurcat bine la firma cat ati lipsit.
- Ma bucur scumpo. Mama nu apuca sa-si termine fraza ca tata vine in pasi repezi spre noi bagandu-și telefonul inpaoi in buzunar.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...