Reyna
Imi deschid cu greu ochii incercand sa-mi amintesc ce s-a intamplat, ma uit pe geam si observ ca deja apune soarele. Cat am dormit? Ma intreb in sinea mea incercand sa ma conving ca mi se intamplase nu a fost un vis, ma pregatesc sa ma dau jos din pat cand vad pe noptiera o tava plina cu mancare si cea ce parea a fi un fresh de porticale.
Brusc incep sa-mi amintesc ce se intamplase, nu-mi place sa recunosc dar vizita neasteptata a lui Joseph m-a salvat. Ma dau jos din pat cu gandul sa-l caut sa-i multumesc dar probabil deja plecase, oftez putin dezamagita dar imi amintesc ca voi mai avea sansa sa-l intalnesc. Intru in baie uitându-ma in oglinda uriasa care imi arara parul meu ciufulit si cearcane usir evidentiate, imi dau ochii peste cap incepand sa na dezbrac de pijamale trebuie neaparat sa-mi fac o baie. Las apa sa curga in cada cat ma dezbrac apoi imi pregatesc prosoapele, ma relaxez total cand simt apa calda cum imi curata tot corpul lasandu-ma sub apa.
Ma uitam prin apa la tavanul alb memoria mea repetand momentul de acum cateva ore, cand ma gandesc ca Joseph a stat cu mine cat am dormit chiar dupa cele intamplate. Imi ridic capul la suprafata lipindu-ma cu spatele de peretele cazii aducandu-mi genunchii la piept. Oare....oare Joseph ma place? Nu Reyna. Nu are cum, are deja o prietena care il merita. Gandurile imi sunt tulburate de un zgomot puternic care venea de pe holul casei, incepusem sa tremur putin ce puteam face? Sunt o fata in baie careia cred ca i-a fost casa invadata de un hot, imi iau inima in dinti invelindu-mi corpul intr-un prosop alb gros luand cu mine singura arma grea, o sticla de sampon.
Apas cat de silentios pot clanta usi uitându-ma in jur cu inima cat un purice, nimic suspect. Imi tin prosopul bine pe corp mergand spre hol atenta la orice miscare sau sunet, totul era la locul lui, nimic nu lipsea. Oare doar mi s-a parut? Nu n-are cum, sunt sigura de ce am auzit asa ca inaintez spre sufragerie simtind ca, cu fiecare pas devin din ce in ce mai speriata. Cand ajung in sufragerie vad doua pungi albe pe masa in care parea a fi mancare.
- Ce nai... nu apuc sa-mi termin propozitia ca simt o mana care ma apuca de gura de la spate care ma face sa scap sticla grea de sampon eu tipand.
-Shhh. Vocea imi era extrem de cunoscuta, incercam sa ma intorc dar tipul nu ma lasa.
- Iti dau drumul dar numai tipa. Spune acesta eu dandu-mi instant seama cine este.
Isi ia mana de pe gura mea eu intorcandu-ma spre el privindu-l aproape fiind gata sa-l omor.
- Ai un mod foarte ciudat de ati arata multumirea fata de cineva sti? Ma calca pe nervi tipul asta, cu toate ca m-a ajutat si ca acum m-a facut datoare vanduta tot idata imi vine sa-i rup gatul cand ii vad zambetul ala enervant.
- Parca plecasei domnule "intru ca un hot in casa Reynei" Spun eu incercand sa-l enervez dar mai mult el reusea sa faca asta cu mine.
- Plecasem sa iau ceva de mancare pentru ca nu prea mai aveai nimic prin frigider. Ma uitam la el neschitand vre-o emotie pe fata nici eu nu stiu de ce.
- Bine pai....o sa merg sa pregatesc niste spaghete pentru mai tarziu. Se uita la mine pentru cateva secunde apoi ia pungile ducandu-se in bucatarie.
Simteam ca are ceva in cap si voiam sa aflu ce, de ce s-ar purta dintr-o data asa frumos cu mine? Merg dupa el in bucatarie rezemandu-ma de perete uitându-ma la el cum sta cu spatele la mine.
- Ce urmaresti defapt?
- Cum adica? Imi raspunde el in timp ce pregatea apa pentru paste.
- Nu face pe prostul, pana acum te purtai ca un misogin cu mine si acum, dintr-o data cand mi-e rau ma trezesc cu tine in casa avand grija de mine astfel facandu-ma datiare vanduta tie.
Ofteaza cu o urma de regret lasand tot ce facea apropiindu-se incet de mine, imi tot spuneam in sinea mea poate s-a schimbat Reyna. Dar nu avea cum, oameni nu se schimba de la o zi la alta nu?
- Stiu ca am fost un misogin cu tine Reyna, asa sunt eu deobicei dar cand am auzit-o pe mama ta la telefon cat de ingrijorata era, nu am putut sa-i refuz cererea de a verifica daca esti bine stiind ca ai mai avut un episod de genul. Ma uitam la el incercand sa-l cred dar nu prea reuseam deoarece ma gandeam ca acum poate zice orice ca sa ma aibe la degetul mic si maine sa fie misoginul de toate zilele.
- Sarutul? Sarutul din birou...de ce ai facut-o? Ai deja o iubita. Spun eu incercand sa scit adevarul la iveala din el.
- Nu as putea spune ca Amber este iubita mea....suntem doar prieteni.
- Aha, si prietenii se saruta ca doi indragistiti nu? Intreb eu sarcastic uitându-ma cum isi muca buza de jos.
- Intre mine si ea nu este nimic serios, suntem prieteni cu beneficii atata tot. Raman putin socata la aflarea acestei informatii, prietenia nu consta in acest lucru.
- A adica tu ti-o tragi numai cuprietenele tale si aceasta cgestie tu o numesti prietenie nu?
- Nu nu e-
- Nu sti ceva? Nici nu-mi pasa, mai bibe merg sa-mi usuc parul si sa ma schimb in pijamale. Plec oarecum....furioasa din bucatarie dar nu intelegeam de de, de ce mi-ar pasa de priteniile lui Joseph sau ce face el.
Intru in camera inchizand usa cautandu-mi uscatirul de par, nu puteam trece peste faptul ca Joseph m-a sarutat in birou iar probabil acum ma crede usor de controlat cu aceasta chestie. Nu-mi puteam scoate din minte fraza suntem doar prieteni cu beneficii. Adica...daca eu eram prietena lui ajungeam la el in pat? Opresc uscatirul scuturandu-mi puti capul alungand acest gand inxinifiant dar daca asta inseamna prietenia cu o fata pentru el atunci nu vreau sa fim mai mult de parteneri de afaceri si gata.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...