JosephAu trecut trei zile de la "incidentul" de dupa intalnirea cu patronul hotelului, adevarul este ca Amber nu-mi ofera aceasi stare pe care mi-o ofera Reyna. Atunci cand priveste cu ochii ei albastri spunându-mi din priviri ce fel de femeie e, ma simt coplesit si as face orice pentru ea. Amber nu este iubita mea, suntem doar prieteni cu beneficii dar am degand sa incetez cu asta, vreau o relatie stabila care nu se bazazea numai pe sex si placere.
De trei zile Reyna ma ignora incercand sa ma evite cat poate ea de mult, simt ca mor daca nu fac ceva pentru a ne reintoarce la "relatia" dinainte. Stateam in pat cand tonul telefonului imi spulbera toate gandurile, ma ridic plictisit raspunzand sec, fara niciun pic de vlaga in mine.
- Alo? Spun sictirit asteptand sa vad cine e la capatul firului.
- Joseph dragul meu, sper ca nu te deranjenz.
- D-na Ross, desigur ca nu spuneti.
- Joseph ai putea merge la Reyna acasa pentru mine te rog? Ne-a sunat ca astazi nu merge la firma pentru ca are treaba dar eu simt ca ma minte, ai putea sa te asiguri pentru mine ca este bine?
- Da d-na Ross dar nu cred ca as putea, trebuie sa ajung la o intalnire importanta...
- Ah nu te ingrijora, tatal tau s-a dus deja. Perfect. Cum as putea merge la Reyna acasa atata timp cat ea ma uraste.
- Ok d-na Ross, va promit ca voi merge la Reyna si daca se intampla ceva rau, va voi anunta imediat.
- Multumesc Joseph! Spune aceasta inchizand apelul, cu toate ca nu as vrea sa merg o voi face de dragul mamei sale.
Ma schimb de pijamale apoi imi iau cheile de la masina iesind din casa, nu pot sa cred ca fac asta. Urc in masina punandu-mi centura pornind din loc, acum chiar nu o mai pot evita sau ea pe mine si intr-un fel e mult mai bine asa decat sa merg la firma. Parchez masina aproape de complexul de blocuri iesind din ea incuiand-o, intru in bloc urcand cu liftul pana la etajul sapte unde caut usa cu numarul douăzeci si patru. Simteam cum inima imi bate mai repede ca de obicei cu cat ma apropiam de usa, trag aer in piept si bat de doua ori asteptand ca roscata sa-mi raspunda.
Aud incuietoarea usii apoi o vad pe roscata in prag uitându-se la mine sec.- Ugh, pleaca. Se pregateste sa inchida usa dar ma impotrivesc tinand-o cu mana intrand inauntru
- Nu te ambala asa roscato, am venit numai pentru ca m-a pus mama ca altfel nu veneam.
- Te-a pus ma ha? Ca sa ce? Ma intreaba inchizand usa punându-și bratele incrucisate la piept.
- M-a trimis sa vad daca esti bine.
- Pai m-ai vazut, sunt bine acum sti unde-i usa, poti pleca. Imi spune sictirita mergand pe ciridor pana la bucatarie lasandu-ma singur.
Deja ma enerva, dar nu era atat de enervanta car sa ma scoata din minti, este genul de "enervanta" care imi place. Stau cateva secunde pe hol apoi merg spre bucatarie dupa ea planuindu-mi s-o enervez.
- Sti, nu asa se trateaza musafirii.
- Musafirii nu intra neinvutati in casele oamenilor dragul meu, spune ea ranjind putin la mine apoi revenind la chipul ei rece.
- Ai degand sa ma servesti cu ceva sau ma servesc singur? Intreb eu ranjind la ea stiind ca asta o va scoate din minti.
- Nu am degand sa...nu isi termina propozitia ca strange din ochi ducandu-si mana la cap scotand un mic au printre buze.
- Esti bine? Intteb eu ingrijorat apropiindu-ma de ea dar aceasta cand ma vede se da cu doi pasi mai in spate de mine.
- D-Da! Te rog pleaca acum. Spune ea putin nervoasa dar nu aveam degand sa plec, era evident ca nu ii este bine su daca as fi plecat, mi-as fi incalcat promisiunea fata de mama ei.
- Asculta roscato, ai degand sa-mi spui ce ai sau ai degand sa taci? Si nu, nu plec pana nu aflu ce ai. Spun pe un ton putin rastit la ea aceasta uitându-se uimita la mine.
- Ma doare putin capul dar nu este mare chestie. O vad cum minte, era o chestie mai grav decat zucea ea strangea din ochi si nu-si lua mana de la cap.
- Minti, e clar ca e mai rau decat zici tu. O iau usor de talie ducand-o in camera ei cu intentia de a o intinde in pat.
Si corpul mi se parea ca ii arde cu toate ca nu purta haine groase si nici in casa nu era foarte cald. O intind in pat apoi merg sa-i aduc un pagar cu apa din bucatarie urmand s-o pun sa ia o pastila. Pun paharul cu apa pe noptiera de langa patul ei apoi ma mai uit la ea observand ca e palida la fata.
- Ce simtome mai ai?
- Ma doare capul, ma simt slabita si simt ca imi arde usor corpul.
- Somnolenta ai? Aceasta da din cap aproband.
- Unde ti patilele.
- Intr-un raft din baie.
- Ok, stai aici si sa nu adormi pana nu vin eu ca sa-ti dau o pastila.
- Ok.
Ma ridic din pat mergand repede pana la baie cautand in raft ceva pentru durere de cap pana gasesc un recipient cilindric portocaliu pe care il iau cu mine. Ma intorc in camera ei unde iau o pastila in mana apoi ii ridic usor capul aceasta deschizandu-si gura. Ii dau pastila apoi o ajut sa bea putina apa asigurandu-ma ca nu se inneaca.
- Vrei sa dormi? Roscata aproba inchizandu-si incet ochii eu ramanand atent la ea.
Dupa ce ma asigur ca adoarme imi trec degetele prin parul ei frumos cret, era asa frumoasa chiar si cand dormea. Nu stiu cum reuseste sa ma seduca fara sa faca nimic dar important este ca ii iese, as da orice s-o am numai pentru mine.
CITEȘTI
Doll | 18+
RomanceReyna Ross o tânără frumoasa de 21 de ani care are parte de tot ce și-ar putea dori altcineva, cariera, mulți bani, un viitor asigurat. Da, toate acestea sunt minunate dar ea se simte incompletă, chiar dacă la prima vedere pare o fata serioasa care...