Capitolul 9

4.8K 124 1
                                    

Reyna

Aproape ca alerg spre camera mea cand aud telefonul sunand a treia oara dand semne ca persoana care ma apeleaza nu se lasa pana nu-i raspund.

- Alo? Zic eu putin iritata dorindu-mi sa fie ceva important.

- Reyna, ne putem vedea?

- Iris? Da, normal und-

- Vino la mine, repede. Tonul vocii ei ma baga putin in sperieti, parea ca a plans sau ca ii este rau.

Imi iau repede o tinuta la intamplare pe mine asigurandu-ma ca nu arata ca un tufis din padure appi ies in graba din casa inchuzand usa. Acum daca stau sa ma gandesc, nu am mai vorbit cu Iris demult timp am mai sunat-o dar nu mi-a raspuns gandindu-ma ca petrece timpul cu Sophie. Urc in masina grabindu-ma spre casa lui Iris, sunt ingrijorata pentru ea as face orice ca s-o vad fericita si implinita. Ma afundasem atat de tare in ganduri ca soneria telefonului care suna iar, parca era inexistenta pentru mine. Ma uit pe ecran inchizand imediat cand vad nunele Joseph, fix de el aveam nevoie acum.

Parchez masina langa casa lui Iris iesind ca o tornada din masina, incerc sa intru inauntru dar usa era incuiata asa ca bat disperata in ea pana aud cum de descuie. Raman fara cuvinte cand dupa usa apare Iris plangand, cu ochii rosii si ciufulita cu o sti la de alcool in cealalta mana.

- La naiba Iris, ce ai patit? Ma uitam la ea inca crezand ca visez urat dar nu era asa.

- Sunt o idioata Reyna, asta s-a intamplat. Spune zambind fals luand inca o gura din sticla pe jumatate bauta.

- La ce te referi?

- Ai mei au aflat de mine si Sophie, mi-au facut un scandal monstru iar ea nu a vrut sa fie implicata in problema asta, asa ca ne-am despartit. Ii intelegeam durerea lui Iris, dar nu o puteam lasa sa se distruga singura din cauza unei fete.

- Iris asta nu inseamna ca trebuie sa te distrugi singura din cauza unui esec.

- Tu nici nu ai idee cum e sa suferi dupa persoana iubita stii de ce? Pentru ca tie iti merge bine cu baietasul ala cu care umbli tu in fuecare zi. Cum il chema? Jo.....Ju.... Deja incalca masura, inteleg ca e beata dar asta nu inseamna ca trebuie sa se ia mine pentru ca Sophie s-a despartit de ea.

Apuc sticla de alcool din mana ei arucand-o pe jos aceasta fiind acum numai bucatele.

- Ce naiba Ross?!

- Uitat-te la tine! Arati ca ultimul om iar asta nu iti va aduce nimic bun. Ce crezi ca daca plangi si te distrugi singura o sa se intoarca Sophie? Sau ai tai o sa treaca peste ideea ca esti homosexuala?

Aceasta ma priveste cu lacrimi in ochi lasandu-se pe jos in vine, nu stiam ce sa fac nu o mai vazusem pana acum atat de rau, demoralizata, beata, suparata. O apuc de umeri ridicand-o pe jos intrand in casaunde gasesc mai multe sticle de vin si whisky pe jos, o asez pe canapeua din sufragerie strangand sticlele de pe jos varsand alcoolul ramas in ele la chiuveta.

- Stai acolo, o sa-ti pregatesc ceva sa mananci. Nu primesc niciun raspuns inapoi
din patea ei dar nu o condamn, nici eu nu prea as vorbi daca as fi in locul ei.

Matur cioburile de pe jos asigurandu-ma ca numai ramane niciunul apoi pornesc aragazul punand apa la fiert pentru paste, ma asez langa Iris care se uita in gol ignorand tot ce e in jurul ei.

- Uite Iris....nu-mi place sa te vad asa, duhnesti a alcool, ai ochii de parca nu ai dormit de o saptamana si esti foarte slabita. Incerc sa o motivez pentru a renunta la baut si sa revina la Iris pe care o stiu si o iubesc.

- Si ce ai vrea sa fac Reyna? Asa sufar eu, daca nu-ti place ce vezi pleaca. Nu-mi venea sa cred ca eu stateam de virba cu Iris acum, era asa rece cu mine si indiferenta.

- Ok sti ceva? Oricat m-ai calca pe nervi in momentul asta nu o sa plec de aici pana nu te vad repusa pe picioare, nu o sa-i permit unei pustoice sa te demoralizeze in halul asta. Se uita la mine putin uimita de cea ce am zis stergandu-si nasul usor rosu cu maneca hanoracul larg pe care il purta.

- Vino. O iau de mana intrand in baie, aveam degand s-o readuc pe picioare si stiam exact ce sa fac.

O pun sa se aseze pe scaunelul de langa chiuveta in timp ce umplu cada cu apa fierbinte.

- Si crezi ca o baie va ajuta? Spune ea pe un ton arogant chicotind sarcastic.

- Doar taci si dezbraca-te. Da din umeri neintetesata dandu-si jos hanoracul cu tot cu pantaloni urmand kenjeria intima.

Intra in cada rezemandu-se cu spatele de margine, imi pun scaunelul langa ea astfel putand sai spal parul lung. Ii umezesc parul punandu-mi putin sampon in mana incepand s-o spal. Atmosfera era tabula si apasatoare singurul lucru care facea zgomot fiind apa cand Iris se mai misca din cand in cand.

- Si....ce ai degand sa faci acum? Spun eu putin stresata vrand sa sparg tacerea stresanta dar esuasem, nu scotea niciun cuvant doar se uita in gol.

Continui sa o spal pe cap incercand sa uit ce am intrebat-o, tresar putin cand ii simt mana umeda pe gatul meu tragandu-ma mai aproape spre ea lipindu-si buzele de ale mele. Pe moment mintea mea nu procesa ce se intampla dar cand am simtit ca buzele ei se despart de ale mele, am ramas socata.

- Asta. Spune ea cu o voce putin nesigura uitându-se pentru cateva secunde la mine apoi intorcandu-su capul.

Nu puteam fi deacord ca cea mai buna prietena m-a sarutat, s-a indragostit de mine? A facut-o din cauza alcoolului?

Doll | 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum