30.Bölüm *MAPS*

4.3K 275 242
                                    

We drew a map to a better place
Çok güzel bir yerin haritasını çizmiştik
But on that road I took a fall
Ama yolda ben düşüşe geçtim

Eğer bir gün Cameron Dallas size cennette gidiyoruz derse yanınıza mutlaka harita alın.Çünkü bir saattir yoldayız üç kere kaybolduk,bir kere de bulunduğumuz yeri dönüp durmuştuk.

Ve eğer sürücünüz navigasyon ile kavga ediyorsa kendinizi arabadan atın emin olun ki bu yolculuktan daha az canınız yakar.

"100 metre sonra sola dönün"

"Kapa çeneni senin yüzünden kaybolduk zaten" navigasyonu kapatmaya çalıştı.

"Cameron" navigasyonu kendim kapattım ve ona geri döndüm "Aptallığın yüzünden senden daha akıllı olan aleti suçlama.Kabul et kaybolduk"

"Kaybolmadık...gideceğimiz yer ortadan yok oldu"

Cevap vermek yerine susup başımı cama yaslandım.Gerçekten aptalın tekiydi.Umarım şu meşhur cennetti kendi gibi aptalca değildir.

"Bak benzin istasyonu,oradan adresi alırız"

"Umarım verilen adresi doğru anlarsın Dallas"

Benzin istasyonunda durduğumuz an hemen arabadan indim "Black nereye"

"Sence nereye Dallas hadi tahmin et zor olmamalı" sinirle marketin içine girdiğimde o dışarda kalmıştı.

Reyonda bulduğum tarihi geçmemiş neredeyse tüm bisküvi ve çikolatalı alıp kasaya ilerledim.

Acıkmıştım,aşk acısı çekiyordum ve aptallın tekiyle kaybolmuştum bunlar sinirden yemek yememe yeterdi.

"Black" elimdekilere manasızca baktı "Gideceğimiz yere yerleşmeyimi düşünüyorsun"

"Hayır,bunlar bana bir saat bile yetmez"

Kasaya doğru ilerlerken yaşlı bir bayan Cameron'ı durdurup elinde ki yiyeceklerin son kullanma tarihlerine bakmasını istedi.

Kasada ki kız sırtlanlar gibi sırıtıp bi Cameron'a bi bana bakıyordu "Sorun mu var" dedim öfkeyle.

"Yoo hayır" yiyecekleri kasadan geçirirken hala gülüyordu "Hasta filan mısın neden gülüp duruyorsun"

Tepkim yüzünden kız gülmeyi kesip işine geri döndü.Aldıklarımı paketlerken gülümseyip bana döndü "Bu da size hediyemiz" küçük kare şeklinde ki paketi elime verdi.

Paketi elimin içinde ezip yere attım tüm sinirimle tezgahın üstüne atlayıp yakasından tuttuğumda belimden birinin beni tutup geri çektiğini hissettim "Black dur".

Cameron'dan kurtulup kızı daha sıkı kavradım kız elimin altında çırpınıyordu. Elime aldığım paketleri kızın ağzına sıkıştırmaya başladım "Bana kondom vermek neymiş anladın mı cici kız" kız ağlayarak başını sallayınca onu bırakıp tezgahın diğer tarafına geçip poşetimi yerden aldım ve beni korkuyla izleyen müşterilere el sallayıp oradan çıktım.

"Black sen ne yaptığını sanıyorsun" koşarak yanıma geldi.

"Hiç birşey hak ettiği şeyi yaptım sadece"

"Kız sana ne yaptı da sen yine psikopatlaştın"

"Bana kondom hediye etti bende tüm kondomları onun ağzına tıktım" dedim arabaya binerken.

Cameron'da arabaya bindiğinde gülmemek için kendini zor tutuyordu "Kondom ha"dedi gülümseyerek "Alsaydın belki ilerde işine yarardı"  omzuna yumruk attığımda hala gülmeye devam ediyordu.Hatta yol boyunca bile bu konu hakkında yorum yaptı.

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin