1.Bölüm *DREAMS*

9.8K 442 48
                                    

Have you any dreams you'd like to sell?

Hiç satmak istediğin hayallerin oldumu

Dreams of loneliness

Yanlızlığın hayallerini

Bu okuldan nefret etmem için bir sürü neden var ama ben okulu gerçekten seviyordum hayır inek falan değilim okul bana insanların gerçek yüzlerini gösteriyordu.

Mesela sürtükler çetesi bu adı onlara ben takmıştım.İnsanları dış görüşüne göre yargılayan pahalı kıyafetler giyip süslenirsen o grubta olursun bu grupta öğrendiğim şey.

'İnsanlar ne düşündüğüne değil ne giyindiğine bakıyor'

İkinci grubum ise aptal inekler bu adıda onlara ben taktım.Bunlarda egoistin önde gidenleri düşünceleriniz umurlarında değil aldığınız notlar iyiyse o gruba girmeye hak kazanirsin bu grubun bana öğrettiği şey.

'İnsanlar seni zekana göre sınıflandılar'

Üçüncü grubum ucubeler.Mal gibi yaşayıp duranlar paraları olduğu için hayatlarını istedikleri gibi yaşayanlar paran varsa bu grup tam sana göre.Bu grup bana öğrettiği şey

'Paran varsa hayat sana güzel'

Ben insanlari grublar haline koymayı seven bir kızım okulun çoğunu bir gruba koymuştum ama benim iki tane favori grubum vardi.

Birincisi:Ölüm listeme girmeyi hak kazanan güçsüz insanlar.

Normalde insanlar günlük filan tutar ama ben uyuşturucu yüzünden ölen insanların listesini tutuyordum ölen insanlarin resmini bulup defterime gülerken ki resimlerini koyardım ve şunları yazarım

'Ve yine güçlü bir insan yere yıkıldı kendini ölümün eline bıraktı o kördü çünkü içtiği şeyin azrail olduğunu bilmiyordu.Tanrı günahlarını affettsin'

Ve bu liste için okul en idael yerdi şu ana kadar uyuşturucu yüzünden okulda 23 kişi ölmüştü ne sayı ama 23 zayıf insan.

Ve ben şu an 24.yu izliyorum sessizce grubuyla yemek yiyip şakalaşıyordu.Onu hep güçlü biri olarak görüyordum kabul ediyorum okulda ki herkes onu severdi kötü çocuk havası vardı ama o kötü çocuğun altında zayıf birinin olduğunu kim bilebilirdi.

Eğer iki gün önce uyuşturucu içtiğini görmeseydim onu her zaman güçlü olduğuna inanırdım onun çevresi genişti her zaman yanında olan grup arkadaşları vardı arkaşlarını geçtim tüm okul öğretmenler dahi onu severdi hemde kötü çocuk havasına rağmen.Ama ne yazık ki herkesin sevdiği çocuk bir aya kalmaz ölecekti okulun 24.ölümü olacaktı ölüm listeminde yeni zavallısı.

Acıyorum ona ama hiçbir sey yapamam en son denediğimde yardım ettiğim kişi ölüm listemin ilk kişisi oldu.O günden sonra asla insanlara uyuşturu yüzünden yardım etmedim ölmeyi zaten kendileri istemiyor mu o şeyleri içerken.

"Hey sana diyorum" 24 numara karşıma oturdu.

"İki gün önce dediğin şey neydi" merakla bana bakıyordu etrafima baktım kafeteryada ki çoğu insan bize bakıp yürüyordu çünkü kötü çocuk ve garip kız aynı masada oturuyorlar ve konuşuyorlar.

"İki gün önce bir sürü şey dedim neyden bahsediyorsun" neyden bahsettiğini çok iyi biliyordum.

"Şu şey listen hani benim resmimi çekmiştin hatırladın mı"

"Ahh ölüm listemi diyorsun" dedim gülerek

"Evet o bana o liste hakkinda ayrıntı vermeni istiyorum" dedi soğuk bir tonla

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin