Yine ben ve yine geç gelen bir bölüm ile karşınızdayım.Dün Cameron'ın olayına sevinirken Carter olayına çok bozuldum eminim ki sizde bozulmuşunuzdur bu yüzden moral olsun diye sizin için sabahlayıp yeni bölümü yazdım.
İyi okumalar xx
All the dirty laundry
Tüm kirli çamaşırların
Never made me blink one time
Bana bir kez olsun göz kırptırmadıYarın o beklenen gündü ve hepimiz biraz olsun heyecanlıydık.Emily gelin olacak diye heyecandan ölüyordu ben ise artık ev bana kaldı diye heyecandan ölüyordum.Bu yüzden Emily'e yardım etmek yerine film seyrediyorduk.
"Neden başka bir film seyretmiyoruz.Black sen filmin sonunu biliyorsun"
"Hazel ve Augustus'ın hikayesinin sonunu biliyorum ama başını bilmiyorum hem cenazeyi seyretmiş olurum"
"Ya cenaze" elini ensesine götürüp kaşıdı."Black bilmeni istiyorum ki seni çok seviyo--" ağzına bir avuç mısır tıkadım."Dallas bazen çok konuşuyorsun"
"Cameron sustuğuna göre artık şu filmi başlatabilir miyiz lütfen" diye mırıldandı George mısır kasesinden mısır alırken.
Filmi başlattık normalde sevmezdim bu tip filmleri ama şimdi Hazel Grace'ın ölüm sahnesini merakla bekliyordum.Ben acıyı seviyordum ağlayan, sevdiklerini kaybeden insanları seyretmeyi severdim.O karakterler de ablamın cenazesinde ki beni görürdüm.Her sahne de her karakterde ben vardım.
"Filmin başında ağlamı gerektiren bir durum yok Black"
"Filme ağlamıyorum Dallas aklıma ablam ve senin azraille olan savaşın geldi" diye fısıldadım.George eğer film seyrediyorsa asla ama asla konuşamazsınız.Arkadaşlarım normal değil ki.
Kolunu omzuma atıp göğsüne yaslanmamı sağladı."Ben buradayım Black sen izin vermediğin sürecede asla gitmicem"
"Eğer biraz daha konuşursanız yemin ederim sizi metafor ile döverim"
Filmi seyretmeye devam ederken Cameron'ın telefonu çaldığı için arayana bakmama izin vermeden yanımdan kalktıp odadan çıktı.
Arkasından sessiz adımlarla ilerledim kapıya kulağımı yasladım.Normal de böyle şeylerden nefret ederdim ama geldiğinden beri böyle davranıyordu.Beni aldattığını düşünsem beni aldatacak kadar akıllı değil eh biliyor öyle bir şey olsa ona yapacaklarımı bu yüzden arayan başka bir kız değil.Peki kim.Dün gizlice baktığımda en son Nash aramıştı.Yani onun sürekli araması da biraz garip.
Gece bellirli bir saatte arıyor,konuşmak için soğuk havaya rağmen balkona çıkıyordu.Bir haltlar yiyordu düğüne kadar karışmak istemedim ama düğünden hemen sonra neler olduğunu öğrenip garip psikopat kızı devreye sokacaktım.
"Hala buralardayım üzgünüm para çekemem idare etmelisin üzgünüm" duyduklarımla anlıyordum ki Dallas yine bir haltlar yiyordu.
Kapıya doğru yaklaştığını duyunca korkuyla oturma odasına geri dönerken yanlışla pijamama bastım ve kendimi hafif olmayan bir inişle yerde buldum.Karnımda ki acıya rağmen yavaş adımlarla Cameron gelmeden yerime geçtim.
Tam Cameron oturma odasına gireken kapı çaldı ayakta olduğu için kapıyı o açtı.Şu an düştüğüm için bedenimin her yerinde ki acıyla uğraştığım için kim geldiğini bile merak etmedim.Zaten kim geldi diye bağırsam George beni Hazel'ın oksijen tüpüyle boğardı.
Cameron elinde Lucy ile gelene kadar bedenim acıyla yanarken şimdi kalbim korkuyla atıyordu."Bu gece misafirimiz var" dedi yanıma otururken.
Tanrım biliyorum günah hanem baya kabarık ama lütfen beni Cameron ve Lucy ile sınama lütfen artık onları birlikte mutlu bir şekilde görünce dayanamıyorum.