45.Bölüm *NOT A BAD THING*

3.3K 272 341
                                    

Çok uzun bir zaman sonra geri dönüm.Yayınlamadım diye çok kızdınız biliyorum ama cidden fırsat bulamadım ve birazcıkta ilham perilerim ve moralim birlik olup beni terk etti neyse geçmiş geçmişte kaldı işte tekrar karşınızdayım.Size bir iyi bir de sevmediğiniz haberlerim var iyi olan bir video hazırlıyorum sadece hikayeye ettiğiniz yorumlar olacak ve eğer bulabilirsem karakterlerin yorumlara tepkisi gibi bir şey olacak video da.Ve ne kadar söylemek zor olsada final cidden çok yakın.


When someone cuts your heart open with a knife and you're bleeding 

Ne zaman birisi senin kalbini kırarsa,bıçak ile aç ve kanıyorsun. 

But I could be that guy to heal it over time 

Ama zamanla bunu iyileştirmek için adam olabilirim 


Havaalanı terminalinde beklemek ölümle eş değerdi.Özellikle de Emily adında eski lezbiyen yeni sürtük anne adayı bir arkadaşınız elinde kocaman bir pankarta 'George buradayız' yazıp sanki konser salonundaymış gibi pankartı sallayıp duruyorsa bravo rezil oldunuz.Benim gibi.

"Katycat neden beni peşinde sürüklüyorsun"

"Sam ben rezil oluyorsam sende olacaksın küçükken sen ağaçtan düştüğünde ben sana gülmüş müydüm"

"Beni ağaçtan iten sendin Katy"

"Ama gülmedim bu kısım önemli diğerini kafana takma"

Gözlerini devirerek yanımdan ayrılıp Michael'ın yanına gitti."Okula geç kalıcam nerede kaldı şu aptal"

"Birazdan gelir Katy hamile olan benim doğuran sensin" sesini taklit ederek dediklerini tekrarladım içimden.Sürtük anne.

"Daha gelmedi mi?"

"Geldi de sana naz yapıyor Katy" dedi Sam alaycı gülümseme eşliğinde etraf kalabalık olmasaydı çoktan gözünü morartmıştım.

Emily eski lezbiyen olduğu için her şeyi abartmayı severdi bu yüzden buraya kadar gelip bizi süründürüyordu.Bana kalsa George almayı bırakın evin yolunu bildiği için kendisinin gelmesini söylerdim ama malesef Emily'ın dediğini yaptık.

"GEORGE" diye sevinçle bağırdı sanki daha yeni Amerika'dan gelmedik sanki George yirmi yıldır görmemiş gibi cıyakladı.Karnında ki bebeğe bir kez daha acıdım.

Biyolojim iyi değildi ama emindim ki Emily'ın yumurtalığı için savaşan sperm olmamıştır tek aptal karnında ki olmalıydı.

Ayağa kalktığımda karşımda ki görüntü yüzünden dona kalmıştım.Ağzım açık kalmıştı ya Emily'ın aptallıkları yüzünden beynim yandı hayal görüyorum ya da cidden karşımda zavallı çocuk vardı.

Kollarını iki yana açtı."Süprizz" dedi gülümseyerek."Bana ihtiyacın vardı ve geldim"

"S-senin burada...tanrım...senden nefret ediyorum" kollarımı boynuna sarıp sıkıca sarıldım bedenine dün gece ona sarılmak için neredeyse bilet alıp Amerikaya gidecekken o şimdi buradaydı.

"Seni özlemişim Black"

"Sen buradasın" ayrılıp ellerimi yanaklarına koydum."Lanet olsun beni burada da buldun"

"Black sen neredeysen zavallı çocukta orada olur bunu nasıl unutursun"

"Garip kız galiba bu durumdan nefret etmiyor artık" dudaklarını dudaklarıma değdirip konuştu."Biliyorum"

"Çok tatlılar Michael kolumu tut bayılıp yere düşmek istemiyorum"

"Eğer biraz daha gelmeseydiniz onu öldürecektim"

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin