22.Bölüm *BORN TO DIE*

6.1K 277 164
                                    

Hey,bugün yarıyıl tatilinin ilk günü umarım tatiliniz güzel geçer :)

This is the last time
Bu son sefer
Cause you and I, we were born to die
Çünkü sen ve ben, ölmek için doğduk

Büyükbabam insanlar öldükten sonra iyi olanlar cennettin en güzel bahçelerine gideceğini kötü olanların ise cehennemin en sıcak kazanına gideceğini söylerdi.

Ve ben ne tarafta olduğumu bilmiyorum etrafım bulanıktı ama sanki bir yataktayım.Belki de ruhumun bir parçası hala bedenimdedir belki şuan hissettim yatak tabutumdur.

Cidden öldüm mü ben.

Umarım cenazemde saçma konuşumalar yapılmaz.Tanrım umarım Cameron konuşmaz ölü bedenimi orada bile rezil edebilir.

Bir şeyin yere düşmesiyle irkildim.Galiba ruhumun tamamını almaya geliyorlar.

"Ah,lanet olsun bu acıttı" bir dk bu ses ah yoksa ben ölmedim mi.

Kendime yavaş yavaş gelmeye başladım başımda ki keskin acıya rağmen kafamı sağ tarafa çevirdim.

Cennet ve cehennemi beklerken tişörtsüz bir şekilde odanın bir köşesinde dikilen bir aptal beklemiyordum.

"Cameron"

"Black sonunda uyandın,öldün sanmıştım" tişörtünü başından aşağı sokerken konuştu.

"Odamda ne halt yiyorsun hemde tişörtsüz"

"Kafanı baya kötü çarptın galiba Black etrafa iyi bak" çalışma masasına yaslandı

Ellimle gözümü ovuşturdum.Lanet olsun benim ölmem gerekiyordu Cameron'ın odasında olmam değil.

"Odanda ne halt yiyorum"

"Seni kaçırdım"

"Şuan bedenim acı çekmeseydi iğrenç espirin yüzünden seni pataklardım"

Yataktan doğrulmaya başlayınca başım daha çok ağırdı "Benim ölmem gerekliydi bana araba çarpmıştı kara bulaşan kanımı bile görmüştüm"

"Ölmüştün sonra seni hayata geri getirdim.Şeytanla anlaşma yaptım seni geri getirmek için on yıl sonra ruhumu almaya gelecek sırf seni kurtarmak için"

"Supernatural izlemeyi bırakmalısın" elimi başımın arkasına götürdüm pansuman yapılmıştı "Cidden neler oldu en son hatırladığım şey hayatımın film şeridi gibi önümden geçmesi"

"Arabaya çarptın"

"Ne ben mi? Ben yayadım" kolumda ki bandaji o an fark ettim "Kolum mu kırıldı?"

Gülmeye başladı "Sadece üstüne düştüğün için morardı" dedi "Ve kazaya gelirsek araba tam sana hızlı bir şekilde vuracakken durabildi ama sen bir adım bile atamadığın için arabaya çarptın"

"Ama ben ölüyordum hissetmiştim beyaz ışığı görmüştüm"

"Beyaz ışık dediğin arabanın farıydı Black"

"Ya yerde ki kan"

"Çantanda kırmızı boya vardı gördüğün kan değil boyaydı"

Lanet olsun kendimi o kadar da ölüme hazırlamıştım.

"Peki burada ne işim var"

"Kaza yapar yapmaz seni buraya götürdüm"

Zorda olsa yatakta oturur pozisyon aldım.Tanrım sanki üstümde filler çiftleşmiş gibi hissediyorum "Hastaneye götürmek yerine evine mi getirdin yani.Beynin gerçekten bedenini terk etmiş.Durumum ağır olabilir di"

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin