Hey,umarım bu bölüm geçen sefer ki gibi kendimi Amy gibi hissettirmez.Başlamadan önce söylemem gereken küçük şeyler var.Birincisi her bölüm bittiğinde bana hikaye bitti mi diye mesaj atmanıza gerek yok eğer final yaparsam size bir iki bölüm önce haber vericem merak etmeyin ve korkmayın.Son olarak Ecem ile hikayenenin instagram hesabını açtık çoğunlukla o takılacak ama konumuz bu değil neyse takip etmek isteyen varsa kullanıcı adlarını mesaj olarak atabilir.
İyi okumalar...
I had sworn to myself that I'm
Kendime söz verdim
Content with loneliness
Yalnızlıktan memnunum diye"Bakın kim geri dönmüş Katheryn Black"
Alt dudağımı dişleyip korkuyla arkamı döndüm."Selam Cameron"
Onunla yüzleşmek için doğru zaman bu değildi.Karşım da bana alayla bakarken nasıl olur da gergin olmayayım.
Aklımda farklı bir senaryo vardı.Gitmeden sadece yarım saat önce ona hislerimi ve gerçekleri anlatıp kaçacaktım.Tanrım şuan ne kaçacak bir uçağım var ne de saklanacak bir yerim.
"Black"
"D-dallas" üniversite sınavında yada yaptığım hiçbir gariplikte bu kadar gergin hissetmemiştim.
İkimizde gergince gülümsüyorduk.Tanrım şuan canımı alabilirsin lütfen tanrım.
"Uzun zaman oldu ha" dedi ellerini kotunun cebine koyarken.
"Evet baya uzun" sertçe yutkunup göz temasından kaçındım.
"Black"
"Matt senin burada ne işin var" dedim zaman kazanmak için.
Arkasını dönüp "Matt?"
Ve mutfak kapısından çıkıp çitlerin üstünden atlayıp arkama dahi bakmadan koşmaya başladım.
Tanrım bu ben olamam Katy Black kaçıyor olamaz garip kızlığım neredeydi benim.
"Gerçekten mi Black" arkamdan geldiğini duyunca daha hızlı koşmaya başladım.
Bir yandan kendime kızıp bir yandan koşmak çok yorucuydu "Black çocuk gibi davranıyorsun"
Yüzleşemezdim bunu yapamazdım.Biliyorum bana sinirlenecek hatta hakaret bile edebilirdi burada fazla sorun yoktu sorun benim ruh halimdeydi söylediklerine ilk başta üzülecektim sonra sinir krizi geçirip onu hastanelik edebilirdim.Tam emin değilim.
Resmen ergen kızlara dönüşmüştüm.Bi mini eteğimle sarı saçım eksikti.Sürtük gibi davranıyordum adeta bir Katy Pink olmuştum.
Hata yapıp arkama baktım geliyor mu diye o sırada yanlışlıkla yolda ki taşı fark etmedim ve resmen yeri öptüm.
Zaman kaybetmeden yanıma gelip dizlerinin üstüne çöktü "Ne oynuyoruz geçmişi hatırla filan mı"
Hala yüzüstü yerde yatmaya devam ediyordum.Bu aralar kendimi rezil etmekte bir ustaya dönüşmüştüm.
"İlk tanışmamızda kovalamaca oynadık evet onu gerçekleştirdik.Üçüncü buluşmada birbirimizi yere atıp alay ettik onu da sen tek başına gerçekleştirdin peki sırada ne var hangi anıyı canlandırıyoruz"
"Selam Cameron" kolumda ki sıyrıklara rağmen kollarımdan destek alıp doğruldum.
"O kısmı geçtik Black"
"Dallas...pekala pes ediyorum" bana sinirli olduğu ayağa kalkmaya çalışırken beni öylece izlemesinden belli oluyordu.
"Tamam bir yere kaçmıyorum öfkeni dile getirebilirsin Dallas"