Luck loves me not tonight, I'm running out...
Şans beni bu gece sevmiyor, tükeniyorum
This four leaf clover's all but useless now.
Bu dört yapraklı yoncanın tamamı ama şimdi işe yaramazEvin kapısına geldiğimde birden başıma bir ağrı girdi.Buna alışmalıyım.
Bedenim ölüyor.Ruhum iyileşiyor.
Evden kahkaha sesleri geliyordu Annemin aptal komşuları kesin yine gelmiştir.
"Anne ben geldim" diye bağırdım
Elinde iki limonata bardağı ile mutfaktan çıktı "Misafirin var galiba"duvara yaslandım "Yine"
"Ah,hayır canım senin misafirin var"
"Benim mi"
"Evet" gülümsedi "Ödev arkadaşın gerçekten çok tatlı biri" alaycı bir ifadeyle tek kaşını kaldırdı.
Katy Black,mutlu sonum için ertesi günden mi çalışmalara başladın.
Sinirden tüm kaslarım gerilmişti.Katy'e olanları anlatmamalıydım.
Oturma odasına geçtiğimde birden gülmek istedim.Tanrım bu gerçekten çok komik.
Saçlarını iki yana örmüş,her zaman giydiği bol tişortler yerine kareli bir elbise giymişti.Tam bir inek gibi görünüyordu.
"Cameron" ayağa kalktı beklemediğim anda sarıldı "Nasılsın ödev arkadaşım"
Bende ayrıldığında manasızca suratına bakıyordum.
Galiba dün Katy'nin devreleri yandı, fazla acı yüklendi diye.
"Cameron sonunda normal biriyle arkadaş oldu" dedi annem tekli koltuğa otururken.
"Normal! Katy fazlasıyla normaldir zaten"
Sinir bozucu gülümsemesi yüzünden silinmedi "Çok normal olduğumu söylerler"
"Galiba onu söyleyenler seni böyle görmüş" gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Ası kızdan eser yoktu.Sürekli alay ettiği o ineklerden biri olmuştu.
Telefonum çaldığında,telefona cevap vermek için odadan çıktım.
"Amy iyi biriydi" annemin söylediklerini duyar duymaz telefonu kapattım.
Koşar adımlarla oturma odasına girdim.
Ne kadar inek kız gibi dursada şu an, onun içinde hala o asi Katy var bir anda ağzından gerçekleri kaçırabilir.
"Amy onu aldatmış galiba" annem fısıldayarak konuştu ama çoktan odaya girmiştim.
"Kimse beni aldatmadı anne" diye sinirle tekli koltuğa oturdum.
"Üzgünüm" kafasını yere eğdi.
Katy sinirle annemi işaret etti "Söyle" dudaklarını oynattı.
"Black,rahat dur" dediğimde annem merakla bana döndü.
"Katy ne yaptı ki"
"Birşey yapmadı.Şimdilik.Ben önceden önlemimi alıyorum"
"Şimdilik" diyerek beni tekrarladı.
°°°
"Son kez soruyorum Katy neden buradasın"
"Ödev için dedim ya"
"Black" sinirle yayına geçtim "Tekrar soruyorum neden burdasın"
"Seni çok özledim hasretine dayanamadım geldim" kollarını göğsünde birleştirdi "Oldu mu"