●Eğer Katy o gece flaşını kapatmayı akıl etseydi;
"Selam 24"
"24 mü? Ne alaka,yine garipliklerinle ilgili mi?"
"Kesinlikle"
"Benden uzak dur garibimsi şey"
Bir kaç ay sonra,
"Cameron Dallas'ın ihtihar edeceğini kim düşünebilirdi ki" dedi George,Cameron için yapılan anıta benzer şeye bakarak.
"24 numara boşuna demedim"
●Eğer Katy tüm gerçekleri Gina'ya anlatsaydı;
"Gina oğlun uyuşturucu kullanıyor" Gina şaşkınlıkla Katy'ın suratına baktı şoka uğramış gibiydi.
"Kocan seni Cameron'ın eski sevgilisiyle aldatıyor.. Her gece birbirlerini beceriyorlar sizleri umursamadan" Gina elini kalbine koydu."Ve galiba bebek de yolda...Tabi doğal olarak" Gina saniyeler sonra yere yığıldı.
Bir hafta sonra;
"Şimdi Cameron'ın neden sustuğunu anlıyorum" dedi Katy, Gina'nın mezarına bakarken.
●Eğer Cameron tüm gerçekleri Gina'ya anlatsaydı;
"Anne"
"Efendim oğlum"
"Anne benim sana bir şey söylemem gerek"
"Dinliyorum"
"Babam seni aldatıyor"
Bir hafta sonra;
"Annemin o pislikten ayrılmasına sevindim"
"Geri kalan hikayeyi anlatmadın değil mi Dallas"
●Eğer Katy, Thomas ve Amy'ı bassaydı;
"Bekle bir dakika benim bu evde ne işim var" evin içinde ilerledi Katy."Aman tanrım kız dedesiyle yatıyor"
Bir ay sonra;
"Demek o adam dedesi değil senin babanmış ha Dallas,garipmiş"
"Sen tüm bunları nereden biliyorsun?"
●Eğer Cameron zavallı çocuk yerine kötü çocuk olsaydı;
"Bana ne yapacağımı söyleyemezsin anormal kız,istediğimi yaparım ne babam ne de sevgilisi umrumda,git sen o garipliklerini başkasının üstünde dene" sigara dumanını Katy'ın suratına üfledi.
On dakika sonra;
"Dostum kız resmen gözüne morun her tonunu katmış"
●Eğer Katy garip kız yerine normal bir kız olsaydı;
"Benim fotoğrafımı çekmeye nasıl cesaret edebilirsin"
"Yanlışlıkla oldu,yemin ederim çatıda ki kediyi çekmeye çalışıyordum"
"Hangi kedi"
Kafasını çevirdiğinde korkuyla yumruk atıp topuklu ayakkabılarına rağmen hızlıca oradan uzaklaştı.
Bir saat sonra;
"Dostum sağ gözünde morun her rengini görebiliyorum" dedi Taylor Cameron'a buz torbasını uzatırken
●Eğer Amy,Cameron'ı hiç aldatmasaydı;
Amy ve Cameron sıkıcı ve basit bir hayat yaşadılar evlendikten yedi yıl sonra boşandılar.
Katy ise;
"30 yaşına geldin Katy ve sen hâlâ seni sinir edenlerin arabalarını yakıyorsun" diye bağırdı Emily.